Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:38 #1 Skrevet onsdag kl 12:38 Tror jeg da. Greia er. Naboen er et jævla rasshøl. Tror han eier gata, gjør som han vil, parkerer hvor han vil og skriker folk opp i trynet om de sier i mot. Jeg har holdt meg nøytral og holdt meg unna. Den siste tiden har det vært krangel om parkering. Naboen har tatt seg friheter. Han parkerer på en annens eiendom. Masse krangel. Så en morgen kommer han ut og har ett flatt dekk. Det er åpenbart kuttet. Det er IKKE han som eier tomta som har gjort det, han var ikke hjemme. Jeg har mistanker om hvem men vet ikke. Det prates og humres om dette i gata. Og jeg tenker det var til pass for han. Nå går idiot nabo dør til dør og kryssforhører oss. Jeg har som sagt holdt meg unna, men å bli presset og truet til å si «hvem jeg tror det er». Jeg eksploderte på han og skjelte han ut, du har ikke rett til å oppføre deg som politi og dommer. Hvis noen skal forhøre meg så får det bli politiet. Så nå, av alle ting mener naboen JEG har kuttet dekket fordi jeg overreagerte. Jeg har null problemer med å eventuelt bli anmeldt, jeg var på nattevakt den natten så kan ikke ha gjort det. Har ikke informert nabo om dette. Men nå vurderer jeg å anmelde han for trakassering. Det vil selvsagt ta konflikten til et nytt nivå. Men nå er jeg lei. Hadde du anmeldt? Anonymkode: 3fdfa...628
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:09 #2 Skrevet onsdag kl 13:09 Det kom helt an på hva han faktisk gjorde, som er litt uklart. Om noen truer meg, ville jeg ha lav terskel for å anmelde det. Anonymkode: 02001...8cd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:10 #3 Skrevet onsdag kl 13:10 Hadde vært fristende å anmelde, men antageligvis kommer du ikke så langt med det. Det er vel (dessverre) sånne saker som legges fort bort. Men det kan likevel være greit å gjøre det, selv om naboen kanskje ikke blir noe blidere av den grunn. Anonymkode: 4eab6...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå