Anonym bruker Skrevet 15. november #1 Skrevet 15. november Jeg prøver å dra til sentrum for å handle, drar i godt humør, men blir overveldet av lys og lyder og mennesker. Ser meg selv i speil og blir kvalm av hvor stygg og feit og fæl jeg ser ut, og må bare dra hjem. Savner tiden jeg røyka hasj hver eneste dag og var tynn som en flis, var glad hele tiden og så fantastisk ut. Nå er jeg feit, stygg, kjedelig og totalt uten humor og glede. Slutta for to år siden etter 20 års røyking hver dag. Er så jævla lei av livet, den beste tiden på døgnet er når jeg skal sove. Fyfaen. Anonymkode: e570e...a4b
Anonym bruker Skrevet 15. november #2 Skrevet 15. november ❤️ Er i samme situasjon, kan det være hormon endringer? Jeg er 41, ting begynner å forandre seg. Anonymkode: a1074...20a
Anonym bruker Skrevet 15. november #3 Skrevet 15. november Kjenner meg så igjen. Jeg er deprimert. Gå til fastlegen. Anonymkode: 2479c...ce6
Anonym bruker Skrevet 16. november #4 Skrevet 16. november Det er kanskje ikke så rart at du har en nedtur? Når du har vært rusa og sett livet med rusbriller på i 20 år så vil den nyktre virkeligheten sikkert framstå litt mer grell. Ta en prat med fastlegen din eller noen andre som kan hjelpe deg så du ikke sklir tilbake til daglig rusbruk. Anonymkode: a05b4...940
Anonym bruker Skrevet 16. november #5 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (17 timer siden): ❤️ Er i samme situasjon, kan det være hormon endringer? Jeg er 41, ting begynner å forandre seg. Anonymkode: a1074...20a Perimenopause begynner i 40 årene. Det er en utbredt misforståelse at alt som har med hormonforandringer begynner ved 50. Så det har du helt rett i. Men i dette tilfelle har jo vedkommende vært ruset i 20 år. Her er det vel snakk om å se og oppleve verden edru. Og det er vel kanskje ikke alltid like gøy. Livet er ikke en dans på roser …. Dessverre. Anonymkode: 4e497...246
Anonym bruker Skrevet 16. november #6 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (På 15.11.2025 den 17.22): Jeg prøver å dra til sentrum for å handle, drar i godt humør, men blir overveldet av lys og lyder og mennesker. Ser meg selv i speil og blir kvalm av hvor stygg og feit og fæl jeg ser ut, og må bare dra hjem. Savner tiden jeg røyka hasj hver eneste dag og var tynn som en flis, var glad hele tiden og så fantastisk ut. Nå er jeg feit, stygg, kjedelig og totalt uten humor og glede. Slutta for to år siden etter 20 års røyking hver dag. Er så jævla lei av livet, den beste tiden på døgnet er når jeg skal sove. Fyfaen. Anonymkode: e570e...a4b Hasj påvirker jo psyken. Vær heller glad du kuttet ut det shitet. Anonymkode: 5442b...dd2
Anonym bruker Skrevet 16. november #7 Skrevet 16. november Mens jeg aldri har røyka, hverken hasj eller vanlige sigaretter (eller joda, jeg prøvde hasj to ganger på videregående), har prøvd å spise sunt og har brukt solkrem, og jeg ser veldig mye yngre ut enn jeg er. Du har begynt å ta bedre og sunnere valg! Kanskje du bør unne deg en tur på spa? Eller en tur til frisøren? Eller å trene med Pt (det gjør jeg for tida). Noe som tar vare på deg selv og hjelper deg å se bedre ut på sikt. Meditasjon og yoga er også bra. Anonymkode: 7dbaf...b9b
Anonym bruker Skrevet 16. november #8 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Mens jeg aldri har røyka, hverken hasj eller vanlige sigaretter (eller joda, jeg prøvde hasj to ganger på videregående), har prøvd å spise sunt og har brukt solkrem, og jeg ser veldig mye yngre ut enn jeg er. Det var nyttig for hi å vite.....🙄 Anonymkode: 053a8...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå