Anonym bruker Skrevet 12. november #1 Skrevet 12. november Dette forumet er blitt et sted for høyreradikale. Kanskje fordi kommenarfelt i aviser nå krever fullt navn. Start flere tråder om bleier og mattelekser, dette blir for dumt. Anonymkode: e2ca1...9e5
Anonym bruker Skrevet 12. november #2 Skrevet 12. november Da er det bare å finne frem Anonymkode: 1f245...cbd
Anonym bruker Skrevet 12. november #3 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Da er det bare å finne frem Anonymkode: 1f245...cbd og vente på at forumets største hyklere rykker inn Anonymkode: 1f245...cbd
Østerdølen Skrevet 12. november #4 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dette forumet er blitt et sted for høyreradikale. Kanskje fordi kommenarfelt i aviser nå krever fullt navn. Start flere tråder om bleier og mattelekser, dette blir for dumt. Anonymkode: e2ca1...9e5 Jeg er ikke enig med deg. Jeg tror ikke det er så veldig mange her inne som er høyreradikale, det bare virker slik fordi de alle er anonyme. Men jeg synes også det er en uting at folk ikke bruker nick, slik som ellers i kommentarfelt. Det er en grunn til at folk ikke får være anonyme (jada, jeg vet at ett nick ikke forteller hvem du er...) ellers. Det er mye enklere å spy ut eder og galle som anonym, enn med nick.
Anonym bruker Skrevet 12. november #5 Skrevet 12. november Jeg er blå, men finnes ikke høyreradikal. 😄 Anonymkode: 01957...660
Anonym bruker Skrevet 12. november #6 Skrevet 12. november Tok et raskt overblikk over første side her nå. Hvor finner dere alt dette høyreradikale…? Blant tråder om brukte julegaver, elbiler og film? Anonymkode: a2d10...82b
Anonym bruker Skrevet 12. november #7 Skrevet 12. november Man trenger faktisk ikke være høyreradikal for å peke på problemer og de faktiske utfordringene som innvandringen gir. Her er det fakta det er snakk om, som også er den samme for venstresiden. Jeg mener det er store utfordinger med innvandringen, men jeg er virkelig ikke høyreradikal. Anonymkode: 54001...81b
Anonym bruker Skrevet 12. november #9 Skrevet 12. november Jeg føyer til at det er helt hårreisende at mange her mener at man må være utelukkende positiv til innvandring for ikke bli stemplet som høyreradikal Anonymkode: 54001...81b
Anonym bruker Skrevet 12. november #10 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Jeg føyer til at det er helt hårreisende at mange her mener at man må være utelukkende positiv til innvandring for ikke bli stemplet som høyreradikal Anonymkode: 54001...81b Det er det da ingen som noen gang har hevdet (som jeg har sett). Det er bare det at de som uttaler seg kritisk til innvandring ikke trenger mange kommentarene før de kommer med ett eller annet rasistisk oppgulp. Anonymkode: 38437...0b7
Anonym bruker Skrevet 12. november #11 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg føyer til at det er helt hårreisende at mange her mener at man må være utelukkende positiv til innvandring for ikke bli stemplet som høyreradikal Anonymkode: 54001...81b Ja, høyreradikal rasist... Det er på tide å få inn mer mangfold i meninger her inne. Tiden hvor rødgrumset dominerer bør være forbi. Anonymkode: 58ee5...e98
Anonym bruker Skrevet 12. november #12 Skrevet 12. november Kan du gi eksempel på det høyreradikale hi? Anonymkode: 82115...957
Anonym bruker Skrevet 12. november #13 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kan du gi eksempel på det høyreradikale hi? Anonymkode: 82115...957 De fleste kommentarene blir jo slettet. Anonymkode: 68ee4...c6f
Anonym bruker Skrevet 12. november #14 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (33 minutter siden): De fleste kommentarene blir jo slettet. Anonymkode: 68ee4...c6f Si hva det dreier seg om da? Eksempler. Anonymkode: 82115...957
Anonym bruker Skrevet 12. november #15 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Si hva det dreier seg om da? Eksempler. Anonymkode: 82115...957 Jeg har skrevet kommentarer om overrepresentasjonen av innvandrere på voldtekts- og kriminalstatistikken. Utelukkende kommentarer som siterer tall fra politiet og andre offentlige hold. Dette har blitt stemplet som brunt oppgulp. Anonymkode: 54001...81b
Anonym bruker Skrevet 12. november #16 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg har skrevet kommentarer om overrepresentasjonen av innvandrere på voldtekts- og kriminalstatistikken. Utelukkende kommentarer som siterer tall fra politiet og andre offentlige hold. Dette har blitt stemplet som brunt oppgulp. Anonymkode: 54001...81b Jepp, I know. Samme. Å referere til fakta er «brunt grums» her på forumet. Anonymkode: 82115...957
Østerdølen Skrevet 12. november #17 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jepp, I know. Samme. Å referere til fakta er «brunt grums» her på forumet. Anonymkode: 82115...957 Nei, det er det ikke. Men ofte går disse trådene over i rasistiske ytringer fra andre. Da blir dette fjernet, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 12. november #18 Skrevet 12. november Østerdølen skrev (16 minutter siden): Nei, det er det ikke. Men ofte går disse trådene over i rasistiske ytringer fra andre. Da blir dette fjernet, heldigvis. Nei. De blir sensurert. Anonymkode: 82115...957
Østerdølen Skrevet 12. november #19 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Nei. De blir sensurert. Anonymkode: 82115...957 Nei, de blir fjernet fordi de blir rasistiske, noe som bryter med reglene. Ingen her som blir sensurert eller kneblet.
Anonym bruker Skrevet 13. november #21 Skrevet 13. november Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jepp, I know. Samme. Å referere til fakta er «brunt grums» her på forumet. Anonymkode: 82115...957 Det er så latterlig. Man skriver fakta og det åpenbare, så blir det slettet. Anonymkode: 8af42...923
Anonym bruker Skrevet 14. november #23 Skrevet 14. november Anonym bruker skrev (På 13.11.2025 den 2.04): Det er så latterlig. Man skriver fakta og det åpenbare, så blir det slettet. Anonymkode: 8af42...923 Det er rett og slett ikke lov til å uttale seg kritisk om fremmedkulturelle innvandrere. Da tas det for gitt at du har problemer med hudfargen, samme hvor mye du insisterer på at det er KULTUREN og VERDISYNET som er årsaken, du blir uansett stemplet som rasist med fordommer og fremmedfrykt. Anonymkode: 58ee5...e98
Anonym bruker Skrevet 14. november #24 Skrevet 14. november Østerdølen skrev (På 12.11.2025 den 19.58): Nei, det er det ikke. Men ofte går disse trådene over i rasistiske ytringer fra andre. Da blir dette fjernet, heldigvis. Jeg har aldri lest et eneste ord om at noen mener en rase er bedre enn en annen. Jeg har ikke lest et eneste kritisk ord om hudfarge heller. Så den definisjonen på rasistiske ytringer bør kalibreres veldig mange hakk. Anonymkode: 58ee5...e98
sug lut Skrevet 14. november #25 Skrevet 14. november Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg har aldri lest et eneste ord om at noen mener en rase er bedre enn en annen. Jeg har ikke lest et eneste kritisk ord om hudfarge heller. Så den definisjonen på rasistiske ytringer bør kalibreres veldig mange hakk. Anonymkode: 58ee5...e98 Det sier vel helst at du ikke leser.
Anbefalte innlegg