Gå til innhold

Hvorfor har folk sluttet med å stikke innom hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jobber 140%, gift, 3 barn, hund.... Men mener uansett at om ALLE er irriterende og dumme, så handler det om sykelighet!

Dessuten: introvert, ekstrovert....enda et par "nyord" for unormalitet?

Anonymkode: 65408...ede

Unormalitet, der har vi det. DU mener du er normal og gjør ting riktig, andre må da være unormale om de ikke liker det samme. Du er ganske lett møblert skjønner jeg. 

Anonymkode: e85fb...073

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har personlig aldri likt overraskende besøk. Som flere her skriver er livet ganske hektisk. Når jeg akkurat har sunket ned i badekaret med et glass vin, blir jeg IKKE glad for besøk. Jeg har også en jobb der jeg er sosial omtrent hele tiden, og jeg er nesten aldri alene hjemme heller. Jeg henter mest energi fra alenetid, og jeg trenger da å ikke bli oppsøkt spontant. Planlagte besøk er noe helt annet, det er veldig koselig 🥰

Skrevet

Jeg er ikke glad i spontane besøk.  Ikke fordi jeg hater mennesker men fordi jeg har det travelt.  Det gjelder de fleste jeg kjenner også.  Derfor avtales besøk på forhånd.  Da kan vi avtale å stikke innom på kaffe, middagsbesøk eller TV-sløving på sofaen.  

Jeg pleier ha det rent og ryddig hjemme og jeg går aldri sjaskete kledd.  Men jeg er ofte på trening, bortreist med jobben, på tur med hunden, på kino/teater/konsert eller hjemme hos venner/familie.  Og av og til er jeg/et av barna syk/skikkelig sliten eller ønsker å være i fred.  Avtalt besøk er nettopp avtalt, jeg avtaler ikke middagsbesøk hvis vi er opptatt med å male gangen.  

Ellers er livet mitt helt ekte, det eksisterer ikke bare på sosiale medier og jeg har både familie, kjæreste og venner.  

Anonymkode: 141f7...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...