Gå til innhold

Jeg sa jeg har lederstilling - mannen meneer jeg ikke burde lyve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa til mannens venner at jeg har lederstilling i privat næringsliv. Altså det er jo ikke helt " feil" da jeg er teamleder på Mcdonalds.

Han mener jeg burde ikke ha løyet?  Vi har kranglet. Er det så ille?

Anonymkode: 688ff...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sa til mannens venner at jeg har lederstilling i privat næringsliv. Altså det er jo ikke helt " feil" da jeg er teamleder på Mcdonalds.

Du er en mellomleder.

Anonymkode: 53e7b...543

Skrevet

Hahahaha  😂

Hvorfor skal du flotte deg sånn til?  Du kunne jo bare sagt du har teamleder på macc’ern

Anonymkode: 7a58e...29a

Skrevet

Som hun over sier, du er mellomleder. 

Jeg forstår din mann! Det er forferdelig pinlig at du ikke står for det du gjør.

Hadde du sagt at du er teamleder på Mcdonalds så hadde det vært helt greit. Det står respekt av ærlig arbeid.

Den dagen din manns venner oppdager hvor du jobber, så vil ikke bare du, men også indirekte han fremstå som... mildt sagt tåpelige. 

Skal du komme deg unna dette tror jeg du må invitere samme venner på nytt selskap, og der fortelle dem sannheten, men gjøre det på en ærlig og humoristisk måte.

Du har satt din mann i en forferdelig pinlig situasjon. Hva skal han svare hvis noen av dem spør hvor du arbeider, mener du?

Anonymkode: 8ded0...111

Skrevet

Lederstilling i privat næringsliv?? Og så jobber du på mækken? 😂😂 snakker om å sminke bruden!

Anonymkode: 0af34...332

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner mannen din, for det er jo bare flaut om det kommer fram. Det hadde ikke vært flaut om du hadde sagt du var mellomleder på en restaurant. For alt du vet kan han ha fortalt tidligere hva du jobber med og vennene visste det fra før.. 

Anonymkode: 46a28...ba6

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Dette må være kødd??

Anonymkode: 69590...127

Skrevet

Så forbanna flaut, Hi. Herregud🤣🤣🤣

Anonymkode: 1048a...8b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Spørsmålet er hvorfor du føler du må lyve. 
Det er trist at du åpenbart føler du må skyte deg selv opp. 

Anonymkode: 1b6c2...cd2

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt. Du og mannen var sammen med hans  venner som ikke kjenner deg fra før ( er det mulig?) og da faller det naturlig for deg å si noe så vagt som « jeg er leder i privat næringsliv»? Og ingen stiller oppfølgende spørsmål om firma eller bransje? Hva hadde du sagt om noen hadde spurt? Og var det virkelig naturlig å si det du sa fremfor det du burde ha sagt, at du er teamleder på McD?

Synd at du føler du ikke kan være ærlig, ganske pinlig når du ikke kan være den du er men må blåse deg opp. Det er vel det han er flau over, at du pynter på sannheten for å fremstå som noe du ikke er.

Anonymkode: 0af34...332

Skrevet

Tror ikke på dette. Dette har jeg lest før er en stående spøk når man skal beskrive hva man jobber med. Akkurat som at man kan si at man har ansvar for eiendomspleie eller noe i den duren hvis man er vaskedame. 

Anonymkode: 855aa...f55

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Du har en slags lederstilling

Anonymkode: 0046a...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...