Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 09:05 #1 Skrevet tirsdag kl 09:05 (Hund eller katt) Jeg er glad i kattene mine, men den ene katten min som jeg hadde, er jeg ekstra glad i. Den katten var helt spesiell for meg! Ingen kan erstatte den. Er dette normalt? Jeg får bemerkninger fra venner om at jeg må skjerpe meg... Anonymkode: 86fd5...524
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:28 #2 Skrevet tirsdag kl 11:28 Jeg har mange dyr, men den ene katten min er absolutt favoritten. Men det høres jo litt rart ut at vennene dine ber deg om å skjerpe deg..? Hva er det de reagerer på? Anonymkode: 10d4f...ceb
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:31 #3 Skrevet tirsdag kl 11:31 Tror ikke det er så unormalt, noen setter seg ekstra fast i hjertet liksom. Men hvorfor ber vennene dine ta deg sammen, messer du om dette i tide og utide? Anonymkode: c4b4c...189
MissSaigon Skrevet tirsdag kl 11:52 #4 Skrevet tirsdag kl 11:52 Hvis du snakker så mye om det at vennene dine reagerer så er det på tide å skjerpe deg. Men ellers er det vel med dyr som med mennesker, at noen har man bedre kjemi med.
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:53 #5 Skrevet tirsdag kl 14:53 Du... jeg har hylgrini og sørget voldsomt over barnas hamster. Savner det dyret så mye! Jeg har dyretekke, og jeg føler virkelig sjelen dens. Så jeg forstår deg godt. Hvorfor skal noen be deg om å skjerpe deg? Frekt. Anonymkode: dad25...6e8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 05:36 #6 Skrevet onsdag kl 05:36 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Du... jeg har hylgrini og sørget voldsomt over barnas hamster. Savner det dyret så mye! Jeg har dyretekke, og jeg føler virkelig sjelen dens. Så jeg forstår deg godt. Hvorfor skal noen be deg om å skjerpe deg? Frekt. Anonymkode: dad25...6e8 ❤️ skjønner godt at du savner den ❤️ De sier at jeg må bli glad i de kattene jeg har nå. Men jeg er ko set. Men jeg savner fremdeles dem som er død. Snakker ikke mye om det heller Anonymkode: 86fd5...524
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 06:34 #7 Skrevet onsdag kl 06:34 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): ❤️ skjønner godt at du savner den ❤️ De sier at jeg må bli glad i de kattene jeg har nå. Men jeg er ko set. Men jeg savner fremdeles dem som er død. Snakker ikke mye om det heller Anonymkode: 86fd5...524 Hvordan vet vennene dine om det da om ikke du snakker om det? Anonymkode: 4642a...c1e
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:10 #8 Skrevet onsdag kl 08:10 Ja, i hvert fall for mange, men dessverre langt i fra alle. En kollega har ikke barn, men mange dyr og så døde ene katten hennes. Hun har tidligere fortalt at den var spesiell for henne, så i tiden etterpå spurte jeg innimellom hvordan hun hadde det, om jeg fikk se bilder av pusen ol. Jeg tenkte ikke over det utover at det er en vanlig ting å gjøre for å være støttende, trodde jeg, men i etterkant har hun fortalt meg at jeg var den eneste som viste interesse og medfølelse utover første dagen da hun fortalte det. Det synes jeg er trist. Å miste et kjært kjæledyr er jo en stor sorg det også. Anonymkode: def37...7fb
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:11 #9 Skrevet onsdag kl 08:11 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, i hvert fall for mange, men dessverre langt i fra alle. En kollega har ikke barn, men mange dyr og så døde ene katten hennes. Hun har tidligere fortalt at den var spesiell for henne, så i tiden etterpå spurte jeg innimellom hvordan hun hadde det, om jeg fikk se bilder av pusen ol. Jeg tenkte ikke over det utover at det er en vanlig ting å gjøre for å være støttende, trodde jeg, men i etterkant har hun fortalt meg at jeg var den eneste som viste interesse og medfølelse utover første dagen da hun fortalte det. Det synes jeg er trist. Å miste et kjært kjæledyr er jo en stor sorg det også. Anonymkode: def37...7fb Ja, er forferdelig å miste kjæledyret sitt 💔 Anonymkode: 86fd5...524
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:11 #10 Skrevet onsdag kl 08:11 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan vet vennene dine om det da om ikke du snakker om det? Anonymkode: 4642a...c1e Jeg snakker selvsagt om katten innimellom. Er vell normalt det? Anonymkode: 86fd5...524
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:26 #11 Skrevet onsdag kl 08:26 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg snakker selvsagt om katten innimellom. Er vell normalt det? Anonymkode: 86fd5...524 Er vel neppe normalt å snakke så mye om en katt som ikke lever lengre... hvertfall ikke nok mnd etter dødsfallet. Anonymkode: b4b44...78d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:52 #12 Skrevet onsdag kl 09:52 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er vel neppe normalt å snakke så mye om en katt som ikke lever lengre... hvertfall ikke nok mnd etter dødsfallet. Anonymkode: b4b44...78d Jaja jeg kan godt være unormal ❤️ Anonymkode: 86fd5...524
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:59 #13 Skrevet onsdag kl 09:59 Hvis du snakker så ofte eller mye om katten du har mistet at venner kommenterer det, så er det antagelig oftere enn du tenker over. Det er ikke unormalt å bli ekstra glad i et dyr, men så har det kanskje en tendens til å gjøres ekstra spesielt etter dyrets død. Jeg har en bekjent som legger ut bilder av dyret hun har mistet nesten ukentlig med "Nå er det xx siden du dro fra meg", selv om det er over to år siden, og hva skal man kommentere, da? Katten var spesiell for deg. For resten av verden var den en katt. Kos deg med minnene, men ikke la det gå utover forholdet til de kattene du har som er i live eller de vennene du har. Anonymkode: b43a9...628
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:11 #14 Skrevet onsdag kl 10:11 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hvis du snakker så ofte eller mye om katten du har mistet at venner kommenterer det, så er det antagelig oftere enn du tenker over. Det er ikke unormalt å bli ekstra glad i et dyr, men så har det kanskje en tendens til å gjøres ekstra spesielt etter dyrets død. Jeg har en bekjent som legger ut bilder av dyret hun har mistet nesten ukentlig med "Nå er det xx siden du dro fra meg", selv om det er over to år siden, og hva skal man kommentere, da? Katten var spesiell for deg. For resten av verden var den en katt. Kos deg med minnene, men ikke la det gå utover forholdet til de kattene du har som er i live eller de vennene du har. Anonymkode: b43a9...628 Det var et godt råd ❤️ takk. Anonymkode: 86fd5...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå