Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Man ser det i tråd etter tråd. Noen stiller et spørsmål som omhandler Tesla, og noen kaster seg inn med en hodeløs fordømmelse av både bil og eiere. Spørsmålet gjelder som regel ikke hva andre mener om bilmerke, men likevel strømmer det på med negative kommentarer og betegnelse av teslaeiere sin intelligens og moral. Hvorfor så sterke følelser for hva andre velger? Er det ikke bare å holde seg unna bilmerket selv og ellers la andre velge for seg selv? Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Fordi det dessverre er mye rare og spesielle folk der ute som påtvinge meningene sine om alt og allle Anonymkode: 95d78...19b
TheWitch Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Jeg tror det handler om at man ikke skal like Trump og de som er i nærheten av han. Jeg tenkte også slik i hans første periode og jeg hadde aldri ville vært gift med han. Men akkurat nå så trenger verden noen som tør å kalle en spade for en spade.
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden TheWitch skrev (5 minutter siden): Jeg tror det handler om at man ikke skal like Trump og de som er i nærheten av han. Jeg tenkte også slik i hans første periode og jeg hadde aldri ville vært gift med han. Men akkurat nå så trenger verden noen som tør å kalle en spade for en spade. Og dette forklarer at noen har aversjon mot Tesla? Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden TheWitch skrev (52 minutter siden): Jeg tror det handler om at man ikke skal like Trump og de som er i nærheten av han. Jeg tenkte også slik i hans første periode og jeg hadde aldri ville vært gift med han. Men akkurat nå så trenger verden noen som tør å kalle en spade for en spade. Er det nnoe verden trenger, så er det ikke enda en krigshisser. Anonymkode: a50b0...116
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden TheWitch skrev (1 time siden): Jeg tror det handler om at man ikke skal like Trump og de som er i nærheten av han. Jeg tenkte også slik i hans første periode og jeg hadde aldri ville vært gift med han. Men akkurat nå så trenger verden noen som tør å kalle en spade for en spade. En spade en spade? Hva med en som kaller reportere "piggy", eller mener at folkevalgte må drepes? Anonymkode: 40ab7...3fb
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Hvis dere begynner å diskutere politikk og Trump blir tråden slettet, så slutt med det, er dere greie. Hold fokus på hi? Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Jeg tror at det handler om verdier. Og nå når folk er så delt, som samfunnet er nå, tror jeg det er viktig for mange at folk har samme verdier som en selv, samtidig som det vekker følelser når man møter folk som man vurderer er på motsatt side. Jeg ville feks aldri ha kjøpt meg Tesla, men det er fordi jeg mener det er en oppskrytt bil. Om andre ønsker å kjøpe Tesla, er ikke det noe som berører meg. Anonymkode: 40ab7...3fb
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Et luksusprodukt som er 100% knyttet til en person som Musk, mannen som i høy grad finansierte Trumps undergraving av en regelstyrt verdensorden, mannen med Hitlerhilsen som nekter arbeiderne sine å organisere seg? Nei, si det. Anonymkode: c57ca...2c3
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Et luksusprodukt som er 100% knyttet til en person som Musk, mannen som i høy grad finansierte Trumps undergraving av en regelstyrt verdensorden, mannen med Hitlerhilsen som nekter arbeiderne sine å organisere seg? Nei, si det. Anonymkode: c57ca...2c3 Men det er jo ikke slik at motstanden kom i løpet av 2025, det har vært like reaksjoner i flere år. Det er ikke måte på hvor elendige biler er og hvor dårlige/spesielle de som kjører dem er. Som regel har jo dem som hater Tesla aldri eid en, så jeg lurer på hvor det store engasjementet kommer fra. Hvorfor bry seg med hva andre kjører? hi Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Et luksusprodukt som er 100% knyttet til en person som Musk, mannen som i høy grad finansierte Trumps undergraving av en regelstyrt verdensorden, mannen med Hitlerhilsen som nekter arbeiderne sine å organisere seg? Nei, si det. Anonymkode: c57ca...2c3 Og luksusprodukt? Det er biler fra ok prisklasse til veldig høy. Akkurat som de fleste andre merker. Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Det er faktisk ganske enkelt. Tesla er billig, tesla er noe drit, kvaliteten er ræva, løsningene er ræva. Noen har skrevet dette før meg, men det var utrolig godt skrevet; tesla er en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Veldig godt beskrevet. Anonymkode: 46a78...c20
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er faktisk ganske enkelt. Tesla er billig, tesla er noe drit, kvaliteten er ræva, løsningene er ræva. Noen har skrevet dette før meg, men det var utrolig godt skrevet; tesla er en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Veldig godt beskrevet. Anonymkode: 46a78...c20 Hvor mange tesla har du hatt da? Anonymkode: a50b0...116
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Det er samme med vesker, så fort noen nevner designer vesker så svartner det for enkelte... Anonymkode: 53c6a...dae
TheWitch Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er faktisk ganske enkelt. Tesla er billig, tesla er noe drit, kvaliteten er ræva, løsningene er ræva. Noen har skrevet dette før meg, men det var utrolig godt skrevet; tesla er en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Veldig godt beskrevet. Anonymkode: 46a78...c20 Men man ser jo ikke det samme engasjementet når nordmenn handler som gale på Temu, hvor det virkelig er dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå