Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:16 #1 Skrevet torsdag kl 13:16 Jeg må ha nye løpesko og ser på disse på nettet. Men så lurer jeg fælt på størrelsen da. Noen som har disse og vet hvordan de er i størrelsen. Jeg bruker normalt str 40 i sko. Anonymkode: 9835d...f1d
prekæs Skrevet torsdag kl 13:42 #2 Skrevet torsdag kl 13:42 Litt usikker på om jeg har nr 18, men mener det bestemt. ( kan sjekke når jeg kommer hjem) Forhandler sa de kunne være litt små i størrelsen og jeg har 41. Bruker stort sett 40 ellers.
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:47 #3 Skrevet torsdag kl 17:47 Du må jo prøve dem på, kan ikke kjøpe løpesko på utseende. Anonymkode: 604e0...263
Lektor Doppler med tillegg Skrevet torsdag kl 21:38 #4 Skrevet torsdag kl 21:38 (endret) Små i str. Bruker 39 til vanlig men har 40 i saucony. Har ikke guide da men tre andre modeller. Endret torsdag kl 21:39 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 07:27 #5 Skrevet lørdag kl 07:27 Jeg må et halvnummer opp på Saucony. Har en annen modell en Guide, men er superfornøyd med de løpesko! Anonymkode: 1457b...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå