Gå til innhold

Hvordan ville dere håndtert dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei godt voksen dame på over 50 som har hatt et par nære og veldig gode venninner i mange år nå. Jeg føler nå at dette er litt i endring. Et eksempel er en ting jeg fortalte begge om. Dette var av veldig privat karakter og var opprivende for meg. De har ikke spurt om hvordan det hele har gått eller en oppdatering på noe. Ingenting. 

Det virker som om de har snakket en del sammen de to, og jeg blir litt "mistenksom" over at det er noe med meg. Det virker som om de har en mye bedre tone de to, og når vi treffes i de månedlige foreningene våre så er det stort sett politikk det går i. De er veldig samstemte der. På søndag hadde jeg bursdag. Ikke noe rundt tall, men jeg fikk hilsen fra hun ene på facebook. Hun andre som er mest distre, hun hørte jeg ikke noe fra. Jeg la ut en takkemelding til alle dagen etter, og jeg så at hun hadde likt den. Men fortsatt ingen gratulasjon. Er ikke det litt rart? 

Jeg føler det blir ubehagelig å ta noe opp, ikke det med gratulasjonen altså, men på generelt grunnlag. Hvordan ville dere håndtert det? 

Anonymkode: 0d3b9...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke så godt å ta opp sånt uten å virke litt.....rar. Jeg er selv godt voksen, og det er liksom ikke noe man gjør lenger føler jeg. Men hvis de snakker om at de har vært funnet på forskjellige ting bare de to, så kan du jo spør litt rundt det kanskje?  

Og tilfellet med bursdags-gratulasjonen er det vel heller ikke så mye å gjøre noe med, men det var unektelig rart ja. Jeg hadde vært så barnslig at jeg hadde glemt å gratulerer henne  neste gang hun fyller år. 

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet

Jeg hadde ikke håndtert det på noen annen måte enn å komme når de inviterte, sende en og annen snap, gratulere når en av de har bursdag osv 

Jeg hadde ikke tatt det opp på noen måte og hadde nok blitt litt restriktiv med hva jeg delte og hva jeg forventet.

Vennskap kan gå litt i bølger, og det hadde jeg bare akseptert 

Anonymkode: 0370c...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...