Anonym bruker Skrevet 16. november #26 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (15 timer siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 ❤️ Anonymkode: 28de2...320
Anonym bruker Skrevet 16. november #27 Skrevet 16. november Nei, i år gleder jeg meg ikke. Det ene barnet mitt kommer ikke hjem, og jeg klarer ikke komme i gang med noe av det jeg ellers finner stor glede i. Anonymkode: 28de2...320
sug lut Skrevet 16. november Forfatter #28 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (18 timer siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 ♥️
Anonym bruker Skrevet 16. november #29 Skrevet 16. november Gleder meg til å pynte til jul. Har så mye fin julepynt. 😉 Gleder meg også til en forhåpentligvis litt mer normal jul enn i fjor. Da døde faren min like før jul, og vi hadde begravelse i romjulen. Ble liksom ikke helt jul... Anonymkode: efce3...2e2
☆☆☆ Skrevet 16. november #30 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (20 timer siden): Gleder meg til å pynte til advent den 29.nov✨️ åsså er jeg spent på juletreet i år, første jula til katten vår💕 Anonymkode: abf11...b0e Eg kjøpte plastkuler på Clas Ohlsson til første jula med katt. Det gjekk overraskande bra, men eg tenker det blir plastpynt ei jul til for sikkerhets skuld.
Anonym bruker Skrevet 16. november #31 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (På 15.11.2025 den 15.52): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 ❤️ Anonymkode: 8bb7a...281
Anonym bruker Skrevet i går, 00:30 #32 Skrevet i går, 00:30 Anonym bruker skrev (På 15.11.2025 den 15.52): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 Mange klemmer til deg ♥️ Anonymkode: e5122...4ad
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #33 Skrevet 21 timer siden Jeg syns det er styrete. Det er så mye å gjøre, så mye å huske på. Gaver som ikke skuffer. Kalendere i alle fasonger, sjokolade, småting, sminke. Det er så dyrt. Jeg har ikke råd til å kjøpe det jeg ønsker. Jeg burde hatt en ny, varm jakke, men det går ikke for 14-åringen trenger sko. Da får jeg heller fryse da. Nei. Jeg gleder meg ikke. Det er alltid noen som blir skuffet, og det er så trist. Anonymkode: 6d5a2...0ce
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #34 Skrevet 21 timer siden Ja, i år har jeg 4 ukers juleferie på grunn av avspasering, så det blir veldig deilig.. Også har jeg en datter som er, og alltid har vært, ekstremt glad i jula så det er koselig. Anonymkode: 1cad3...b41
prekæs Skrevet 20 timer siden #35 Skrevet 20 timer siden Blir hyggelig å gi gaver. Ellers blir det først pynting de siste dagene før jul. Orker ikke overpyntet hjem noe særlig lenger enn det jeg må.
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #36 Skrevet 20 timer siden prekæs skrev (5 minutter siden): Blir hyggelig å gi gaver. Ellers blir det først pynting de siste dagene før jul. Orker ikke overpyntet hjem noe særlig lenger enn det jeg må. Men hvorfor overpynter du? Poenget med å pynte til jul må da være glede og ikke rot og kav. Anonymkode: 28de2...320
prekæs Skrevet 20 timer siden #37 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Men hvorfor overpynter du? Poenget med å pynte til jul må da være glede og ikke rot og kav. Anonymkode: 28de2...320 Hehe. Jeg overpynter ikke, men liker ikke julepynt noe særlig og har langt mindre framme enn de fleste jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #38 Skrevet 16 timer siden Jeg elsker desember! Jeg elsker å finne fram julekoppen, å henge opp stjerne i vinduet, lage dekorasjoner og finne fram den gamle pynte. Jeg liker å bake, lage sylte og all den andre tradisjonsmaten. Jeg er sikkert født 100 år for sent, og jeg burde ha bodd på et småbruk 😄 Ingen av barna skal feire med meg i år, men jeg tror jeg skal overraske mine gamle foreldre med å feire hjemme hos dem. De kommer til å bli kjempeglade, og jeg har nesten klart å overbevise meg selv om at deres glede vil veie opp for min sorg over at barna skal være et annet sted. Faren min er syk, og hver jul nå er en bonus. Anonymkode: 27e79...2ba
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #39 Skrevet 12 timer siden Koselig med advent, men jeg blir alene i julen, så vet ikke hvor mye jeg gidder å forberede. Blir ikke samme gleden når barna ikke er her Anonymkode: 7c254...15e
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #40 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Koselig med advent, men jeg blir alene i julen, så vet ikke hvor mye jeg gidder å forberede. Blir ikke samme gleden når barna ikke er her Anonymkode: 7c254...15e Men kommer ikke barna hjem litt og da, senere i romjulen? Vil de ikke dette pris på at du har pyntet og gjort i stand for dem? Anonymkode: 8cabb...111
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #41 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Men kommer ikke barna hjem litt og da, senere i romjulen? Vil de ikke dette pris på at du har pyntet og gjort i stand for dem? Anonymkode: 8cabb...111 Nei. De er hos far på en annen kant av landet, så de reiser 19. desember og kommer hjem 4. januar Anonymkode: 7c254...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå