Anonym bruker Skrevet 15. november #1 Skrevet 15. november Jeg er en dame på 50 år. Har begynt å gå turer i det siste. Har hatt mye smerter i kroppen, men kjenner at turer hjelper. Men nå kommer snøen og jeg er livredd for å ramle. Noen som har gode råd til bra brodder? Må være enkle å ta av og på Anonymkode: 5bdca...106
*Miss Marple* Skrevet 15. november #2 Skrevet 15. november Jeg har bedre erfaring med piggsko, mye mindre strev enn brodder. Men da må man jo vite at man kun skal være ute.
Anonym bruker Skrevet 15. november #3 Skrevet 15. november Jeg vil også anbefale piggsko med goretex. Utrolig mye bedre å gå med og mye enklere. Men som sagt, hvis du kun skal være ute. Egner seg ikke hvis du skal på butikken eller så. Anonymkode: 4325f...056
Anonym bruker Skrevet 15. november #4 Skrevet 15. november Har du vondt i kroppen er brodder døden, det er som å gå på stylter.... Jeg fikk et helt nytt liv smertemessig da jeg kjøpte piggsko. Om du ønsker å gå innom butikken e.l. så piggene må av i løpet av turen ville jeg kjøpt sko med pigger du kan vende rundt under, men det har jeg ingen erfaring med. Jeg er superfornøyd med mine piggsko. Anonymkode: e5cbe...3e7
Anonym bruker Skrevet 15. november #5 Skrevet 15. november Takk for svar. Tror jeg prøver piggsko da. Er sjelden jeg er innom butikken på mine turer Anonymkode: 5bdca...106
Anonym bruker Skrevet 15. november #6 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Tror jeg prøver piggsko da. Er sjelden jeg er innom butikken på mine turer Anonymkode: 5bdca...106 Jeg er veldig fornøyd med de fra hoka. God demping i dem. Anonymkode: 4325f...056
Anonym bruker Skrevet 15. november #7 Skrevet 15. november Pigger er et godt hjelpemiddel, men dårlig egnet til å gå noe særlig med. De faller fort av. Men jeg har noen i bilen og i veska som jeg kan ta på om jeg bare skal gå et lite stykke, som f.eks fra bilen og inn en plass. Av en eller annen grunn er det alltid piggene til den venstre foten som forsvinner hos meg. Skulle ønske det hadde fantes pigger som er mer som en sokk som kan dras godt opp på skoen, ikke bare til helen og litt over tærne. Anonymkode: 738d1...c7d
sug lut Skrevet 15. november #8 Skrevet 15. november Kjøp Yaktrax, ikke standard piggbrodder men disse under som jeg lenker til. De er gode, sitter godt på skoen, enkle å ta av og på, og gir godt grep så lenge det ikke er klink is. https://www.fjellsport.no/merker/yaktrax/yaktrax-pro-sort?channable=01384b69640031303832363111&variantId=108261&utm_campaign=05. Kelkoo Shopping Regular [soft goods]&gad_source=1&gad_campaignid=20253559607
Anonym bruker Skrevet 15. november #9 Skrevet 15. november sug lut skrev (52 minutter siden): Kjøp Yaktrax, ikke standard piggbrodder men disse under som jeg lenker til. De er gode, sitter godt på skoen, enkle å ta av og på, og gir godt grep så lenge det ikke er klink is. https://www.fjellsport.no/merker/yaktrax/yaktrax-pro-sort?channable=01384b69640031303832363111&variantId=108261&utm_campaign=05. Kelkoo Shopping Regular [soft goods]&gad_source=1&gad_campaignid=20253559607 Enig i det, så lenge det ikke bare er is. Jeg fikk meg et sjokk når jeg havnet ut på is med de her, de var jo livsfarlige. Anonymkode: d47b3...b57
Anonym bruker Skrevet 15. november #10 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Pigger er et godt hjelpemiddel, men dårlig egnet til å gå noe særlig med. De faller fort av. Men jeg har noen i bilen og i veska som jeg kan ta på om jeg bare skal gå et lite stykke, som f.eks fra bilen og inn en plass. Av en eller annen grunn er det alltid piggene til den venstre foten som forsvinner hos meg. Skulle ønske det hadde fantes pigger som er mer som en sokk som kan dras godt opp på skoen, ikke bare til helen og litt over tærne. Anonymkode: 738d1...c7d Hva med sånne? https://www.banda.no/nordic-grip-running?srsltid=AfmBOoq0DW21fq6pb43nEbjBDf-aBJr_9RJdYBrvUqXMqtg6PVhuviix Jeg har de, og de sitter som støpt på skoen. Anonymkode: d47b3...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå