Anonym bruker Skrevet lørdag kl 15:42 #1 Skrevet lørdag kl 15:42 Er alenemor til en tenåring. Har møtt en fyr via en tidligere jobb som er trivelig og søt, men han er nesten 40 og har ikke barn. Han spør sjeldent om barnet mitt, noe som jo sikkert er helt naturlig, men for meg gir det meg avsmak. Han spør heller når jeg har barnefri og han kan komme på besøk. Fint det sikkert, men når jeg har barnefri ønsker jeg ikke å kaste vekk en hel lørdag på å drikke og leke barnløs, jeg har nok å henge fingrene i i helga enn sånt. Hvordan skal jeg si dette pent til han? Syns heller han kunne invitert meg ut eller invitert meg på middag eller noe sånt, får veldig sånn ligge-vibes av ham. Men samtidig ønsker jeg å vite hva han egentlig er ute etter. Hva ville dere gjort? Skulle egentlig møte han i dag, men har så mye å gjøre hjemme før barnet kommer hjem imorgen at jeg orker rett og slett ikke. Hvordan si det pent til en mann som ikke forstår hvor mye jobb det er med barn? Anonymkode: a90f0...93a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:03 #2 Skrevet lørdag kl 16:03 Høres ut som en mann som bør fases ut - at han selv ikke har barn og ikke forstår hva det innebærer er en ting, men at han ikke viser interesse for deg og ditt liv som alenemor er en turn off .. vil komme på besøk og ikke inviterer deg ut eller sender et gavekort til spa eller noe - rødt flagg..kanskje ikke helt rødt flagg, men absolutt bortkastet tid med en sånn fyr 🤷♀️ Gjør ikke mannen livet ditt lettere og gjør deg glad bare du tenker på han, er det ikke mannen i ditt liv. Hilsen, alenemor til to 😊 Anonymkode: 438b1...48d
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:33 #3 Skrevet lørdag kl 19:33 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva ville dere gjort? Sagt nei til alt du ikke har veldig lyst til. Vil han ha deg, så finner han da på noe du vil. Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvordan si det pent til en mann som ikke forstår hvor mye jobb det er med barn? Du sier at du dessverre ikke kan likevel fordi du ikke har energi og må prioritere deg selv. Å drive og forklare om ungene dine og lære han opp er bare å be om trøbbel. Anonymkode: 50062...4e5
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:43 #4 Skrevet lørdag kl 19:43 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er alenemor til en tenåring. Har møtt en fyr via en tidligere jobb som er trivelig og søt, men han er nesten 40 og har ikke barn. Han spør sjeldent om barnet mitt, noe som jo sikkert er helt naturlig, men for meg gir det meg avsmak. Han spør heller når jeg har barnefri og han kan komme på besøk. Fint det sikkert, men når jeg har barnefri ønsker jeg ikke å kaste vekk en hel lørdag på å drikke og leke barnløs, jeg har nok å henge fingrene i i helga enn sånt. Hvordan skal jeg si dette pent til han? Syns heller han kunne invitert meg ut eller invitert meg på middag eller noe sånt, får veldig sånn ligge-vibes av ham. Men samtidig ønsker jeg å vite hva han egentlig er ute etter. Hva ville dere gjort? Skulle egentlig møte han i dag, men har så mye å gjøre hjemme før barnet kommer hjem imorgen at jeg orker rett og slett ikke. Hvordan si det pent til en mann som ikke forstår hvor mye jobb det er med barn? Anonymkode: a90f0...93a Du må jo snakke med han da. Anonymkode: 8a179...b51
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:45 #5 Skrevet lørdag kl 19:45 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du må jo snakke med han da. Anonymkode: 8a179...b51 Hva hjelper det? Eneste som hjelper er handling. Anonymkode: 50062...4e5
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:17 #6 Skrevet lørdag kl 20:17 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Hva hjelper det? Eneste som hjelper er handling. Anonymkode: 50062...4e5 Han er jo ikke synsk, han kan jo ikke lukte hva hi vil heller gjøre hvis hun ikke sier det. Anonymkode: 8a179...b51
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:29 #7 Skrevet lørdag kl 20:29 Jeg skrev at jeg var opptatt med gjøremål og at jeg var sulten som et hint, da svarte han bare på hva han gjorde. Han virker snurt fordi jeg ikke har svart før kl 21, så jeg synes han virker veldig umoden, og tenker jeg dropper hele det opplegget. Selv om han ikke er synsk, handler det jo mye om å lese rommet- han kunne både tilbudt seg å hjelpe med gjøremål eller omså lage noe enkelt til meg. Han er nok ute etter noe uforpliktende eller så er han for umoden til å forstå hverdagen til et menneske med ansvar utenom seg selv. Takk for svar! Anonymkode: a90f0...93a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:44 #8 Skrevet lørdag kl 20:44 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg skrev at jeg var opptatt med gjøremål og at jeg var sulten som et hint, da svarte han bare på hva han gjorde. Han virker snurt fordi jeg ikke har svart før kl 21, så jeg synes han virker veldig umoden, og tenker jeg dropper hele det opplegget. Selv om han ikke er synsk, handler det jo mye om å lese rommet- han kunne både tilbudt seg å hjelpe med gjøremål eller omså lage noe enkelt til meg. Han er nok ute etter noe uforpliktende eller så er han for umoden til å forstå hverdagen til et menneske med ansvar utenom seg selv. Takk for svar! Anonymkode: a90f0...93a Du har jo allerede bestemt deg for at han er ubrukelig siden han ikke har barn,. Anonymkode: 8a179...b51
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:51 #9 Skrevet lørdag kl 22:51 Nå får vi bare din side i dette. Ut fra det du forteller så ledes alle til å tenke som deg. Da blir det mange røde flagg. Du definerer han som en som kun tenker på seg selv, og ønsker bare noe for seg selv. At han er så lite interessert i ditt liv, din situasjon osv, betyr selvsagt at han bare vil ha noe til seg selv. Anonymkode: e8830...2d8
Anonym bruker Skrevet i går, 00:24 #10 Skrevet i går, 00:24 Du har jo alllerede bestemt deg for at han ikke er noe for deg, så da er det vel ikke så mye å lure på da? Anonymkode: 237ce...ad0
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg skrev at jeg var opptatt med gjøremål og at jeg var sulten som et hint, da svarte han bare på hva han gjorde. Han virker snurt fordi jeg ikke har svart før kl 21, så jeg synes han virker veldig umoden, og tenker jeg dropper hele det opplegget. Selv om han ikke er synsk, handler det jo mye om å lese rommet- han kunne både tilbudt seg å hjelpe med gjøremål eller omså lage noe enkelt til meg. Han er nok ute etter noe uforpliktende eller så er han for umoden til å forstå hverdagen til et menneske med ansvar utenom seg selv. Takk for svar! Anonymkode: a90f0...93a Du kan Ike automatisk gå ut i fra at han forstår hint, jeg brukte lang tid på å skjønne at min ikke skjønte hint overhodet. Det eneste han forstår er direkte beskjeder. Og han er forresten veldig lik din. Barnløs, 40 og alltid egne prioriteringer først. Jeg tror ikke jeg orker mer, har det bedre alene. Anonymkode: 2ee48...173
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Det handler ikke om at han forstår eller ikke forstår hint - det handler om at han ikke er interessert. Et normalt oppegående menneske, uansett om det er man eller kvinne i 40-årene, skal ha nok kunnskap og ferdigheter til å skjønne at alenemor rollen er slitsom, og til å tilby noe hyggelig som kan glede vedkommende - blomster, spa, tur, smykke osv. for å vise omsorg og genuin interesse. Tenker du som kvinne å lære en potensiell partner til å skjønne disse tingene, er det i utgangspunktet et tapsprosjekt … Mulig noen damer synes det er spennende med sånne type prosjekter, jeg ville ikke brukt et sekund på noe sånt Anonymkode: 438b1...48d
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #13 Skrevet 18 timer siden Skjønner mannen veldig godt. Anonymkode: fd4f5...512
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden Mulig han skjønner hva du trenger hvis du bruker tid på å forklare, men spørsmålet er om han og et kjæresteforhold er verdt det. Personlig er det turn of med en mann som må instrueres for mye. Anonymkode: 744b0...457
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (23 timer siden): Er alenemor til en tenåring. Har møtt en fyr via en tidligere jobb som er trivelig og søt, men han er nesten 40 og har ikke barn. Han spør sjeldent om barnet mitt, noe som jo sikkert er helt naturlig, men for meg gir det meg avsmak. Han spør heller når jeg har barnefri og han kan komme på besøk. Fint det sikkert, men når jeg har barnefri ønsker jeg ikke å kaste vekk en hel lørdag på å drikke og leke barnløs, jeg har nok å henge fingrene i i helga enn sånt. Hvordan skal jeg si dette pent til han? Syns heller han kunne invitert meg ut eller invitert meg på middag eller noe sånt, får veldig sånn ligge-vibes av ham. Men samtidig ønsker jeg å vite hva han egentlig er ute etter. Hva ville dere gjort? Skulle egentlig møte han i dag, men har så mye å gjøre hjemme før barnet kommer hjem imorgen at jeg orker rett og slett ikke. Hvordan si det pent til en mann som ikke forstår hvor mye jobb det er med barn? Anonymkode: a90f0...93a Hadde ikke brukt tiden min på han. Man merker om det er en skikkelig god kjemi, felles interesser og om man er « sjelevenner» som snakker samme språk veldig fort. Føler du ikke noe dypere, la det være. Hadde han vært skikkelig betatt og forelsket pg følt han hadde funnet the one, hadde han vist skikkelig omsorg i sine handlinger, og det hadde da inkludert barnet ditt. Han hadde følt en trang til å verne om dere på et vis. Også må du føle det samme for han, altså et ønske om å se han mye, drømme deg litt bort osv. Anonymkode: 868d5...396
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (På 22.11.2025 den 21.17): han kan jo ikke lukte hva hi vil heller gjøre hvis hun ikke sier det. Anonymkode: 8a179...b51 Joda, det kan han. Anonymkode: 50062...4e5
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Joda, det kan han. Anonymkode: 50062...4e5 Nei Anonymkode: fd4f5...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå