TheWitch Skrevet onsdag kl 10:45 #26 Skrevet onsdag kl 10:45 Lektor Doppler med tillegg skrev (1 time siden): Statistikk kan lages og bestilles, og presenteres akkurat som man vil. Dersom det HI er lest fra statistikk så vil jeg tro at den er tilpasset før den ble publisert. Jeg er ikke HI, men jeg delte en lenke til en statistikk som viser hvem som er de mest og minst kriminelle landene i Europa.....ser ikke hvordan noen kan tukle med den. Jeg ikke ikke på noe polsk side. I så fall kan vi legge ned SSB og spare litt penger der.
Østerdølen Skrevet onsdag kl 12:15 #27 Skrevet onsdag kl 12:15 Anonym bruker skrev (1 time siden): Å påstå at jeg alltid får innleggene mine fjernet er og personangrep da..... Anonymkode: 1ef7e...ff9 Nei, hvordan kan det være det når du er anonym?🤣🤣🤣🤣🤣
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:33 #28 Skrevet onsdag kl 12:33 Østerdølen skrev (17 minutter siden): Nei, hvordan kan det være det når du er anonym?🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 1ef7e...ff9
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:51 #29 Skrevet onsdag kl 12:51 Østerdølen skrev (35 minutter siden): Nei, hvordan kan det være det når du er anonym?🤣🤣🤣🤣🤣 I henhold til reglene her regnes latterliggjøring som brukerangrep. Du bryter dette ved slike innlegg med latteremojies. Kanskje greit å forholde seg til reglene for deg også? Anonymkode: e5b64...109
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:08 #30 Skrevet onsdag kl 13:08 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men de har jo muslimer… Anonymkode: 5733a...5c8 Men svært få, det er noe sånt som 0,2 promille av de som bor i Polen som er muslimer. Ca 30-35 000 stk. I Norge er det over 200 000, ca 5% av befolkningen Anonymkode: 8206b...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå