Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:00 #1 Skrevet tirsdag kl 20:00 Også har null terror, null gjengkriminalitet og svært lite problemer med kriminalitet generelt. Dette er fakta, ikke rasisme. Anonymkode: e5b64...109
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:06 #2 Skrevet tirsdag kl 20:06 Høres smart ut. Anonymkode: a1b8f...e30
Østerdølen Skrevet tirsdag kl 20:33 #3 Skrevet tirsdag kl 20:33 (endret) Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Også har null terror, null gjengkriminalitet og svært lite problemer med kriminalitet generelt. Dette er fakta, ikke rasisme. Anonymkode: e5b64...109 Nei, dette er ikke helt fakta: _Ja, det har ikke skjedd terroraksjoner i Polen. Nei, det er gjengkriminalitet i Polen, på samme nivå som veldig mange andre VestEuropeiske land. Nei, de har like stort problem med generell kriminalitet, og kriminaliteten er like høy der som andre Europeiske land. Alt dette SELV om de ikke har så mange muslimske innvandrere. Videre er Polen ett land som: Har fått strengere abortlover, noe som gjør det nesten umulig å få utført en lovlig abort, uansett grunn, vil forby seksualundervisning i skolen, folk blir fratatt retten til å ytre seg fritt eller demonstrere, Lhbt-personer blir utsatt for diskriminering, enkelte områder i Polen har innført såkalte «lhbt-ideologi-frie» soner og myndighetene forsøker å kontrollere både domstolene og statlige medier. De har også en ganske utbrett rasisme og nasjonalisme mot mange utlendinger, uansett rase, nasjonalitet eller religion. Endret tirsdag kl 20:34 av Østerdølen
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:49 #4 Skrevet tirsdag kl 20:49 Østerdølen skrev (15 minutter siden): Videre er Polen ett land som: Har fått strengere abortlover, noe som gjør det nesten umulig å få utført en lovlig abort, uansett grunn, vil forby seksualundervisning i skolen, folk blir fratatt retten til å ytre seg fritt eller demonstrere, Lhbt-personer blir utsatt for diskriminering, enkelte områder i Polen har innført såkalte «lhbt-ideologi-frie» soner og myndighetene forsøker å kontrollere både domstolene og statlige medier. De har også en ganske utbrett rasisme og nasjonalisme mot mange utlendinger, uansett rase, nasjonalitet eller religion. Oj, veldig likt mange muslimske land. Kanskje polakker og muslimer er mer like enn man tror. Anonymkode: 5733a...5c8
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:00 #5 Skrevet tirsdag kl 21:00 Østerdølen skrev (26 minutter siden): Har fått strengere abortlover, noe som gjør det nesten umulig å få utført en lovlig abort, uansett grunn, vil forby seksualundervisning i skolen, folk blir fratatt retten til å ytre seg fritt eller demonstrere, Lhbt-personer blir utsatt for diskriminering, enkelte områder i Polen har innført såkalte «lhbt-ideologi-frie» soner og myndighetene forsøker å kontrollere både domstolene og statlige medier. De har også en ganske utbrett rasisme og nasjonalisme mot mange utlendinger, uansett rase, nasjonalitet eller religion. Endret 25 minutter siden av Østerdølen Hmm, så altså de samme ideologiene som den religionen du så innbitt forsvarer..... Anonymkode: 1ef7e...ff9
Østerdølen Skrevet tirsdag kl 21:11 #6 Skrevet tirsdag kl 21:11 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Oj, veldig likt mange muslimske land. Kanskje polakker og muslimer er mer like enn man tror. Anonymkode: 5733a...5c8 Ja, ser man ironien? Er vi så mye bedre selv, vi i vesten?
Østerdølen Skrevet tirsdag kl 21:12 #7 Skrevet tirsdag kl 21:12 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hmm, så altså de samme ideologiene som den religionen du så innbitt forsvarer..... Anonymkode: 1ef7e...ff9 Ingen argumenter? Kun gå på person? Du synes ikke det er kjedelig å få innleggene dine fjernet hele tiden da?
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:56 #8 Skrevet tirsdag kl 21:56 Østerdølen skrev (43 minutter siden): Ingen argumenter? Kun gå på person? Du synes ikke det er kjedelig å få innleggene dine fjernet hele tiden da? Hvor er personangrepet hen? Anonymkode: 1ef7e...ff9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:26 #9 Skrevet tirsdag kl 23:26 Veldig smart av Polen Anonymkode: 99206...15d
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:27 #10 Skrevet tirsdag kl 23:27 Bortsett fra lite terrorisme, så stemmer vel ikke dette. Anonymkode: b2783...a45
TheWitch Skrevet tirsdag kl 23:37 #11 Skrevet tirsdag kl 23:37 Østerdølen skrev (3 timer siden): Nei, dette er ikke helt fakta: _Ja, det har ikke skjedd terroraksjoner i Polen. Nei, det er gjengkriminalitet i Polen, på samme nivå som veldig mange andre VestEuropeiske land. Nei, de har like stort problem med generell kriminalitet, og kriminaliteten er like høy der som andre Europeiske land. Alt dette SELV om de ikke har så mange muslimske innvandrere. Videre er Polen ett land som: Har fått strengere abortlover, noe som gjør det nesten umulig å få utført en lovlig abort, uansett grunn, vil forby seksualundervisning i skolen, folk blir fratatt retten til å ytre seg fritt eller demonstrere, Lhbt-personer blir utsatt for diskriminering, enkelte områder i Polen har innført såkalte «lhbt-ideologi-frie» soner og myndighetene forsøker å kontrollere både domstolene og statlige medier. De har også en ganske utbrett rasisme og nasjonalisme mot mange utlendinger, uansett rase, nasjonalitet eller religion. Polen ligger under Norge når det gjelder kriminalitet på denne grenerelle statistikken, så det du sier om at de har like mye kriminalitet som andre stemmer ikke. https://www.numbeo.com/crime/rankings_by_country.jsp?title=2025&displayColumn=0®ion=150
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 04:47 #12 Skrevet onsdag kl 04:47 Østerdølen skrev (7 timer siden): Ja, ser man ironien? Er vi så mye bedre selv, vi i vesten? «Vi i Vesten»? Meg bekjent er det tillatt med abort i de fleste vestlige land, og vestlige land er vel blant de tryggeste å bo i for Lbht-personer. Vestlige land topper heller ikke statistikken når det gjelder rasisme (Norge anses vel for å være blant de minst rasistiske landene i verden). Så Polen er ikke så veldig representativt for Vesten i denne sammenheng. Anonymkode: 5733a...5c8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 06:02 #13 Skrevet onsdag kl 06:02 Jeg reiser til Polen 3-4 ganger i året for å besøke kollegaene mine der, og det du sier stemmer ikke. Det bor mange muslimer der, de sliter med kriminalitet flere steder, spesielt steder hvor det er mye arbeidsledighet. Der danner de gjenger som begår kriminelle handlinger. Tallene for voldtekt er HØYE, men ingen blir noen gang straffet for det, så ingen anmelder det. Men alle kjenner minst en kvinne som er voldtatt. Abort er nesten umulig, så de reiser til Tyskland for å gjennomføre. Hvis de har råd til det…. Dette gjelder også etter voldtekt. Alle barn skal beholdes. Anonymkode: 99232...db2
Østerdølen Skrevet onsdag kl 06:30 #14 Skrevet onsdag kl 06:30 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hvor er personangrepet hen? Anonymkode: 1ef7e...ff9 Ved at du påstår at jeg forsvarer det negative islam gjør. Og skjønner du ikke hva personangrep er, er det ikke rart du får innleggene dine fjernet....🤣🤣🤣🤣
Østerdølen Skrevet onsdag kl 06:32 #15 Skrevet onsdag kl 06:32 Anonym bruker skrev (1 time siden): «Vi i Vesten»? Meg bekjent er det tillatt med abort i de fleste vestlige land, og vestlige land er vel blant de tryggeste å bo i for Lbht-personer. Vestlige land topper heller ikke statistikken når det gjelder rasisme (Norge anses vel for å være blant de minst rasistiske landene i verden). Så Polen er ikke så veldig representativt for Vesten i denne sammenheng. Anonymkode: 5733a...5c8 Nei, men vinklingen var jo at "det var så mye nedre i Polen, fordi de ikke har muslimer". men så viser det seg at det ikke ER så mye bedre i Polen, selv om de IKKE har muslimer! Klarer du ikke å se ironien i det?
Østerdølen Skrevet onsdag kl 06:34 #16 Skrevet onsdag kl 06:34 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg reiser til Polen 3-4 ganger i året for å besøke kollegaene mine der, og det du sier stemmer ikke. Det bor mange muslimer der, de sliter med kriminalitet flere steder, spesielt steder hvor det er mye arbeidsledighet. Der danner de gjenger som begår kriminelle handlinger. Tallene for voldtekt er HØYE, men ingen blir noen gang straffet for det, så ingen anmelder det. Men alle kjenner minst en kvinne som er voldtatt. Abort er nesten umulig, så de reiser til Tyskland for å gjennomføre. Hvis de har råd til det…. Dette gjelder også etter voldtekt. Alle barn skal beholdes. Anonymkode: 99232...db2 Bra at vi har noen som faktisk vet hva de snakker om.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:17 #17 Skrevet onsdag kl 07:17 Østerdølen skrev (9 timer siden): Ja, ser man ironien? Er vi så mye bedre selv, vi i vesten? Nei, jeg ser ingen ironi, Norge hadde veldig lite kriminalitet før masseinnvandringen. Vi bor vel fortsatt i Norge, selv om det snart ikke er like opplagt for alle. Bedre eller ikke, vi har et samfunn vi har bygget selv, etter våre leveregler, og det var langt mindre kriminalitet i det. Så målt etter kriminalitet er vi mye bedre. Polakker er ofte småskurker, etter norsk målestokk. Men det tror jeg blir langt mindre vanlig, etter hvert som de dekker sine behov på lovlig måte, gjennom arbeid. Polakkers dårlig rykte skyldtes mest dårlig råd. Nå er det Latviere og Ukrainere som vil bli de nye "polakkene" i Norge. Østblokkland er godt kjent for sin vinningskriminalitet og korrupsjon. Noe vi heller ikke hadde mye av i Norge, før invasjonen av fremmede. Så vi nordmenn er faktisk bedre enn både polakker og muslimer. Ikke bedre i alt selvsagt, men helt sikkert når det gjelder lov og orden. Anonymkode: d8bca...fc3
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:40 #18 Skrevet onsdag kl 07:40 Østerdølen skrev (10 timer siden): Ja, ser man ironien? Er vi så mye bedre selv, vi i vesten? Kaller du Polen Vesten? Anonymkode: d71e1...a1b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:49 #19 Skrevet onsdag kl 07:49 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Også har null terror, null gjengkriminalitet og svært lite problemer med kriminalitet generelt. Dette er fakta, ikke rasisme. Anonymkode: e5b64...109 Skulle ønske at det var litt tak i vår egen statsminister. Han bryr seg ikke om oss! Jeg føler meg ikke trygg ute alene. Anonymkode: 10d9b...9ea
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:22 #20 Skrevet onsdag kl 08:22 Kanskje det er dit jeg skal flytte til etterhvert... Anonymkode: 1c25e...662
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:23 #21 Skrevet onsdag kl 08:23 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvor er personangrepet hen? Anonymkode: 1ef7e...ff9 Det er ingen... Anonymkode: 1c25e...662
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:52 #22 Skrevet onsdag kl 08:52 Østerdølen skrev (2 timer siden): Nei, men vinklingen var jo at "det var så mye nedre i Polen, fordi de ikke har muslimer". men så viser det seg at det ikke ER så mye bedre i Polen, selv om de IKKE har muslimer! Klarer du ikke å se ironien i det? Men de har jo muslimer… Anonymkode: 5733a...5c8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:59 #23 Skrevet onsdag kl 08:59 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men de har jo muslimer… Anonymkode: 5733a...5c8 De har 30k muslimer. Noe som er nesten null. Og disse kommer stort sett ikke fra midtøsten. Anonymkode: e5b64...109
Lektor Doppler med tillegg Skrevet onsdag kl 09:17 #24 Skrevet onsdag kl 09:17 Statistikk kan lages og bestilles, og presenteres akkurat som man vil. Dersom det HI er lest fra statistikk så vil jeg tro at den er tilpasset før den ble publisert.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:17 #25 Skrevet onsdag kl 10:17 Østerdølen skrev (3 timer siden): Ved at du påstår at jeg forsvarer det negative islam gjør. Og skjønner du ikke hva personangrep er, er det ikke rart du får innleggene dine fjernet....🤣🤣🤣🤣 Å påstå at jeg alltid får innleggene mine fjernet er og personangrep da..... Anonymkode: 1ef7e...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå