Anonym bruker Skrevet 10. november #1 Skrevet 10. november En 6 seter. Er den stor og klumpete å kjøre? Vanskelig å parkere med den? Andre ting? Positivt og negativt? Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #2 Skrevet 11. november Ingen erfaring, men den er diger. 5,2 m lang og 2 m bred. Den er dermed 60 cm lengre og 15 cm bredere enn f.eks. en VW id.4, som heller ikke er noen liten bil. En litt større enn id.4, er Audi A6 som er 4,92 lang og 1,92 bred. Hongqi-en er 30 cm lengre. Begrenset hvor enkelt det er å få parkert på relativt smale plasser, i alle fall. Jeg tenker at da må du virkelig ha behov for 6 seter, altså, hvis du vurderer å kjøpe denne. Stygg er den også, sånn btw. Anonymkode: 73809...d47
Anonym bruker Skrevet 11. november #3 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ingen erfaring, men den er diger. 5,2 m lang og 2 m bred. Den er dermed 60 cm lengre og 15 cm bredere enn f.eks. en VW id.4, som heller ikke er noen liten bil. En litt større enn id.4, er Audi A6 som er 4,92 lang og 1,92 bred. Hongqi-en er 30 cm lengre. Begrenset hvor enkelt det er å få parkert på relativt smale plasser, i alle fall. Jeg tenker at da må du virkelig ha behov for 6 seter, altså, hvis du vurderer å kjøpe denne. Stygg er den også, sånn btw. Anonymkode: 73809...d47 Jeg MÅ ha plass til 4 barn. 2 med seter. 5 setere blir så trange bak. Jeg er enig i at de er stygg 🙈 vil egentlig ha Tesla modell X, men de er dyr. Har også sett på NIO ES8 Vil ha elbil med 4 hjulstrekk Tips? Råd? Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #4 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg MÅ ha plass til 4 barn. 2 med seter. 5 setere blir så trange bak. Jeg er enig i at de er stygg 🙈 vil egentlig ha Tesla modell X, men de er dyr. Har også sett på NIO ES8 Vil ha elbil med 4 hjulstrekk Tips? Råd? Anonymkode: b4c6b...da0 Hilde deg langt unna Tesla. Anonymkode: 0b494...b6c
Anonym bruker Skrevet 11. november #5 Skrevet 11. november Jeg har ikke personlig erfaring, men kjenner en familie som har den. De bruker den veldig lite til kjøring i hverdagen med barn, for den er så stor. Den av foreldrene som ikke skal innom barnehagen kjører den, også bruker de den "lille bilen" til henting, levering osv. Kona, som jeg kjenner, bruker den aldri når hun skal på besøk, hente unger hos venner o.l. for den er så stor å få snudd på ukjente gårdsplasser osv. Hun angrer på hele bilen 🙈 Men hun sier den er deilig å kjøre når de skal på lengre turer på gode veier da. Anonymkode: f9b49...63e
Anonym bruker Skrevet 11. november #6 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Hilde deg langt unna Tesla. Anonymkode: 0b494...b6c Hvorfor? Jeg elsker tesla Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #7 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor? Jeg elsker tesla Anonymkode: b4c6b...da0 Vi har Tesla X, en fantastisk bil. De er jo dyre, men man får absolutt mye bil for pengene. Anonymkode: 1abc2...cbb
Anonym bruker Skrevet 11. november #8 Skrevet 11. november Du bør sjekke ut den nye xpeng, mye for pengene. Eller hva med Volkswagen ID-buz? Anonymkode: b6030...1f1
Anonym bruker Skrevet 11. november #9 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (7 timer siden): Du bør sjekke ut den nye xpeng, mye for pengene. Eller hva med Volkswagen ID-buz? Anonymkode: b6030...1f1 Jeg bør ha 6 seter. Barna kan virkelig ikke sitte tett. Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #10 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (8 timer siden): Vi har Tesla X, en fantastisk bil. De er jo dyre, men man får absolutt mye bil for pengene. Anonymkode: 1abc2...cbb Skulle gjerne hatt den. Men dyr. Jeg er alene Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #11 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Skulle gjerne hatt den. Men dyr. Jeg er alene Anonymkode: b4c6b...da0 Hva er max budsjettet ditt da? Anonymkode: a519d...90a
Anonym bruker Skrevet 11. november #12 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg bør ha 6 seter. Barna kan virkelig ikke sitte tett. Anonymkode: b4c6b...da0 XPeng x9 har 7 seter. Volkswagen ID-buz kan fås med 6 seter. Anonymkode: a519d...90a
Anonym bruker Skrevet 11. november #13 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hva er max budsjettet ditt da? Anonymkode: a519d...90a Rundt 400 000 kr ☺️☺️ Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #14 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (34 minutter siden): XPeng x9 har 7 seter. Volkswagen ID-buz kan fås med 6 seter. Anonymkode: a519d...90a Jeg syns ID BUZ er så stygge 🙈 Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #15 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg syns ID BUZ er så stygge 🙈 Anonymkode: b4c6b...da0 Ikke den peneste akkurat. Har du sjekket Finn, det ligger mange Tesla Model X under 400 000 der. Anonymkode: a519d...90a
Anonym bruker Skrevet 11. november #16 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Ikke den peneste akkurat. Har du sjekket Finn, det ligger mange Tesla Model X under 400 000 der. Anonymkode: a519d...90a Det er helt sant. Men tørr ikke å kjøpe en tesla uten garanti 🙈 Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #17 Skrevet 11. november Kjøp Kinabil om du vil overvåkes og om du vil at den skal kunne slås ut i en nødsituasjon. Anonymkode: 9f5b6...ec5
Anonym bruker Skrevet 11. november #18 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Kjøp Kinabil om du vil overvåkes og om du vil at den skal kunne slås ut i en nødsituasjon. Anonymkode: 9f5b6...ec5 Hva mener du? Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #19 Skrevet 11. november Problemet med kinabiler er vel først og fremst at det har poppet opp så sinnsykt mange merker derfra siste årene at de garanterer at noen går konkurs, de vet bare ikke hvem... Går ditt merke konkurs får du ikke tak i reservedeler. Anonymkode: f9b49...63e
Anonym bruker Skrevet 11. november #20 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Problemet med kinabiler er vel først og fremst at det har poppet opp så sinnsykt mange merker derfra siste årene at de garanterer at noen går konkurs, de vet bare ikke hvem... Går ditt merke konkurs får du ikke tak i reservedeler. Anonymkode: f9b49...63e Huff. Den er lei. Takk for råd Anonymkode: b4c6b...da0
Anonym bruker Skrevet 11. november #21 Skrevet 11. november On 11/10/2025 at 11:48 PM, Anonym bruker said: En 6 seter. Er den stor og klumpete å kjøre? Vanskelig å parkere med den? Andre ting? Positivt og negativt? Anonymkode: b4c6b...da0 Er ikke det et av de dårligste elbil kjøpene man kan gjøre? https://www.motor.no/aktuelt/problemer-med-gps-og-radio-pa-hongqi/298107 Anonymkode: 8507e...84d
Anonym bruker Skrevet 12. november #22 Skrevet 12. november Anonym bruker skrev (7 timer siden): Er ikke det et av de dårligste elbil kjøpene man kan gjøre? https://www.motor.no/aktuelt/problemer-med-gps-og-radio-pa-hongqi/298107 Anonymkode: 8507e...84d Takk for link Dropper den ☺️ Anonymkode: b4c6b...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå