Anonym bruker Skrevet 9. november #1 Skrevet 9. november Barnet er veldig pappadalt. I dag hang jeg opp klær og avviste barnet ved å si « Nå må mamma henge opp klær. Etterpå kan jeg leke med deg» Barnet fortsatte å mase « Nå må jeg henge opp klær, og deretter skal jeg leke» Dette gjør jeg fordi det hele har sklidd ut og barnet utvikler seg til å forlange umiddelbar aksjon fra oss, hvis ikke blir det et enormt sinneutbrudd. Så kom faren og sa « Jeg skal leke, jeg» Etterpå får barnet høre at han er slitsom og masete med behov for oppmerksomhet hele tiden… Hvordan skal det bli bedre Anonymkode: f72fb...68f
Anonym bruker Skrevet 10. november #2 Skrevet 10. november Anonym bruker skrev (17 timer siden): Barnet er veldig pappadalt. I dag hang jeg opp klær og avviste barnet ved å si « Nå må mamma henge opp klær. Etterpå kan jeg leke med deg» Barnet fortsatte å mase « Nå må jeg henge opp klær, og deretter skal jeg leke» Dette gjør jeg fordi det hele har sklidd ut og barnet utvikler seg til å forlange umiddelbar aksjon fra oss, hvis ikke blir det et enormt sinneutbrudd. Så kom faren og sa « Jeg skal leke, jeg» Etterpå får barnet høre at han er slitsom og masete med behov for oppmerksomhet hele tiden… Hvordan skal det bli bedre Anonymkode: f72fb...68f Hvor gammel er barnet? At man må vente litt er jo noe barnet på bli vandt med og forstå. Barnet må jo lære å leke alene også evt starte leken til du kan komme. At far kommer å sier at han kan leke, men deretter å klage etterpå er en ufin reaksjon. Han er en voksen person og må stå for valgene sine selv og evt lære barnet med å gjøre noe annet Anonymkode: da220...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå