Anonym bruker Skrevet 17. november #1 Skrevet 17. november Jeg har prøvd å ha litt lager ved å ha mer av alt som holder en stund i skap, skuffer og fryser, sånn at der rulleres når man bruker av det. Men jeg har egentlig ikke plass, det blir trangt overalt. Hvordan gjør dere dette og hvor myehar dere? Anonymkode: 2de8a...5a5
Anonym bruker Skrevet 17. november #2 Skrevet 17. november Man trenger ikke ha et beredskapslager som er enormt, man må bare kunne holde seg i live en ukes tid på egenhånd. Jeg har som deg alltid en ekstra av ting som knekkebrød, havregryn, hvetemel, sukker, tørrgjær, bakepulver o.l. Så har jeg alltid en ekstra gass til grillen, den som står på grillen og en full en i garasjen. Har også en bålpanne i hagen, og noe ved, skulle vi trenge mer får vi sage ned et tre da... Vi har også en fryseboks i kjelleren, så skulle strømmen gå, butikkene bli stengt, naturkatastrofe eller noe sånt så må vi jo bare begynne spise fra fryseren. Der ligger alt fra kjøtt til brød og rundstykker, vi kommer til å kunne holde oss i live matmessig i flere uker. Jeg tenker at om vi først begynner spise av tingene fra kjøleskapet, så av tingene som tiner fra fryseren, så lever vi lenge Har batterier, radio og lommelykter. Anonymkode: 17eb8...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå