Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #51 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Selvsagt bidrar de fleste menn når det er deres tur til å arrangere vennetreff. Men du skjønte helt sikkert at det ikke var det som var poenget? Anonymkode: 37dbc...2d1 Nei, jeg skjønner ikke poenget. Hvordan kan du si at ingen menn liker vennegrupper? Er du av dem som deler alt inn i alle/ingen og aldri/alltid, en av dem som ikke skjønner nyanser? Anonymkode: 676e6...bff
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #52 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg skjønner ikke poenget. Hvordan kan du si at ingen menn liker vennegrupper? Er du av dem som deler alt inn i alle/ingen og aldri/alltid, en av dem som ikke skjønner nyanser? Anonymkode: 676e6...bff Du store min tid. Jeg var aldri sagt «ingen menn liker vennegrupper». Jeg kopierer inn det jeg faktisk skrev under her, så kan du prøve en gang til - med mindre du er en av dem som ikke klarer å forstå det du leser? (For øvrig er det artig at du tar opp begrepet «nyanser» først nå. Synes du tråden har vært preget av nyanser så langt?). Det slår meg litt når jeg leser denne tråden: Jeg lurer på hvor mange menn det finnes der ute som engasjerer seg så voldsomt i disse vennegruppen, og som helt oppriktig mener at de andre pappaene som ikke synes vennegrupper er viktig fratar barna sine noe helt essensielt… Anonymkode: 37dbc...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå