Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:47 #1 Skrevet lørdag kl 19:47 Jeg tenker lukushotell med all inklusive, det skal ligge ved stranden og gjerne en liten by i nærheten Ynste er 13 Heist i hellas, italia,franlrike. Anonymkode: 0b16c...791
mamma til adhd gutt<3 Skrevet lørdag kl 20:04 #2 Skrevet lørdag kl 20:04 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg tenker lukushotell med all inklusive, det skal ligge ved stranden og gjerne en liten by i nærheten Ynste er 13 Heist i hellas, italia,franlrike. Anonymkode: 0b16c...791 Hvis du ønsker skikkelig luksus så ville jeg rett og slett brukt Google. Ingen vits i å lete på sider som ving og Apollo feks . 😊
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:51 #3 Skrevet lørdag kl 20:51 Der jeg finner det jeg vil ha. Av og til hos reiseselskaper, oftere hos flyselskap og på google maps. Anonymkode: 5d965...0a7
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Jeg bruker booking.com, filtrerer på 5 stjerner og legger inn området jeg vil være i. Du kan sikkert velge all inclusive også i filter. Men de beste hotellene har ikke det. Flybilletter er på finn.no/reise, finn nærmeste ✈️plass til stedet du skal være. Taxi, uber eller leiebil litt avhengig av ferien vi skal på. Anonymkode: f3e45...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå