sug lut Skrevet 15. november #26 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei, det trenger man ikke. Jeg følger ikke noe influenser greier i det hele tatt, får de jo med meg uansett. Anonymkode: e563e...07d Mens jeg ikke noen sinne ser bilder av disse menneskene. Hva tror du det skyldes? For eksempel at du leser vulgærpressen?
Anonym bruker Skrevet 15. november #27 Skrevet 15. november sug lut skrev (6 minutter siden): Mens jeg ikke noen sinne ser bilder av disse menneskene. Hva tror du det skyldes? For eksempel at du leser vulgærpressen? Du skal få lov til å tro det. Anonymkode: e563e...07d
Gucci_Helene Skrevet 15. november #28 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Kan ikke si de irriterer meg det minste. Anonymkode: e563e...07d Okay😊
Anonym bruker Skrevet 15. november #29 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, det trenger man ikke. Jeg følger ikke noe influenser greier i det hele tatt, får de jo med meg uansett. Anonymkode: e563e...07d Dessverre... Anonymkode: 45ed5...724
Anonym bruker Skrevet 15. november #30 Skrevet 15. november sug lut skrev (1 time siden): Mens jeg ikke noen sinne ser bilder av disse menneskene. Hva tror du det skyldes? For eksempel at du leser vulgærpressen? Kan du ikke skrive noe ordentlig? Har du eget navn på alt eller? På tide å bli voksen snart. Anonymkode: 45ed5...724
Anonym bruker Skrevet 16. november #31 Skrevet 16. november Anonym bruker skrev (På 13.11.2025 den 19.54): For barn henger her tenker du? Bedre å følge en saueflokk og se dum ut synes du? Anonymkode: 03500...da9 Men foreldrene gjør det.... sikkert foran barna sine også. Barna speiler foreldrene sine vettu. Anonymkode: be50f...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå