sug lut Skrevet 15. november #1 Skrevet 15. november Jeg gleder meg veldig til jul og til fĂžrjulsforberedelser og advent!Â
Anonym bruker Skrevet 15. november #2 Skrevet 15. november Ja, gleder meg til mye fri og familiekos Anonymkode: dec97...fed
Anonym bruker Skrevet 15. november #3 Skrevet 15. november Helt klart. Elsker desember, fineste mĂ„neden i Ă„ret  Til og med Ă„ pusse vinduer gĂ„r som en lek i dag som det er plussgrader, for det er bare et par uker til stjernene skal henges opp âïž Best av alt, mitt fĂžrste barnebarn ble fĂždt i oktober, og de skal vĂŠre hos oss pĂ„ julaften đ„° Anonymkode: c32d5...37f
Anonym bruker Skrevet 15. november #4 Skrevet 15. november Absoluttđ Her har det snĂždd masse, helt hvitt ute, naboene har hengt opp mĂžrketidslys og det er allerede julestemningâ€ïžÂ Elsker adventstiden og jul! Anonymkode: 12542...70e
Anonym bruker Skrevet 15. november #6 Skrevet 15. november Gleder meg til jul og til Ă„ ha fri fra jobben fra 19 Desember til 5 Januar đ Anonymkode: 6c800...a37
Anonym bruker Skrevet 15. november #7 Skrevet 15. november Veldig đ I tillegg skal vi feire jul pĂ„ ny hytte for fĂžrste gang. Det blir helt nydelig. Anonymkode: dc99c...f9e
Annanym Skrevet 15. november #8 Skrevet 15. november Jaaa!! Alle ungene kommer hjem til julđ„°đ! Det blir det beste med hele julen. SĂ„ gleder jeg meg til Ă„ ha to uker fri, har aldri hatt sĂ„ lang juleferie fĂžr. Kjenner det skal bli ekstra godt i Ă„r, for jobben tynger veldig. Kan knapt vente med Ă„ begynne Ă„ pynte. Har kun tatt opp utelyset til nĂ„. Tenker vi mĂ„ vente til neste helg med Ă„ finne frem pyntenđ đ
Kathrine. Skrevet 15. november #9 Skrevet 15. november Gleder meg til hele desember. Gleder meg til Ă„ henge opp rĂžde gardiner og adventstjerne og fĂ„ den lune fĂžlelsen i stua. Gleder meg til Ă„ bake og smake pĂ„ julekaker, og se romantiske julefilmer. Ser at mange har hengt opp lys ute, og vurderer Ă„ fĂ„ hengt opp lys pĂ„ huset selv ilĂžpet av helga. âšïž Og sĂ„ gleder jeg meg selvsagt til juleferien, juletre og masse kos i jula. đ Â
Elizabeth Skrevet 15. november #10 Skrevet 15. november Nja, egentlig ikke nĂ„ lenger som da jeg var barn. Men det er jo nettopp minnene fra den gangen som gjĂžr at jeg kjenner litt pĂ„ julestemninga. Men det er mye mas ogsĂ„.Â
Anonym bruker Skrevet 15. november #11 Skrevet 15. november Ja det gjÞr jeg. BÄde til fÞrjulstida med kos, forventninger, adventslys og kalendere og litt stress (som hÞrer med), til selve juledagene - som her hos oss er fra Lille julaften til vi har fÄtt noen dager etter nyttÄrsaften. Da kommer den kjedelige, men likevel deilige tiden, hvor julepynten skal bort og alt blir normalt igjen. Det er nesten hÞytid da advenststjerna er er pÄ plass i vinduet og blir tent enten 1. desember eller fÞrste sÞndag i advent. Det er nesten like hÞytidelig som nÄr juletrelysene blir slÄtt pÄ Lille Julaften. I fjor ble det en veldig amputert jul hos oss av forskjellige grunner - sÄ det blir godt med en "normal" og koselig jul i Är.  Anonymkode: 8ac84...003
Anonym bruker Skrevet 15. november #13 Skrevet 15. november VĂ„r fĂžrste jul uten tenĂ„ringen vĂ„r som dĂžde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer megâŠ.skulle sĂ„ gjerne hatt gutten min her, ikke pĂ„ kirkegĂ„rden Anonymkode: 751dd...db0
Anonym bruker Skrevet 15. november #14 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (56 minutter siden): VĂ„r fĂžrste jul uten tenĂ„ringen vĂ„r som dĂžde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer megâŠ.skulle sĂ„ gjerne hatt gutten min her, ikke pĂ„ kirkegĂ„rden Anonymkode: 751dd...db0 â€ïž Anonymkode: f9f57...fb4
âââ Skrevet 15. november #15 Skrevet 15. november sug lut skrev (11 timer siden): Jeg gleder meg veldig til jul og til fĂžrjulsforberedelser og advent! Vilt og hemningslaust! Klarer snart ikkje vente lenger!
âââ Skrevet 15. november #16 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): VĂ„r fĂžrste jul uten tenĂ„ringen vĂ„r som dĂžde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer megâŠ.skulle sĂ„ gjerne hatt gutten min her, ikke pĂ„ kirkegĂ„rden Anonymkode: 751dd...db0 â€ïž
Anonym bruker Skrevet 15. november #17 Skrevet 15. november Gleder meg til Ă„ pynte til advent den 29.novâšïž Ă„ssĂ„ er jeg spent pĂ„ juletreet i Ă„r, fĂžrste jula til katten vĂ„rđ Anonymkode: abf11...b0e
frk Nilsen Skrevet 15. november #19 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): VĂ„r fĂžrste jul uten tenĂ„ringen vĂ„r som dĂžde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer megâŠ.skulle sĂ„ gjerne hatt gutten min her, ikke pĂ„ kirkegĂ„rden Anonymkode: 751dd...db0 â€ïž
Mamsemums Skrevet 15. november #20 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): VĂ„r fĂžrste jul uten tenĂ„ringen vĂ„r som dĂžde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer megâŠ.skulle sĂ„ gjerne hatt gutten min her, ikke pĂ„ kirkegĂ„rden Anonymkode: 751dd...db0 â€ïž
Himmel og hav Skrevet 15. november #21 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): VĂ„r fĂžrste jul uten tenĂ„ringen vĂ„r som dĂžde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer megâŠ.skulle sĂ„ gjerne hatt gutten min her, ikke pĂ„ kirkegĂ„rden Anonymkode: 751dd...db0 SĂ„ ufattelig vondt â€ïž
Himmel og hav Skrevet 15. november #22 Skrevet 15. november Ja, jeg gleder meg til jul og advent, juleforberedelser, tradisjoner og bĂ„de det Ă„ vĂŠre sammen med familien og det Ă„ ha helt rolige dager i romjula. Jul er deilig og er det jeg styrer mot nĂ„r det er som mĂžrkest ute. NĂ„ gleder jeg meg allerede til Ă„ henge opp lys ute og i vinduene til 1. sĂžndag i advent.Â
Hagla Skrevet 15. november #23 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (6 timer siden): VĂ„r fĂžrste jul uten tenĂ„ringen vĂ„r som dĂžde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer megâŠ.skulle sĂ„ gjerne hatt gutten min her, ikke pĂ„ kirkegĂ„rden Anonymkode: 751dd...db0 â€ïž
Anonym bruker Skrevet 16. november #24 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (14 timer siden): VĂ„r fĂžrste jul uten tenĂ„ringen vĂ„r som dĂžde i juni. Vi gruer oss, men skal komme oss gjennom og kose oss med minner og familie som er rundt oss. Men gruer megâŠ.skulle sĂ„ gjerne hatt gutten min her, ikke pĂ„ kirkegĂ„rden Anonymkode: 751dd...db0 Huff, sĂ„ trist. Kjenner noen som mistet tenĂ„ringen sin rett fĂžr jul i fjor. Begravelsen var i romjula. Forferdelig trist. Ănsker dere alt det besteâ€ïž Anonymkode: 5be30...994
Anonym bruker Skrevet 16. november #25 Skrevet 16. november NjÊ, ikke noe sÊrlig. Det blir bra Ä fÄ lys i vinduene fra 1. sÞndag i advent, ellers er det ikke sÄ mye Ä glede seg til. Det ser ut til at mannen og jeg blir alene i jula i Är, da begge ungene har flyttet ut og visstnok har planer om Ä feire jul med kjÊrestene sine. Da blir det liksom ganske stille, og ikke sÄ stort poeng i Ä drive med store juleforberedelser. Stille og rart, men det er overhodet ikke synd pÄ oss! Anonymkode: df75f...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ