Anonym bruker Skrevet 12. november #1 Skrevet 12. november De to jente tvillingene som prøver være kjendiser, Wanda og Wenda el no. Hvorfor er de alltid speilblanke i ansiktet? Som om de er smørt i babyolje? Skal de være slik? Er det en greie nå? De ser jo ganske helsparklet ut så kan jo ikke være tilfeldig heller? Anonymkode: 03500...da9
Anonym bruker Skrevet 12. november #2 Skrevet 12. november Det ser helt forferdelig ut, ser ut som om de er svette og ustelte. Anonymkode: e563e...07d
Anonym bruker Skrevet 12. november #3 Skrevet 12. november Har lurt på det samme. Det må jo være med vilje? Anonymkode: 36a0f...d53
Anonym bruker Skrevet 12. november #4 Skrevet 12. november De synes nok det er fint, for de bruker såpass med sminke at hadde de ønsket å være matte hadde de fått til det. Anonymkode: ac539...f43
Anonym bruker Skrevet 12. november #5 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Det ser helt forferdelig ut, ser ut som om de er svette og ustelte. Anonymkode: e563e...07d De er skikkelig kvalme. Anonymkode: 45ed5...724
Anonym bruker Skrevet 12. november #6 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (3 timer siden): De er skikkelig kvalme. Anonymkode: 45ed5...724 Hvorfor? Anonymkode: f4cfb...dde
Anonym bruker Skrevet 12. november #7 Skrevet 12. november De liker nok det selv og det skal de da få lov til Anonymkode: 2ec7d...010
Anonym bruker Skrevet 13. november #8 Skrevet 13. november Bare å søke opp Glass make up, eller porcelain glass skin, så ser du at det er en trend ja. De får jo til resultatet de ønsker og effekten de vil ha, så de er jo flinke. Om du liker det eller ikke er jo strengt tatt ditt problem. De er sikker ikke fan av noe du gjør heller. Ikke rart barn lærer å kommentere andre negativt. Anonymkode: 0773d...7ff
Anonym bruker Skrevet 13. november #9 Skrevet 13. november Anonym bruker skrev (14 timer siden): De er skikkelig kvalme. Anonymkode: 45ed5...724 🤨 snakker du slik til folk? Anonymkode: be50f...bec
Anonym bruker Skrevet 13. november #10 Skrevet 13. november Anonym bruker skrev (Akkurat nå): 🤨 snakker du slik til folk? Anonymkode: be50f...bec Eller om? Anonymkode: be50f...bec
Anonym bruker Skrevet 13. november #11 Skrevet 13. november Anonym bruker skrev (11 timer siden): Bare å søke opp Glass make up, eller porcelain glass skin, så ser du at det er en trend ja. De får jo til resultatet de ønsker og effekten de vil ha, så de er jo flinke. Om du liker det eller ikke er jo strengt tatt ditt problem. De er sikker ikke fan av noe du gjør heller. Ikke rart barn lærer å kommentere andre negativt. Anonymkode: 0773d...7ff For barn henger her tenker du? Bedre å følge en saueflokk og se dum ut synes du? Anonymkode: 03500...da9
Anonym bruker Skrevet 13. november #12 Skrevet 13. november Anonym bruker skrev (11 timer siden): Bare å søke opp Glass make up, eller porcelain glass skin, så ser du at det er en trend ja. De får jo til resultatet de ønsker og effekten de vil ha, så de er jo flinke. Om du liker det eller ikke er jo strengt tatt ditt problem. De er sikker ikke fan av noe du gjør heller. Ikke rart barn lærer å kommentere andre negativt. Anonymkode: 0773d...7ff Haha, bruke masse penger på å få til en ustelt urenset hud look. Ser jo ikke ut som de vasker seg, ever🫣 Anonymkode: 03500...da9
Anonym bruker Skrevet 13. november #13 Skrevet 13. november Anonym bruker skrev (11 timer siden): Bare å søke opp Glass make up, eller porcelain glass skin, så ser du at det er en trend ja. De får jo til resultatet de ønsker og effekten de vil ha, så de er jo flinke. Om du liker det eller ikke er jo strengt tatt ditt problem. De er sikker ikke fan av noe du gjør heller. Ikke rart barn lærer å kommentere andre negativt. Anonymkode: 0773d...7ff Ikke meg du siterer, men jeg synes Glass make up og porcelain glass skin er langt fra hvordan tvillingene sminker. Forskjell på blank, og se svett ut synes jeg. Anonymkode: e563e...07d
Anonym bruker Skrevet 13. november #14 Skrevet 13. november Anonym bruker skrev (1 time siden): For barn henger her tenker du? Bedre å følge en saueflokk og se dum ut synes du? Anonymkode: 03500...da9 Nei, men regner med du har barn siden du henger her, og kjipe voksne oppdrar kjipe barn. Og om du syns de følger saueflokken og ser dumme ut er det da rart at du ikke har sett det før… det er du som har meninger om utseende deres. Anonymkode: 0773d...7ff
Anonym bruker Skrevet 13. november #15 Skrevet 13. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, men regner med du har barn siden du henger her, og kjipe voksne oppdrar kjipe barn. Og om du syns de følger saueflokken og ser dumme ut er det da rart at du ikke har sett det før… det er du som har meninger om utseende deres. Anonymkode: 0773d...7ff Tenker det er greit å ha noen rundt seg som er ærlige jeg, og sier fra om man går rundt og ser rett ut ekkel og svett og ustelt ut. Anonymkode: 03500...da9
Anonym bruker Skrevet 13. november #16 Skrevet 13. november 1 hour ago, Anonym bruker said: Tenker det er greit å ha noen rundt seg som er ærlige jeg, og sier fra om man går rundt og ser rett ut ekkel og svett og ustelt ut. Anonymkode: 03500...da9 Jeg synes ikke de ser slik ut Anonymkode: 2ec7d...010
Anonym bruker Skrevet 14. november #17 Skrevet 14. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg synes ikke de ser slik ut Anonymkode: 2ec7d...010 Deg om det. Som sagt, de er ekle og kvalme. Anonymkode: 45ed5...724
Anonym bruker Skrevet 14. november #18 Skrevet 14. november Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Deg om det. Som sagt, de er ekle og kvalme. Anonymkode: 45ed5...724 Hvordan vet du at de er kvalme? Er de kvalme hele tiden? Det høres isåfall slitsomt ut. Kan ikke du, som kjenner de så godt, gi de noen gode råd da? Så slipper de å være konstant kvalme. Anonymkode: 78697...816
Anonym bruker Skrevet 14. november #19 Skrevet 14. november 12 hours ago, Anonym bruker said: Deg om det. Som sagt, de er ekle og kvalme. Anonymkode: 45ed5...724 Ekle og kvalme? Hvordan er de det? Anonymkode: 2ec7d...010
Anonym bruker Skrevet 15. november #20 Skrevet 15. november Herregud da, det plager ingen at de ønsker å se svette eller oljet ut i huden. Bare å la være å følge de. Jeg gjør det ikke, og slipper da å irritere meg. Følger knapt noen «kjendiser» - kjedelige greier. Anonymkode: 3411f...9b1
Anonym bruker Skrevet 15. november #21 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Herregud da, det plager ingen at de ønsker å se svette eller oljet ut i huden. Bare å la være å følge de. Jeg gjør det ikke, og slipper da å irritere meg. Følger knapt noen «kjendiser» - kjedelige greier. Anonymkode: 3411f...9b1 Man trenger da ikke følge de for å se det. Anonymkode: e563e...07d
Gucci_Helene Skrevet 15. november #22 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Man trenger da ikke følge de for å se det. Anonymkode: e563e...07d Men må man irritere seg over det da?
sug lut Skrevet 15. november #23 Skrevet 15. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Man trenger da ikke følge de for å se det. Anonymkode: e563e...07d Man må oppsøke medier som ligger på det nivået at disse menneskene avbildes.
Anonym bruker Skrevet 15. november #24 Skrevet 15. november sug lut skrev (57 minutter siden): Man må oppsøke medier som ligger på det nivået at disse menneskene avbildes. Nei, det trenger man ikke. Jeg følger ikke noe influenser greier i det hele tatt, får de jo med meg uansett. Anonymkode: e563e...07d
Anonym bruker Skrevet 15. november #25 Skrevet 15. november Gucci_Helene skrev (59 minutter siden): Men må man irritere seg over det da? Kan ikke si de irriterer meg det minste. Anonymkode: e563e...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå