Gå til innhold

Jeg er helt på bunn nå kjenner jeg. Motivasjon eller råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så sitter jeg i ei klemme økonomisk. Prøver så godt jeg kan å forklare min situasjon. Jeg fikk lønnslippen igår og utbetaling KUN på 15.500 ! Jeg er to barnsmor og jobber 85% fast. Det er helt greit det men de trekker av meg i mnd. De tre siste mnd har jeg kun fått 15-16000. Jeg betale husleie på 9500 og skal betale et lån utenom der. Jeg henger bakpå siden jeg aldri får kommet meg "opp" igjen. Grunnen til trekk er pga meg og min eks mann gikk i tap på et hus, vi tok et kredittkort og brukte det litt vel hodeløse begge to.

Derfor sitter vi nå med litt ettersmell etter vi gikk ifra hverandre for 3år siden. Heldigvis så er dette siste mnd med trekk, de trekker hele 7500 av meg 😭 Etter trekket vil jeg få en normal lønnslippen der jeg klarer å betale de vanlige utgiftene, motsetning til nå. Jeg har ikke råd til noen ting. Jeg tok kontakt med de og de sa jeg kunne søke om justering av trekk, noe jeg ser på sismo at de har gjort. De har satt det ned til 3000,- i mnd. Men lønnslippen min sier 7500,- 

Hva er dette? Må jeg ringe lønnningskontoret? Jeg er helt fortvilt og det tar hele nattesøvnen. Jeg jobber og jobber, skulle nok hatt bedre betalt men jeg er aldri syk. Føler jeg snart mister meg selv. Kan jeg få noen råd av dere? Er 35

Anonymkode: f980a...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb fullt. 

Anonymkode: e8a35...e07

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jobb fullt. 

Anonymkode: e8a35...e07

Jeg søker. Det er trekket som er problemet siden jeg hsr 33k brutto, men nå var det siste mnd de tok til seg penger. De kunne delt opp litt så jeg slapp dette. De sa i tlf at de hadde kalkulert feil og trodde jeg tjente mer, dermed at jeg hadde råd til å legge ut 7500 i mnd. Det er ganske høy sum. Jeg må jo etter alt dette ta opp et lite lån å rette opp i alt det siste jeg ikke har fått betalt. Jeg forstår folk som kan gå i kjelleren økonomisk. 

Anonymkode: f980a...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...