Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #1 Skrevet 21. november 2025 Man ser det i tråd etter tråd. Noen stiller et spørsmål som omhandler Tesla, og noen kaster seg inn med en hodeløs fordømmelse av både bil og eiere. Spørsmålet gjelder som regel ikke hva andre mener om bilmerke, men likevel strømmer det på med negative kommentarer og betegnelse av teslaeiere sin intelligens og moral. Hvorfor så sterke følelser for hva andre velger? Er det ikke bare å holde seg unna bilmerket selv og ellers la andre velge for seg selv? Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #2 Skrevet 21. november 2025 Fordi det dessverre er mye rare og spesielle folk der ute som påtvinge meningene sine om alt og allle Anonymkode: 95d78...19b
TheWitch Skrevet 21. november 2025 #3 Skrevet 21. november 2025 Jeg tror det handler om at man ikke skal like Trump og de som er i nærheten av han. Jeg tenkte også slik i hans første periode og jeg hadde aldri ville vært gift med han. Men akkurat nå så trenger verden noen som tør å kalle en spade for en spade.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #4 Skrevet 21. november 2025 TheWitch skrev (5 minutter siden): Jeg tror det handler om at man ikke skal like Trump og de som er i nærheten av han. Jeg tenkte også slik i hans første periode og jeg hadde aldri ville vært gift med han. Men akkurat nå så trenger verden noen som tør å kalle en spade for en spade. Og dette forklarer at noen har aversjon mot Tesla? Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #5 Skrevet 21. november 2025 TheWitch skrev (52 minutter siden): Jeg tror det handler om at man ikke skal like Trump og de som er i nærheten av han. Jeg tenkte også slik i hans første periode og jeg hadde aldri ville vært gift med han. Men akkurat nå så trenger verden noen som tør å kalle en spade for en spade. Er det nnoe verden trenger, så er det ikke enda en krigshisser. Anonymkode: a50b0...116
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #6 Skrevet 21. november 2025 TheWitch skrev (1 time siden): Jeg tror det handler om at man ikke skal like Trump og de som er i nærheten av han. Jeg tenkte også slik i hans første periode og jeg hadde aldri ville vært gift med han. Men akkurat nå så trenger verden noen som tør å kalle en spade for en spade. En spade en spade? Hva med en som kaller reportere "piggy", eller mener at folkevalgte må drepes? Anonymkode: 40ab7...3fb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #7 Skrevet 21. november 2025 Hvis dere begynner å diskutere politikk og Trump blir tråden slettet, så slutt med det, er dere greie. Hold fokus på hi? Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #8 Skrevet 21. november 2025 Jeg tror at det handler om verdier. Og nå når folk er så delt, som samfunnet er nå, tror jeg det er viktig for mange at folk har samme verdier som en selv, samtidig som det vekker følelser når man møter folk som man vurderer er på motsatt side. Jeg ville feks aldri ha kjøpt meg Tesla, men det er fordi jeg mener det er en oppskrytt bil. Om andre ønsker å kjøpe Tesla, er ikke det noe som berører meg. Anonymkode: 40ab7...3fb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #9 Skrevet 21. november 2025 Et luksusprodukt som er 100% knyttet til en person som Musk, mannen som i høy grad finansierte Trumps undergraving av en regelstyrt verdensorden, mannen med Hitlerhilsen som nekter arbeiderne sine å organisere seg? Nei, si det. Anonymkode: c57ca...2c3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #10 Skrevet 21. november 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Et luksusprodukt som er 100% knyttet til en person som Musk, mannen som i høy grad finansierte Trumps undergraving av en regelstyrt verdensorden, mannen med Hitlerhilsen som nekter arbeiderne sine å organisere seg? Nei, si det. Anonymkode: c57ca...2c3 Men det er jo ikke slik at motstanden kom i løpet av 2025, det har vært like reaksjoner i flere år. Det er ikke måte på hvor elendige biler er og hvor dårlige/spesielle de som kjører dem er. Som regel har jo dem som hater Tesla aldri eid en, så jeg lurer på hvor det store engasjementet kommer fra. Hvorfor bry seg med hva andre kjører? hi Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #11 Skrevet 21. november 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Et luksusprodukt som er 100% knyttet til en person som Musk, mannen som i høy grad finansierte Trumps undergraving av en regelstyrt verdensorden, mannen med Hitlerhilsen som nekter arbeiderne sine å organisere seg? Nei, si det. Anonymkode: c57ca...2c3 Og luksusprodukt? Det er biler fra ok prisklasse til veldig høy. Akkurat som de fleste andre merker. Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #12 Skrevet 21. november 2025 Det er faktisk ganske enkelt. Tesla er billig, tesla er noe drit, kvaliteten er ræva, løsningene er ræva. Noen har skrevet dette før meg, men det var utrolig godt skrevet; tesla er en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Veldig godt beskrevet. Anonymkode: 46a78...c20
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #13 Skrevet 21. november 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er faktisk ganske enkelt. Tesla er billig, tesla er noe drit, kvaliteten er ræva, løsningene er ræva. Noen har skrevet dette før meg, men det var utrolig godt skrevet; tesla er en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Veldig godt beskrevet. Anonymkode: 46a78...c20 Hvor mange tesla har du hatt da? Anonymkode: a50b0...116
Anonym bruker Skrevet 21. november 2025 #14 Skrevet 21. november 2025 Det er samme med vesker, så fort noen nevner designer vesker så svartner det for enkelte... Anonymkode: 53c6a...dae
TheWitch Skrevet 21. november 2025 #15 Skrevet 21. november 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er faktisk ganske enkelt. Tesla er billig, tesla er noe drit, kvaliteten er ræva, løsningene er ræva. Noen har skrevet dette før meg, men det var utrolig godt skrevet; tesla er en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Veldig godt beskrevet. Anonymkode: 46a78...c20 Men man ser jo ikke det samme engasjementet når nordmenn handler som gale på Temu, hvor det virkelig er dritt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #16 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hvor mange tesla har du hatt da? Anonymkode: a50b0...116 Jeg er enig med vedkommende som svarte, og jeg har eid 3 Teslaer. Det er en dårlig og oppskrytt bil som jeg aldri skal ha igjen da det finnes så mange bedre elbiler på markedet, men hva andre eier bryr jeg mdg ikke om. Anonymkode: e9817...f58
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #17 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg er enig med vedkommende som svarte, og jeg har eid 3 Teslaer. Det er en dårlig og oppskrytt bil som jeg aldri skal ha igjen da det finnes så mange bedre elbiler på markedet, men hva andre eier bryr jeg mdg ikke om. Anonymkode: e9817...f58 Det tok deg tre biler å skjønne dette? Litt rart å fortsette å kjøpe et merke du ikke er fornøyd med? Anonymkode: 1b7be...a57
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #18 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvor mange tesla har du hatt da? Anonymkode: a50b0...116 Jeg har peiling på bil. Anonymkode: 46a78...c20
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #19 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg er enig med vedkommende som svarte, og jeg har eid 3 Teslaer. Det er en dårlig og oppskrytt bil som jeg aldri skal ha igjen da det finnes så mange bedre elbiler på markedet, men hva andre eier bryr jeg mdg ikke om. Anonymkode: e9817...f58 Rart å kjøpe 3 hvis de er så dårlig da jeg har Tesla. Den er super å kjøre, enkel å håndtere (hater at alt er på skjerm, skal sies). Enkel å lade. Nå er den gammel, den ramler nesten fra hverandre, bodd på verksted i lange tider , den har rust i kanaler og ymse andre steder. Ja det er en dårlig bil totalt sett, men gull å kjøre. Jeg har også en bmw i3 som er like gammel. Aldri vært no tull. Ikke like god komfort, men aldri vært på verksted og gjett hva?? Jeg bruker blinklys på begge og kan parkere begge like bra 👌 Anonymkode: 6f425...8bf
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #20 Skrevet 22. november 2025 Det handler vel litt om at de første som kjøpte Tesla i dette landet var de som før kjørte Audi. Så de tok bare med seg adferden derfra og fortsatte å parkere på tvers på parkeringsplasser, droppe blinklys, ta farlige forbikjøringer og ha en temmelig egoistisk oppførsel i trafikken. Jeg har ikke greie på bil. Jeg bryr meg ikke om bil som statusobjekt, men jeg kan se. Og det er litt "typisk Tesla" når alle i køen stopper slik at fotgjengerovergangen er fri, bortsett fra han i Tesla. Eller når det står en bil parkert midt foran døra på matbutikken. Jeg vet at ikke alle som kjører Tesla er sånn, men nok til at det legges merke til. Anonymkode: 04906...3d0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #21 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har peiling på bil. Anonymkode: 46a78...c20 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 53c6a...dae
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #22 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 53c6a...dae Dette er vel regnet som brukerangrep, har jeg forstått etter en kommentar til en annen bruker her inne... Anonymkode: 40ab7...3fb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #23 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Dette er vel regnet som brukerangrep, har jeg forstått etter en kommentar til en annen bruker her inne... Anonymkode: 40ab7...3fb I hvert fall barnslig. Voksne mennesker med litt mellom øra evner å bruke ord. Anonymkode: 6a1e3...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå