Anonym bruker Skrevet torsdag kl 00:06 #1 Skrevet torsdag kl 00:06 Jeg har 4 barn, hvor to sitter i sete. Kan det gå i en Tesla ? Anonymkode: bfe5c...ee8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:29 #2 Skrevet torsdag kl 07:29 Man kjøper ikke tesla uansett da tesla er en dårlig bil. Det finnes bedre alternativer. Anonymkode: 1e038...18a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:55 #3 Skrevet torsdag kl 07:55 Ja det går fint å ha 2 barneseter bak i Tesla M3😊 Anonymkode: 91476...572
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:20 #4 Skrevet torsdag kl 09:20 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja det går fint å ha 2 barneseter bak i Tesla M3😊 Anonymkode: 91476...572 Bra Anonymkode: bfe5c...ee8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:58 #5 Skrevet torsdag kl 11:58 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Man kjøper ikke tesla uansett da tesla er en dårlig bil. Det finnes bedre alternativer. Anonymkode: 1e038...18a Du har ikke peiling. Vi har nylig kjøpt ny tesla. Den mest solgte bilen . Det er en god bil. Anonymkode: 6a825...a62
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:24 #6 Skrevet torsdag kl 12:24 Vi har akkurat kjøpt en M3 (før momspåslaget). Liker bilen veldig godt. Jeg ville imidlertid virdere den som litt trang til ditt bruk. Vi har en modell Y også, og den er vesentlig større. Mye større bagasjerom, og generelt betydelig romsligere. Kanskje vurdere å kjøpe en lite brukt Y i stedet for en ny M3? På Tesla sin hjemmeside, finner du brukte biler også (innbyttebiler). Veldig god garantiordning, full gjennomgang av alle biler som selges, og i praksis gratis oppdatering av autopilot (til enhanced). Vi vurderte elektrisk volvo, men slo raskt fra oss dette. Leste om en som solgte sin splitter nye Volvo, på grunn av de astronomiske servicekostnadene. Bilen måtte inn årlig, og "oppdateres" av en servicetekniker. og det kostet så my hver gang at han valgte å selge bilen, og kjøpe et annet merke. Lykke til med bilkjøp:) Anonymkode: dd952...e90
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:43 #7 Skrevet torsdag kl 13:43 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du har ikke peiling. Vi har nylig kjøpt ny tesla. Den mest solgte bilen . Det er en god bil. Anonymkode: 6a825...a62 Mest solgte bilen, så derfor er det en god bil?? Det må være det dummeste argumentet jeg har hørt. Men du har rett, jeg har ikke peiling, men mannen min har. Han har vært bilselger og bilmekaniker i snart 30 år. Slutt å prat om du noe du åpenbart ikke har noe peiling på. Anonymkode: 1e038...18a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 15:27 #8 Skrevet torsdag kl 15:27 Det er utenfor mitt fatteevne at noen i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra Tesla. Ja til nazisme da eller??? Hjelper ikke å bortforklare det med at det er en god bil, eller at andre bilmerker også har svin på skogen. Det er etter mitt syn 100% uetisk å ta valget om å kjøpe Tesla, og jeg ser absolutt ned på mennesker som gjør det, og dømmer dem hardt for enten å være mindre intelligente eller egoistiske og dårlige mennesker. Anonymkode: 650c3...dc3
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:02 #9 Skrevet torsdag kl 18:02 Jeg vurderte den, men endte opp med Volkswagen ID 3. Hatt den i to år nå og er VELDIG fornøyd! Og jeg er glad jeg ikke støttet Elon Musk og elendige arbeidsforhold for de som jobber i Tesla og fagforeningsknusing. Min kollega som har Tesla Model Y liker min bil bedre enn hennes. Selv synes jeg de nye Tesla-modellene (3 og Y) er veldig lave og ubehagelige å gå inn og ut av. Anonymkode: 72004...b61
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:25 #10 Skrevet torsdag kl 19:25 3 hours ago, Anonym bruker said: Det er utenfor mitt fatteevne at noen i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra Tesla. Ja til nazisme da eller??? Hjelper ikke å bortforklare det med at det er en god bil, eller at andre bilmerker også har svin på skogen. Det er etter mitt syn 100% uetisk å ta valget om å kjøpe Tesla, og jeg ser absolutt ned på mennesker som gjør det, og dømmer dem hardt for enten å være mindre intelligente eller egoistiske og dårlige mennesker. Anonymkode: 650c3...dc3 Hvordan er det ja til nazisme? Anonymkode: 479a8...121
TheWitch Skrevet torsdag kl 22:33 #11 Skrevet torsdag kl 22:33 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er utenfor mitt fatteevne at noen i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra Tesla. Ja til nazisme da eller??? Hjelper ikke å bortforklare det med at det er en god bil, eller at andre bilmerker også har svin på skogen. Det er etter mitt syn 100% uetisk å ta valget om å kjøpe Tesla, og jeg ser absolutt ned på mennesker som gjør det, og dømmer dem hardt for enten å være mindre intelligente eller egoistiske og dårlige mennesker. Anonymkode: 650c3...dc3 Den nye borgermesteren i New York gjorde den samme hilsen når han vant.....nazist?
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:38 #12 Skrevet torsdag kl 22:38 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er utenfor mitt fatteevne at noen i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra Tesla. Ja til nazisme da eller??? Hjelper ikke å bortforklare det med at det er en god bil, eller at andre bilmerker også har svin på skogen. Det er etter mitt syn 100% uetisk å ta valget om å kjøpe Tesla, og jeg ser absolutt ned på mennesker som gjør det, og dømmer dem hardt for enten å være mindre intelligente eller egoistiske og dårlige mennesker. Anonymkode: 650c3...dc3 Tror du må lese deg opp på nazisme. Anonymkode: 1e038...18a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:41 #13 Skrevet torsdag kl 22:41 Aldri i verden om jeg hadde brukt pengene mine på en Tesla. Ikke om det hadde snødd i helvete. Anonymkode: 22569...679
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:41 #14 Skrevet torsdag kl 22:41 TheWitch skrev (7 minutter siden): Den nye borgermesteren i New York gjorde den samme hilsen når han vant.....nazist? Nei, det gjorde han virkelig ikke. Anonymkode: 21085...c99
TheWitch Skrevet torsdag kl 23:08 #15 Skrevet torsdag kl 23:08 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Nei, det gjorde han virkelig ikke. Anonymkode: 21085...c99 Han gjør akkurat samme hilsen med handen over hjertet også ut med den.
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #16 Skrevet 21 timer siden Anonym bruker skrev (13 timer siden): Det er utenfor mitt fatteevne at noen i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra Tesla. Ja til nazisme da eller??? Hjelper ikke å bortforklare det med at det er en god bil, eller at andre bilmerker også har svin på skogen. Det er etter mitt syn 100% uetisk å ta valget om å kjøpe Tesla, og jeg ser absolutt ned på mennesker som gjør det, og dømmer dem hardt for enten å være mindre intelligente eller egoistiske og dårlige mennesker. Anonymkode: 650c3...dc3 Jeg er 100 % sikker på at ingen bryr seg det minste om din forakt. Hvorfor tror du at din mening har betydning for noen? Anonymkode: 10cac...eb6
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg er 100 % sikker på at ingen bryr seg det minste om din forakt. Hvorfor tror du at din mening har betydning for noen? Anonymkode: 10cac...eb6 Hvis du ikke brydde deg, hadde du ikke reagert på det. Jeg er absolutt ikke alene om å mene at det å kjøpe Tesla er uetisk. Hva folk mener om oppførselen din har noe å si i storsamfunet jo. Når jeg sitter å ansetter folk, ansetter jeg ikke noen jeg vet kjører Tesla, for det sier såpass om personligheten deres, at de ikke vil passe inn på arbeidsplassen. Anonymkode: 650c3...dc3
TheWitch Skrevet 15 timer siden #18 Skrevet 15 timer siden Stakkars HI som bare ville ha svar på spørsmål om bilen, ikke det å få moralpolitet på nakken. Ut i fra denne er det jo tydelig at vi har et stort innebygd behov for å diskutere politikk også som anonym. Beklager at jeg også ikke klart å styre meg, jeg kan dessverre for lite om bil til å svare på det du egentlig spør om.
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis du ikke brydde deg, hadde du ikke reagert på det. Jeg er absolutt ikke alene om å mene at det å kjøpe Tesla er uetisk. Hva folk mener om oppførselen din har noe å si i storsamfunet jo. Når jeg sitter å ansetter folk, ansetter jeg ikke noen jeg vet kjører Tesla, for det sier såpass om personligheten deres, at de ikke vil passe inn på arbeidsplassen. Anonymkode: 650c3...dc3 Hvordan vet du hvilke bil de du intervjuer kjører? Hva om de lot Teslaen stå hjemme den dagen, får de sparken da? Jeg har selv aldri sittet i en Tesla, så min reaksjon på kommentaren din var rent forebyggende. Hvis du ønsker å fremstå som en person med sosial kompetanse så bør du være forsiktig med slike kommentarer. De forteller mer om deg enn du gjerne ønsker. Anonymkode: 10cac...eb6
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (20 timer siden): Det er utenfor mitt fatteevne at noen i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra Tesla. Ja til nazisme da eller??? Hjelper ikke å bortforklare det med at det er en god bil, eller at andre bilmerker også har svin på skogen. Det er etter mitt syn 100% uetisk å ta valget om å kjøpe Tesla, og jeg ser absolutt ned på mennesker som gjør det, og dømmer dem hardt for enten å være mindre intelligente eller egoistiske og dårlige mennesker. Anonymkode: 650c3...dc3 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis du ikke brydde deg, hadde du ikke reagert på det. Jeg er absolutt ikke alene om å mene at det å kjøpe Tesla er uetisk. Hva folk mener om oppførselen din har noe å si i storsamfunet jo. Når jeg sitter å ansetter folk, ansetter jeg ikke noen jeg vet kjører Tesla, for det sier såpass om personligheten deres, at de ikke vil passe inn på arbeidsplassen. Anonymkode: 650c3...dc3 Du dømmer andre for å være mindre intelligente, mens du selv ikke mestrer helt basis grammatikk? Den var fin. Anonymkode: 577d5...4c9
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #21 Skrevet 14 timer siden TheWitch skrev (58 minutter siden): Stakkars HI som bare ville ha svar på spørsmål om bilen, ikke det å få moralpolitet på nakken. Ut i fra denne er det jo tydelig at vi har et stort innebygd behov for å diskutere politikk også som anonym. Beklager at jeg også ikke klart å styre meg, jeg kan dessverre for lite om bil til å svare på det du egentlig spør om. Tror Hi på mange måter har fått svar. Hun bør ikke kjøpe Tesla er det de aller fleste mener, men det er jo åpenbart forskjellige grunner... Anonymkode: 1e038...18a
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #22 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg vurderte den, men endte opp med Volkswagen ID 3. Hatt den i to år nå og er VELDIG fornøyd! Og jeg er glad jeg ikke støttet Elon Musk og elendige arbeidsforhold for de som jobber i Tesla og fagforeningsknusing. Min kollega som har Tesla Model Y liker min bil bedre enn hennes. Selv synes jeg de nye Tesla-modellene (3 og Y) er veldig lave og ubehagelige å gå inn og ut av. Anonymkode: 72004...b61 Vi vurderte WW, men endte opp med en Y, og er veldig fornøyde. Men model 3 er betydelig mindre en Y. Veldig mye mindre bagasjerom og benplass, så jeg hadde nok ikke valgt 3 som familiebil. Der blir den litt snau, syes jeg. Anonymkode: dd952...e90
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #23 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Når jeg sitter å ansetter folk, ansetter jeg ikke noen jeg vet kjører Tesla, for det sier såpass om personligheten deres, at de ikke vil passe inn på arbeidsplassen. Anonymkode: 650c3...dc3 Du sjekker hvilke biler alle søkere har...haha, nå har jeg hørt det og. Anonymkode: 21085...c99
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #24 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Du sjekker hvilke biler alle søkere har...haha, nå har jeg hørt det og. Anonymkode: 21085...c99 Hun troller. Den dama har ikke personalansvar. Anonymkode: 41665...fbd
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #25 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hun troller. Den dama har ikke personalansvar. Anonymkode: 41665...fbd Selvfølgelig gjør hun det Anonymkode: 21085...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå