Gå til innhold

Kjøpe Tesla M3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 barn, hvor to sitter i sete. Kan det gå i en Tesla ?

Anonymkode: bfe5c...ee8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kjøper ikke tesla uansett da tesla er en dårlig bil. Det finnes bedre alternativer. 

Anonymkode: 1e038...18a

Skrevet

Ja det går fint å ha 2 barneseter bak i Tesla M3😊

Anonymkode: 91476...572

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja det går fint å ha 2 barneseter bak i Tesla M3😊

Anonymkode: 91476...572

Bra

Anonymkode: bfe5c...ee8

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Man kjøper ikke tesla uansett da tesla er en dårlig bil. Det finnes bedre alternativer. 

Du har ikke peiling.  Vi har nylig kjøpt ny tesla. Den mest solgte bilen . Det er en god bil. 

Anonymkode: 6a825...a62

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt en M3 (før momspåslaget). Liker bilen veldig godt. Jeg ville imidlertid virdere den som litt trang til ditt bruk. Vi har en modell Y også, og den er vesentlig større. Mye større bagasjerom, og generelt betydelig romsligere. Kanskje vurdere å kjøpe en lite brukt Y i stedet for en ny M3? På Tesla sin hjemmeside, finner du brukte biler også (innbyttebiler). Veldig god garantiordning, full gjennomgang av alle biler som selges, og i praksis gratis oppdatering av autopilot (til enhanced). Vi vurderte elektrisk volvo, men slo raskt fra oss dette. Leste om en som solgte sin splitter nye Volvo, på grunn av de astronomiske servicekostnadene. Bilen måtte inn årlig, og "oppdateres" av en servicetekniker. og det kostet så my hver gang at han valgte å selge bilen, og kjøpe et annet merke. Lykke til med bilkjøp:)

Anonymkode: dd952...e90

Skrevet

Du har ikke peiling.  Vi har nylig kjøpt ny tesla. Den mest solgte bilen . Det er en god bil. 

Anonymkode: 6a825...a62

Mest solgte bilen, så derfor er det en god bil?? Det må være det dummeste argumentet jeg har hørt.

Men du har rett, jeg har ikke peiling, men mannen min har. Han har vært bilselger og bilmekaniker i snart 30 år. 

Slutt å prat om du noe du åpenbart ikke har noe peiling på. 

Skrevet

Det er utenfor mitt fatteevne at noen i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra Tesla. Ja til nazisme da eller??? Hjelper ikke å bortforklare det med at det er en god bil, eller at andre bilmerker også har svin på skogen. Det er etter mitt syn 100% uetisk å ta valget om å kjøpe Tesla, og jeg ser absolutt ned på mennesker som gjør det, og dømmer dem hardt for enten å være mindre intelligente eller egoistiske og dårlige mennesker.

Anonymkode: 650c3...dc3

Skrevet

Jeg vurderte den, men endte opp med Volkswagen ID 3. Hatt den i to år nå og er VELDIG fornøyd!

Og jeg er glad jeg ikke støttet Elon Musk og elendige arbeidsforhold for de som jobber i Tesla og fagforeningsknusing.

Min kollega som har Tesla Model Y liker min bil bedre enn hennes. Selv synes jeg de nye Tesla-modellene (3 og Y) er veldig lave og ubehagelige å gå inn og ut av. 

Anonymkode: 72004...b61

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Det er utenfor mitt fatteevne at noen i det hele tatt vurdere å kjøpe noe fra Tesla. Ja til nazisme da eller??? Hjelper ikke å bortforklare det med at det er en god bil, eller at andre bilmerker også har svin på skogen. Det er etter mitt syn 100% uetisk å ta valget om å kjøpe Tesla, og jeg ser absolutt ned på mennesker som gjør det, og dømmer dem hardt for enten å være mindre intelligente eller egoistiske og dårlige mennesker.

Hvordan er det ja til nazisme?

Anonymkode: 479a8...121

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Den nye borgermesteren i New York gjorde den samme hilsen når han vant.....nazist? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tror du må lese deg opp på nazisme. 

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde brukt pengene mine på en Tesla. Ikke om det hadde snødd i helvete.

Anonymkode: 22569...679

Skrevet
TheWitch skrev (7 minutter siden):

Den nye borgermesteren i New York gjorde den samme hilsen når han vant.....nazist? 

Nei, det gjorde han virkelig ikke.

Anonymkode: 21085...c99

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Nei, det gjorde han virkelig ikke.

Han gjør akkurat samme hilsen med handen over hjertet også ut med den. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg er 100 % sikker på at ingen bryr seg det minste om din forakt. Hvorfor tror du at din mening har betydning for noen?

Anonymkode: 10cac...eb6

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg er 100 % sikker på at ingen bryr seg det minste om din forakt. Hvorfor tror du at din mening har betydning for noen?

Hvis du ikke brydde deg, hadde du ikke reagert på det. Jeg er absolutt ikke alene om å mene at det å kjøpe Tesla er uetisk. Hva folk mener om oppførselen din har noe å si i storsamfunet jo. Når jeg sitter å ansetter folk, ansetter jeg ikke noen jeg vet kjører Tesla, for det sier såpass om personligheten deres, at de ikke vil passe inn på arbeidsplassen. 

Skrevet

Stakkars HI som bare ville ha svar på spørsmål om bilen, ikke det å få moralpolitet på nakken. 

Ut i fra denne er det jo tydelig at vi har et stort innebygd behov for å diskutere politikk også som anonym. 

Beklager at jeg også ikke klart å styre meg, jeg kan dessverre for lite om bil til å svare på det du egentlig spør om. 

Skrevet

Hvis du ikke brydde deg, hadde du ikke reagert på det. Jeg er absolutt ikke alene om å mene at det å kjøpe Tesla er uetisk. Hva folk mener om oppførselen din har noe å si i storsamfunet jo. Når jeg sitter å ansetter folk, ansetter jeg ikke noen jeg vet kjører Tesla, for det sier såpass om personligheten deres, at de ikke vil passe inn på arbeidsplassen. 

Hvordan vet du hvilke bil de du intervjuer kjører? Hva om de lot Teslaen stå hjemme den dagen, får de sparken da?

Jeg har selv aldri sittet i en Tesla, så min reaksjon på kommentaren din var rent forebyggende. Hvis du ønsker å fremstå som en person med sosial kompetanse så bør du være forsiktig med slike kommentarer. De forteller mer om deg enn du gjerne ønsker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Du dømmer andre for å være mindre intelligente, mens du selv ikke mestrer helt basis grammatikk? Den var fin. 

Anonymkode: 577d5...4c9

Skrevet
TheWitch skrev (58 minutter siden):

Stakkars HI som bare ville ha svar på spørsmål om bilen, ikke det å få moralpolitet på nakken. 

Ut i fra denne er det jo tydelig at vi har et stort innebygd behov for å diskutere politikk også som anonym. 

Beklager at jeg også ikke klart å styre meg, jeg kan dessverre for lite om bil til å svare på det du egentlig spør om. 

Tror Hi på mange måter har fått svar. Hun bør ikke kjøpe Tesla er det de aller fleste mener, men det er jo åpenbart forskjellige grunner...

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg vurderte den, men endte opp med Volkswagen ID 3. Hatt den i to år nå og er VELDIG fornøyd!

Og jeg er glad jeg ikke støttet Elon Musk og elendige arbeidsforhold for de som jobber i Tesla og fagforeningsknusing.

Min kollega som har Tesla Model Y liker min bil bedre enn hennes. Selv synes jeg de nye Tesla-modellene (3 og Y) er veldig lave og ubehagelige å gå inn og ut av. 

Anonymkode: 72004...b61

Vi vurderte WW, men endte opp med en Y, og er veldig fornøyde. Men model 3 er betydelig mindre en Y. Veldig mye mindre bagasjerom og benplass, så jeg hadde nok ikke valgt 3 som familiebil. Der blir den litt snau, syes jeg.

Anonymkode: dd952...e90

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Når jeg sitter å ansetter folk, ansetter jeg ikke noen jeg vet kjører Tesla, for det sier såpass om personligheten deres, at de ikke vil passe inn på arbeidsplassen. 

Du sjekker hvilke biler alle søkere har...haha, nå har jeg hørt det og.

Skrevet

Du sjekker hvilke biler alle søkere har...haha, nå har jeg hørt det og.

Hun troller. Den dama har ikke personalansvar. 

Anonymkode: 41665...fbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hun troller. Den dama har ikke personalansvar. 

Anonymkode: 41665...fbd

Selvfølgelig gjør hun det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...