Anonym bruker Skrevet 17. november #26 Skrevet 17. november Anonym bruker skrev (1 time siden): At noen etterspør informasjon er ikke det samme som å kverulere. «Det er ikke optimalt» er liksom ikke et veldig konkret svar. En som synes det er greit å svare nedlatende med «les deg opp» og «følger du ikke med» bør ha noe annet å komme med enn «det er ikke optimalt». HVORFOR er det ikke optimalt for en mann å vaske underlivet med en såpe med pH-verdi tilpasset kvinnens underliv (lav pH)? Ja, jeg og alle andre skjønner at det er ulik pH, men hvilke konkrete ulemper har det å vaske et mannlig kjønnsorgan med såpe med lav pH-verdi? Anonymkode: 1cac8...87a Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Det var det andre som også skrev. Problemet er at enkelte såper er produsert for å skremme folk til å betale ekstra høy pris fordi de er redd for å velge feil såpe, som feks til underliv. Det blir det gode penger av. Jeg kjenner flere, spesielt menn, som vasker håret med sjampo, og vasker resten av kroppen med samme. De lever helt utmerket med det. Praktisk er det også. Anonymkode: 4b99e...e30 Og det gjorde min ex også og skjønte ikke at det var derfor han aldri ble kvitt kløen i skrevet og kvisene. Folk må få gjøre som de vil, men vi som vil bruke ulike produkter på ulike områder må da også få lov til det eller? Når man ikke skjønner effekten engang ser jeg jo at det er litt vanskelig å forstå nytten da. Anonymkode: 24115...e49
Anonym bruker Skrevet 17. november #27 Skrevet 17. november Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Og det gjorde min ex også og skjønte ikke at det var derfor han aldri ble kvitt kløen i skrevet og kvisene. Folk må få gjøre som de vil, men vi som vil bruke ulike produkter på ulike områder må da også få lov til det eller? Når man ikke skjønner effekten engang ser jeg jo at det er litt vanskelig å forstå nytten da. Anonymkode: 24115...e49 Dette ble da veldig så dramatisk. Det er da ingen som sier at folk ikke skal få lov til å bruke ulike produkter på ulike områder. Fikk eksen din kløe og kviser i skrevet fordi han brukte såpe som var ment for kvinnelig underliv? Hva er i så fall sammenhengen mellom såpe med lav pH-verdi og kviser/kløe på mannlig kjønnsorgan? Det er jo DETTE folk lurer på. Konkrete fakta. Anonymkode: 1cac8...87a
Anonym bruker Skrevet 17. november #28 Skrevet 17. november Anonym bruker skrev (3 timer siden): Mye forskjell prismessig,. vanlig dusjsåpe kan man få billig, mens intimsåper er endel dyrere. Så ja, de ler hele veien til banken. Anonymkode: 9a2a9...e31 Asan for menn er noe av den billigste dusjsåpa man kan kjøpe, betale under 20 kr når jeg kjøpte til mannen her om dagen Anonymkode: c3644...5dd
Anonym bruker Skrevet 17. november #29 Skrevet 17. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dette ble da veldig så dramatisk. Det er da ingen som sier at folk ikke skal få lov til å bruke ulike produkter på ulike områder. Fikk eksen din kløe og kviser i skrevet fordi han brukte såpe som var ment for kvinnelig underliv? Hva er i så fall sammenhengen mellom såpe med lav pH-verdi og kviser/kløe på mannlig kjønnsorgan? Det er jo DETTE folk lurer på. Konkrete fakta. Anonymkode: 1cac8...87a Kvisene var jp ikke i underlivet da. Hvorfor mener du JEG skal lære opp dere? Dette kan dere fint lese om selv, jeg er ingen pedagog. Anonymkode: 24115...e49
Anonym bruker Skrevet 17. november #30 Skrevet 17. november Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kvisene var jp ikke i underlivet da. Hvorfor mener du JEG skal lære opp dere? Dette kan dere fint lese om selv, jeg er ingen pedagog. Anonymkode: 24115...e49 Hvorfor så sur hele tiden? Anonymkode: 9a2a9...e31
Anonym bruker Skrevet 17. november #31 Skrevet 17. november Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Kvisene var jp ikke i underlivet da. Hvorfor mener du JEG skal lære opp dere? Dette kan dere fint lese om selv, jeg er ingen pedagog. Anonymkode: 24115...e49 Så hvorfor er disse kvisene til eksen sin relevante for tråden? Og hvis du ikke kan svare på his spørsmål, hvorfor i all verden deltar du i tråden i det hele tatt? Du er på et forum for voksne nå, prøv å oppføre deg som en og ikke vær så nebbete. Anonymkode: 1cac8...87a
Anonym bruker Skrevet 17. november #32 Skrevet 17. november Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Så hvorfor er disse kvisene til eksen sin relevante for tråden? Og hvis du ikke kan svare på his spørsmål, hvorfor i all verden deltar du i tråden i det hele tatt? Du er på et forum for voksne nå, prøv å oppføre deg som en og ikke vær så nebbete. Anonymkode: 1cac8...87a 😄 Anonymkode: 0c616...325
Anonym bruker Skrevet 17. november #33 Skrevet 17. november Å velge riktig såpe har helt sikkert noe for seg, selv om det for mange føles unødvendig. Hovedskillet tror jeg går mellom hva som er god og hva som er dårlig såpe. Da går det på innholdet først og fremst, ikke like mye om hva du skal/må bruke hvor. Anonymkode: 4b99e...e30
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:34 #34 Skrevet tirsdag kl 06:34 Det hadde nok godt helt fint for menn å vaske seg med underlivssåpe for kvinner, men jeg tror kanskje mange kvinner hadde blitt tørre og såre av å bruke underlivssåper for menn. Om det virkelig er et behov for forskjellige underlivssåper? Nei, egentlig ikke for begge kjønn kunne klart seg fint med en mild/nøytral/parfymefri variant. Det er vel litt for å selge mer og tjene penger og litt for å få flere menn til å vaske snoppen. Anonymkode: 55853...bb1
gale damen Skrevet fredag kl 07:41 #35 Skrevet fredag kl 07:41 Etter å ha lest denne tråden er det jeg lurer mest på; er det virkelig så vanlig at kvinner bruker såpe på underlivet?
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:55 #36 Skrevet fredag kl 08:55 gale damen skrev (1 time siden): Etter å ha lest denne tråden er det jeg lurer mest på; er det virkelig så vanlig at kvinner bruker såpe på underlivet? Jeg gjør alltid det,blir jo svett og klam. Anonymkode: 9a2a9...e31
Anonym bruker Skrevet fredag kl 09:07 #37 Skrevet fredag kl 09:07 gale damen skrev (1 time siden): Etter å ha lest denne tråden er det jeg lurer mest på; er det virkelig så vanlig at kvinner bruker såpe på underlivet? Jeg gjør det. Ikke hver eneste gang, men som oftest. Føler meg ikke ren og kan ikke skjønne at man blir ordentlig ren av bare vann. Man har jo bakterier og lukt der fra urin, utflod, menstruasjon, svette og lunkent vann fjerner jo ikke bakterier. I såfall hadde vi ikke trengt såpe andre steder heller. Innvendig er det selvrensende, men mellom kjønnsleppene synes jeg det er nødvendig å vaske med en mild såpe tilpasset underlivet. Gjort det i 20 år og jeg er aldri tørr eller sår og har ingen problemer med lukt eller soppinfeksjoner. Anonymkode: 55853...bb1
Anonym bruker Skrevet fredag kl 09:24 #38 Skrevet fredag kl 09:24 Denne er i bunn og grunn rimelig genial: https://www.apotek1.no/produkter/barnengens-flytende-saape-300ml-907327p Anonymkode: 28bcf...198
Anonym bruker Skrevet fredag kl 10:49 #39 Skrevet fredag kl 10:49 gale damen skrev (3 timer siden): Etter å ha lest denne tråden er det jeg lurer mest på; er det virkelig så vanlig at kvinner bruker såpe på underlivet? Får da virkelig håpe det ja. Underlivsvask ikke såpe da. Ikke såpestoffer i den, men den løsner jo fett og får faktisk fjernet der man vil ha bort der. Det er jo forholdsvis mye der som kan lage lukt og gi oppblomstring av bakterier. Anonymkode: 24115...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå