Anonym bruker Skrevet 12. november #1 Skrevet 12. november Hei! førsteklassinger her! Mitt barn og dette barnet har sååååå lyst å leke og besøke hverandre! Først spurte jeg om mitt barn kunne komme til dem da jeg traff på dem i gangen ved henting etter sfo men da ble det mer at de dessverre har lite plass hjemme og ikke anledning til besøk akkurat nå svarte moren, Okei tenkte jeg etter en uke sendte jeg melding om at barna har så lyst å besøke hverandre så hva med at jeg henter hennes barn og de kan spise middag her, men da svarte hun med at «så koselig! Men vi har dessverre litt mye ting på gang akkurat nå så kanskje avtaler en annen gang i fremtiden!» jeg tror hun er den eneste som ikke ønsker at barnet skal eller får besøk av noen. Jaja synes bare trist for jentene da hennes også er så ivrig på å få besøk når jeg henter og maser på mammaen sin. Anonymkode: 3b696...02f
Anonym bruker Skrevet 12. november #2 Skrevet 12. november Kanskje hun er stresset og helt utmatt etter jobb? Ikke alle liker mas om besøk. Barna leker jo hele dag sammen og er mer med hverandre en sin egen familien Anonymkode: 0de9c...bdd
Anonym bruker Skrevet 12. november #3 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Kanskje hun er stresset og helt utmatt etter jobb? Ikke alle liker mas om besøk. Barna leker jo hele dag sammen og er mer med hverandre en sin egen familien Anonymkode: 0de9c...bdd Jeg synes det er trist overfår barna som er så ivrige på å besøke hverandre å blir nektet Anonymkode: 3b696...02f
Anonym bruker Skrevet 12. november #4 Skrevet 12. november Det er snakk om at de har takket nei 2 ganger. Og har de vært på skolen og så på SFO så har de lekt nok sammen den dagen. Er jo greit å være litt sammen med familen sin også. Anonymkode: 9f3be...4c6
Pobie Skrevet 12. november #5 Skrevet 12. november "Alltid"? Det er to ganger, begge gangene ga hun en god grunn. Folk har lov til å være opptatt. Barna leker sammen hver dag, det er ikke krise altså.
Anonym bruker Skrevet 12. november #6 Skrevet 12. november Har du plutselig fått det for deg at barnet ditt skal få leke med andre? Eller snur du bare problemstillingen på hodet, og at du er den som sier nei? Det er for øvrig ganske rart at du ikke inviterte til dere første gang, det er ganske frekt å invitere seg selv på den måten du gjorde Anonymkode: 51f50...9e4
Anonym bruker Skrevet 12. november #7 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Har du plutselig fått det for deg at barnet ditt skal få leke med andre? Eller snur du bare problemstillingen på hodet, og at du er den som sier nei? Det er for øvrig ganske rart at du ikke inviterte til dere første gang, det er ganske frekt å invitere seg selv på den måten du gjorde Anonymkode: 51f50...9e4 Var nok litt ubevist av meg.. men barna sto og snakket sammen og hennes barn ville gjerne at mitt barn skulle komme over derfor jeg spurte Anonymkode: 3b696...02f
Anonym bruker Skrevet 12. november #8 Skrevet 12. november Dette har jeg da lest her inne før. Anonymkode: 977b1...9ac
Anonym bruker Skrevet 12. november #9 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Var nok litt ubevist av meg.. men barna sto og snakket sammen og hennes barn ville gjerne at mitt barn skulle komme over derfor jeg spurte Anonymkode: 3b696...02f Men da måtte du heller invitert til dere og ikke invitert ditt barn dit eller er det vanlig nå å invitere seg selv hjem til andre? Anonymkode: 0de9c...bdd
Anonym bruker Skrevet 12. november #10 Skrevet 12. november Jeg tenker at folk er forskjellig og har forskjellig kapasitet. For barna som har lekt sammen hele dagen på skolen og sfo er det ikke krise å reise hjem uten venner og senke skuldrene med kjernefamilien. Men jeg er enig i at barna har stor glede av å være med hverandre hjem av og til, det å vise frem rommet sitt, lekene sine og hjemmet sitt til noen de leker med hver dag er viktig for dem. Men de går bare i 1.klasse, det kommer mange muligheter. Anonymkode: 4c411...65c
Anonym bruker Skrevet 13. november #11 Skrevet 13. november Pobie skrev (9 timer siden): "Alltid"? Det er to ganger, begge gangene ga hun en god grunn. Folk har lov til å være opptatt. Barna leker sammen hver dag, det er ikke krise altså. Ikke HI, men dette hadde jeg bare gitt opp. Denne mora er ikke imøtekommen i det hele, kunne svart at når ting blir roligere, kan de få til en dag de kan leke, inne eller ute. Men her er det tydelig en enveiskjørt, dessverre Anonymkode: cdd60...40e
Anonym bruker Skrevet 13. november #12 Skrevet 13. november To ganger er alltid? Rent teoretisk har du jo rett iom at det har kommet opp bare to ganger, men det var litt raskt å avskrive henne helt, syns jeg. Det sagt så kan det være grunner til at hun ikke ønsker at barnet hennes skal henge med ditt, men det kan du ikke gjøre noe med. Snart er de gamle nok til å styre vennebesøk selv, så da blir denne problemstillingen uaktuell. Anonymkode: 5f98a...cd3
Anonym bruker Skrevet 13. november #13 Skrevet 13. november Det er lov å si nei, men da må hun selv initiere om det skal bli noe en annen gang. Barna har forøvrig også godt av å få nei til ting, altså. At de har lyst betyr ikke at det er alt de kan få. Anonymkode: d64ed...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå