Gå til innhold

Rar vond tommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tommel som er merkelig, og legen kan ikke gi meg svar på hva det er. Så lurer på om noen her har hatt noe lignende evt. Den er ordentlig plagsom😆 den ser normal ut altså.. 😂 Men. Der som negl møter finger, kan eg ikke være borti. Dunker eg meg bittelitt, noe som for en annen finger ville vert som en flue som landet omtrent, så kjennes det ut som at fingeren er klemstret hardt i en bildøren. Det er helt merkelig. Tar eg på den og stryker over den kjenner eg ingenting. Men små dunk får den reaksjonen og det er vondt lenge etterpå. Men, men er også perioder hvor hele tommelen verker veldig. Og også perioder som nå at bare det området verker veldig. Legen har sendt meg til røntgen, men de ser helt fin ut. Så fikk bare beskjed om å bruke ibux gel eller noe når det er vondt. Men HVA er det for noe? Hvorfor er det sånn? Er det noen som helst som har hatt noe lignende? Har hatt det i flere år så det går jo ikke vekk.. Med en gang det begynte trodde legen det var. Neglerotbetennelse. Men det er jo ikke det heller. Er ikke rødt eller betent... Har aldri vært det. Er bare veldig vondt.... Heldigvis ikke hele tiden men det blir oftere og oftere.... 

Anonymkode: f92a1...1b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Podagra?

Anonymkode: b5be2...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...