Gå til innhold

Har mottatt meldinger med innhold av psykisk vold fra min egen voksne sønn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke det var mulig å skrive så ondskapsfullt som han har skrevet. Jeg har aldri lest slike grufulle meldinger før og en venninne av meg som fikk opplest en av meldingene uttalte: " Jeg fikk Deja Vu til min eks mann, det var slik han skreiv til meg da vi var i rettssak". Heldigvis har jeg venner som verner om meg nå 🥰.

Han ønsker ikke å ha med meg å gjøre og jeg er ikke sikker på om han ønsker å ha det slik livet ut, eller om det er mer kortsiktig. Uansett, meldingene han har sendt meg har gjort at heller ikke jeg ønsker å ha med ham å gjøre.  Jeg er fortsatt i sjokk etter disse ondskapsfulle meldingene. Har aldri sett eller hørt noe som helst fra ham før, som gjør at jeg så dette komme, det kom som lyn fra klar himmel.

Jeg har hatt magesmerter helt siden han sendte dette, jeg lurer på om jeg har fått kreft 🫣

Måtte bare lufte dette.

Anonymkode: 65e91...658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes veldig spesielt ut. Har han psykiske problemer? Eller har det vært konflikter i oppveksten hans som han mener du er skyld i? Ruser han seg? 

Anonymkode: 47b3a...6f3

Skrevet

Og dette kom ut av intet?

Anonymkode: 4de7f...3ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg visste ikke det var mulig å skrive så ondskapsfullt som han har skrevet. Jeg har aldri lest slike grufulle meldinger før og en venninne av meg som fikk opplest en av meldingene uttalte: " Jeg fikk Deja Vu til min eks mann, det var slik han skreiv til meg da vi var i rettssak". Heldigvis har jeg venner som verner om meg nå 🥰.

Han ønsker ikke å ha med meg å gjøre og jeg er ikke sikker på om han ønsker å ha det slik livet ut, eller om det er mer kortsiktig. Uansett, meldingene han har sendt meg har gjort at heller ikke jeg ønsker å ha med ham å gjøre.  Jeg er fortsatt i sjokk etter disse ondskapsfulle meldingene. Har aldri sett eller hørt noe som helst fra ham før, som gjør at jeg så dette komme, det kom som lyn fra klar himmel.

Jeg har hatt magesmerter helt siden han sendte dette, jeg lurer på om jeg har fått kreft 🫣

Måtte bare lufte dette.

Om min sønn hadde sendt meg ondskapsfulle meldinger som lyn fra klar himmel hadde jeg blitt oppriktig bekymret for helsen hans. Jeg hadde blitt bekymret for at han hadde blitt alvorlig syk (psykose, forandringer i hjernen som kreft) eller hadde skadet seg alvorlig - f.eks. slag mot hodet. Jeg synes det er litt rart at din første reaksjon er at det er psykisk vold og at du ikke vil ha noe med han å gjøre. Er du ikke bekymret for hva som ligger bak - om han f.eks. er alvorlig syk eller skadet? 

Eneste naturlige grunn jeg kan tenke på for din reaksjon er at du enten vet hva som ligger bak eller at dette ikke kom som lyn fra klar himmel

Anonymkode: d723d...1e2

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Om min sønn hadde sendt meg ondskapsfulle meldinger som lyn fra klar himmel hadde jeg blitt oppriktig bekymret for helsen hans. Jeg hadde blitt bekymret for at han hadde blitt alvorlig syk (psykose, forandringer i hjernen som kreft) eller hadde skadet seg alvorlig - f.eks. slag mot hodet. Jeg synes det er litt rart at din første reaksjon er at det er psykisk vold og at du ikke vil ha noe med han å gjøre. Er du ikke bekymret for hva som ligger bak - om han f.eks. er alvorlig syk eller skadet? 

Eneste naturlige grunn jeg kan tenke på for din reaksjon er at du enten vet hva som ligger bak eller at dette ikke kom som lyn fra klar himmel

Til å begynne med var jeg bekymret for ham, men som du sikkert forstår, har vi felles kjente og jeg vet at han har det bra. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Til å begynne med var jeg bekymret for ham, men som du sikkert forstår, har vi felles kjente og jeg vet at han har det bra. 

Han kan umulig ha det bra hvis han sender ondskapsfulle meldinger helt umotivert. Har dere hatt et bra forhold før?

Anonymkode: c60a6...cfc

Skrevet

Dette kommer jo ikke ut av intet, enten har dere en forhistorie og han har fått nok, eller så er han syk eller rusa.

Anonymkode: dbdbd...453

Skrevet

Det kom ut av intet, du vet at han likevel har det bra. Altså er han rett og slett bare slem og du et uskyldig offer som attpåtil har fått kreft av meldingene han sendte?

Anonymkode: e2efa...a1f

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det kom ut av intet, du vet at han likevel har det bra. Altså er han rett og slett bare slem og du et uskyldig offer som attpåtil har fått kreft av meldingene han sendte?

Anonymkode: e2efa...a1f

😂

Anonymkode: dbdbd...453

Skrevet

Du må nesten fortelle hele historien. En ung mann finner ikke på sånt helt ut av det blå. Hva var foranledningen? Hvor lenge, og hvorfor, har dere hatt et dårlig forhold? 

Anonymkode: e4bf3...28b

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hekt enig her, selvsagt vet hun at det ligger noe mer bak, eller aner hva hun selv har gjort.

Hadde et av mine barn gjort noe sånt hadde de vært syke.

Anonymkode: 66fae...c90

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du må nesten fortelle hele historien. En ung mann finner ikke på sånt helt ut av det blå. Hva var foranledningen? Hvor lenge, og hvorfor, har dere hatt et dårlig forhold? 

Anonymkode: e4bf3...28b

Han kan jo være psykopat for alt vi vet da,

Skrevet

Du må ikke blande kortene. Du kan godt ha fått vondt i magen av disse meldingene, men man får ikke kreft av vanskelige relasjoner, altså. Hvis du virkelig tror det holder jeg en knapp på at det er du som har en skrue løs og ikke din sønn.

Anonymkode: af8ae...3b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Han kan jo være psykopat for alt vi vet da,

Ja, det kan han. Men det er ikke noe som plutselig dukker opp som lyn fra klar himmel. Da hadde hun hatt problemer med han lenge...

Anonymkode: 05a2f...bb2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, det kan han. Men det er ikke noe som plutselig dukker opp som lyn fra klar himmel. Da hadde hun hatt problemer med han lenge...

Anonymkode: 05a2f...bb2

Søsknene hans har hatt endel problemer med ham, men jeg har ikke skjønt at det var SÅ ille. Brikkene har falt mer på plass nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...