sug lut Skrevet 15. november #1 Skrevet 15. november Jeg gleder meg veldig til jul og til førjulsforberedelser og advent!
Anonym bruker Skrevet 15. november #2 Skrevet 15. november Ja, gleder meg til mye fri og familiekos Anonymkode: dec97...fed
Anonym bruker Skrevet 15. november #3 Skrevet 15. november Helt klart. Elsker desember, fineste måneden i året Til og med å pusse vinduer går som en lek i dag som det er plussgrader, for det er bare et par uker til stjernene skal henges opp ⭐️ Best av alt, mitt første barnebarn ble født i oktober, og de skal være hos oss på julaften 🥰 Anonymkode: c32d5...37f
Anonym bruker Skrevet 15. november #4 Skrevet 15. november Absolutt😀 Her har det snødd masse, helt hvitt ute, naboene har hengt opp mørketidslys og det er allerede julestemning❤️ Elsker adventstiden og jul! Anonymkode: 12542...70e
Anonym bruker Skrevet 15. november #6 Skrevet 15. november Gleder meg til jul og til å ha fri fra jobben fra 19 Desember til 5 Januar 😉 Anonymkode: 6c800...a37
Anonym bruker Skrevet 15. november #7 Skrevet 15. november Veldig 😍 I tillegg skal vi feire jul på ny hytte for første gang. Det blir helt nydelig. Anonymkode: dc99c...f9e
Annanym Skrevet 15. november #8 Skrevet 15. november Jaaa!! Alle ungene kommer hjem til jul🥰🎄! Det blir det beste med hele julen. Så gleder jeg meg til å ha to uker fri, har aldri hatt så lang juleferie før. Kjenner det skal bli ekstra godt i år, for jobben tynger veldig. Kan knapt vente med å begynne å pynte. Har kun tatt opp utelyset til nå. Tenker vi må vente til neste helg med å finne frem pynten😅👍
Kathrine. Skrevet 15. november #9 Skrevet 15. november Gleder meg til hele desember. Gleder meg til å henge opp røde gardiner og adventstjerne og få den lune følelsen i stua. Gleder meg til å bake og smake på julekaker, og se romantiske julefilmer. Ser at mange har hengt opp lys ute, og vurderer å få hengt opp lys på huset selv iløpet av helga. ✨️ Og så gleder jeg meg selvsagt til juleferien, juletre og masse kos i jula. 🎄
Elizabeth Skrevet 15. november #10 Skrevet 15. november Nja, egentlig ikke nå lenger som da jeg var barn. Men det er jo nettopp minnene fra den gangen som gjør at jeg kjenner litt på julestemninga. Men det er mye mas også.
Anonym bruker Skrevet 15. november #11 Skrevet 15. november Ja det gjør jeg. Både til førjulstida med kos, forventninger, adventslys og kalendere og litt stress (som hører med), til selve juledagene - som her hos oss er fra Lille julaften til vi har fått noen dager etter nyttårsaften. Da kommer den kjedelige, men likevel deilige tiden, hvor julepynten skal bort og alt blir normalt igjen. Det er nesten høytid da advenststjerna er er på plass i vinduet og blir tent enten 1. desember eller første søndag i advent. Det er nesten like høytidelig som når juletrelysene blir slått på Lille Julaften. I fjor ble det en veldig amputert jul hos oss av forskjellige grunner - så det blir godt med en "normal" og koselig jul i år. Anonymkode: 8ac84...003
Anonym bruker Skrevet 15. november #13 Skrevet 15. november Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0
Anonym bruker Skrevet 15. november #14 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 ❤️ Anonymkode: f9f57...fb4
☆☆☆ Skrevet 15. november #15 Skrevet 15. november sug lut skrev (11 timer siden): Jeg gleder meg veldig til jul og til førjulsforberedelser og advent! Vilt og hemningslaust! Klarer snart ikkje vente lenger!
☆☆☆ Skrevet 15. november #16 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 ❤️
Anonym bruker Skrevet 15. november #17 Skrevet 15. november Gleder meg til å pynte til advent den 29.nov✨️ åsså er jeg spent på juletreet i år, første jula til katten vår💕 Anonymkode: abf11...b0e
frk Nilsen Skrevet 15. november #19 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 ❤️
Mamsemums Skrevet 15. november #20 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 ❤️
Himmel og hav Skrevet 15. november #21 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 Så ufattelig vondt ❤️
Himmel og hav Skrevet 15. november #22 Skrevet 15. november Ja, jeg gleder meg til jul og advent, juleforberedelser, tradisjoner og både det å være sammen med familien og det å ha helt rolige dager i romjula. Jul er deilig og er det jeg styrer mot når det er som mørkest ute. Nå gleder jeg meg allerede til å henge opp lys ute og i vinduene til 1. søndag i advent.
Hagla Skrevet 15. november #23 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (6 timer siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 ❤️
Anonym bruker Skrevet 16. november #24 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (14 timer siden): Vår første jul uten tenåringen vår som døde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer meg….skulle så gjerne hatt gutten min her, ikke på kirkegården Anonymkode: 751dd...db0 Huff, så trist. Kjenner noen som mistet tenåringen sin rett før jul i fjor. Begravelsen var i romjula. Forferdelig trist. Ønsker dere alt det beste❤️ Anonymkode: 5be30...994
Anonym bruker Skrevet 16. november #25 Skrevet 16. november Njæ, ikke noe særlig. Det blir bra å få lys i vinduene fra 1. søndag i advent, ellers er det ikke så mye å glede seg til. Det ser ut til at mannen og jeg blir alene i jula i år, da begge ungene har flyttet ut og visstnok har planer om å feire jul med kjærestene sine. Da blir det liksom ganske stille, og ikke så stort poeng i å drive med store juleforberedelser. Stille og rart, men det er overhodet ikke synd på oss! Anonymkode: df75f...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå