Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Var på matbutikken i dag og der sto det en handlekurv med masse varer med rød nedsatt lapp på. Blant annet så sto det et lass med thousand island dressinger, alle hadde tilbudsprisen over best før datoen. På den ene flasken hadde noen skrapet bort noe av det røde for å se datoen, og den gikk ut for over 1 måned siden.... Lå masse proteinbarer der og, nedpriset på samme viset. Og der er er ikke første gangen jeg ser det, ofte det samme i kjøledisken med nedsatte varer. Handler det om sløve ansatte, eller læres de opp til dette? Vil de ikke selge varene? Anonymkode: 54cdd...099
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden I butikken sønnen min jobber skal de sette lappen over strekkoden, så riktig strekkode blir skannet i kassen. Jeg spurte da jeg irriterte meg over det samme i en butikk, da var det mye nøtter som hadde gått ut for lenge siden.... Han har bare ekstrajobb ved siden av studiene da, og sa at retningslinjene de har er klare på at datoen skal synes, men den gamle strekkoden skjules. Han så likevel ikke bort fra at noen sleipe kjøpmenn satte lappen over datoen for å tjene litt ekstra 🙈 Anonymkode: 33d70...658
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Veldig irriterende, ja. Anonymkode: b99ed...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå