Anonym bruker Skrevet 9. november #1 Skrevet 9. november Det er vondt. Hun deler alt mulig fra livet sitt med meg, men jeg får ikke deltatt. Hun er veldig av og på med meg, jeg savner hun. Når vi først møtes så sier hun at hun aldri ler så mye som med meg og vi koser oss sånn. Føler meg fanget i eget hjem her. En forferdelig følelse Det er ikke lett å finne venner i voksen alder Anonymkode: 4de4f...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. november #2 Skrevet 9. november Hvorfor får du ikke deltatt? Anonymkode: 82a65...b68
Anonym bruker Skrevet 9. november #3 Skrevet 9. november Hva har venninnen din med en følelse av å være fanget i eget hjem å gjøre? Anonymkode: 47ef6...579
Anonym bruker Skrevet 9. november #4 Skrevet 9. november Du bør finne seg flere venner, skape et større nettverk, finne deg en hobby/aktivitet utenfor huset etc. Du kan ikke legge din "lykke" på kun 1 bestevenninne. Det er ikke hennes ansvar å aktivisere deg Anonymkode: 493fd...beb
Anonym bruker Skrevet 9. november #5 Skrevet 9. november Men hun deler med deg, og dere er sammen av og til, tydeligvis. Det høres ut som et sted veldig nær normalen for voksne mennesker med et liv i flere retninger, venner her og der, jobb og familie og forpliktelse. Og nei, det er ikke vanskelig å få venner i voksen alder, men man må ikke tro at man får BFF-vibber fra alle, de fleste havner jo et sted mellom bekjente og nære venner. Anonymkode: b2a79...424
Anonym bruker Skrevet 9. november #6 Skrevet 9. november Å snappe og dele ofte og møtes av og til er da en helt normal måte å omgås venner i voksen alder.... Vi går ikke på skolen og møter vennene våre hver dag lenger. Du kan ikke leve livet ditt bare gjennom din venninne, finn på andre ting også, så du har noe å fortelle henne du ogsø. Anonymkode: 570e5...c4b
Anonym bruker Skrevet 9. november #7 Skrevet 9. november Hvor ofte møtes dere? Har du andre venner også? Anonymkode: b237e...354
Anonym bruker Skrevet 9. november #8 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor ofte møtes dere? Har du andre venner også? Anonymkode: b237e...354 Ca 3 ganger i året. Hun sier ALLTID nei når jeg spør henne. Jeg må liksom vente til hun vil. Anonymkode: 4de4f...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. november #9 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hva har venninnen din med en følelse av å være fanget i eget hjem å gjøre? Anonymkode: 47ef6...579 Ingenting. Jeg bare føler at "alle andre har et liv", ikke jeg. Det er så kjipt. Anonymkode: 4de4f...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. november #10 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Å snappe og dele ofte og møtes av og til er da en helt normal måte å omgås venner i voksen alder.... Vi går ikke på skolen og møter vennene våre hver dag lenger. Du kan ikke leve livet ditt bare gjennom din venninne, finn på andre ting også, så du har noe å fortelle henne du ogsø. Anonymkode: 570e5...c4b Nei, jeg vet. Jeg prøver 🥰 Anonymkode: 4de4f...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. november #11 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men hun deler med deg, og dere er sammen av og til, tydeligvis. Det høres ut som et sted veldig nær normalen for voksne mennesker med et liv i flere retninger, venner her og der, jobb og familie og forpliktelse. Og nei, det er ikke vanskelig å få venner i voksen alder, men man må ikke tro at man får BFF-vibber fra alle, de fleste havner jo et sted mellom bekjente og nære venner. Anonymkode: b2a79...424 Ja, jeg vet det ❤️ savner hun bare. Og er vondt at hun ALDRI kan når jeg spør. Anonymkode: 4de4f...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. november #12 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ingenting. Jeg bare føler at "alle andre har et liv", ikke jeg. Det er så kjipt. Anonymkode: 4de4f...bd7 Det høres ut som du tillegger denne ene veninnen alt for mye ansvar for å fylle din tilværelse. Anonymkode: 47ef6...579
Anonym bruker Skrevet 9. november #13 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det høres ut som du tillegger denne ene veninnen alt for mye ansvar for å fylle din tilværelse. Anonymkode: 47ef6...579 Nei. Jeg gjør ikke det. Det er IKKE hennes feil. Jeg bare savner å være med henne. Anonymkode: 4de4f...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. november #14 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Nei. Jeg gjør ikke det. Det er IKKE hennes feil. Jeg bare savner å være med henne. Anonymkode: 4de4f...bd7 Ok. Hva gjør du for å utvide omgangskretsen? Anonymkode: 47ef6...579
Anonym bruker Skrevet 9. november #15 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ca 3 ganger i året. Hun sier ALLTID nei når jeg spør henne. Jeg må liksom vente til hun vil. Anonymkode: 4de4f...bd7 Bestevenninner som ses tre ganger i året når dere bor i nærheten av hverandre? Beklager, men dere er jo knapt venninner da. Anonymkode: ef260...068
Anonym bruker Skrevet 9. november #16 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ca 3 ganger i året. Hun sier ALLTID nei når jeg spør henne. Jeg må liksom vente til hun vil. Anonymkode: 4de4f...bd7 Om hun bare møter deg tre ganger i året ser nok ikke hun på deg som en "bestevenn". Du er en bekjent som hun ikke prioriterer veldig høyt, sikkert vanskelig for deg å akseptere, men sånn er det jo. Du må finne andre mennesker, andre interesser, ikke sitte og vente på henne. Det gjør vennskapet litt vanskelig for henne også når hun skal bære ansvaret for å "lufte deg". Du må opp på hennes nivå, ha et aktivt liv uten henne du også, da kan dere møtes mer som likemenn. Anonymkode: 570e5...c4b
Anonym bruker Skrevet 9. november #17 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Bestevenninner som ses tre ganger i året når dere bor i nærheten av hverandre? Beklager, men dere er jo knapt venninner da. Anonymkode: ef260...068 Nettopp. Er det jeg føler! Hun sier selv at hun er evig takknemlig for meg. Men det gjelder mest når hun trenger meg. Anonymkode: 4de4f...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. november #18 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Om hun bare møter deg tre ganger i året ser nok ikke hun på deg som en "bestevenn". Du er en bekjent som hun ikke prioriterer veldig høyt, sikkert vanskelig for deg å akseptere, men sånn er det jo. Du må finne andre mennesker, andre interesser, ikke sitte og vente på henne. Det gjør vennskapet litt vanskelig for henne også når hun skal bære ansvaret for å "lufte deg". Du må opp på hennes nivå, ha et aktivt liv uten henne du også, da kan dere møtes mer som likemenn. Anonymkode: 570e5...c4b Hun vet ikke at jeg føler det sånn. Hun kjenner ikke på noe ansvar. Men var det jeg mente... det er for sjeldent Anonymkode: 4de4f...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. november #19 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (7 timer siden): Ca 3 ganger i året. Hun sier ALLTID nei når jeg spør henne. Jeg må liksom vente til hun vil. Anonymkode: 4de4f...bd7 Det er jo ikke nødvendigvis at hun vil/ikke vil. Jeg vil gjerne møte mine venninner, men i en travel hverdag med to voksne i 100% jobb, 3 barn på ulike aktiviteter er det begrenset hva jeg rekker. For noen uker siden traff jeg en venninne for første gang på litt over 1,5 år. Ikke fordi vi ikke ønsker å treffes oftere, men de forpliktelsene man har er mange. 3 ganger i året hadde vært fantastisk. Anonymkode: 4af4e...45c
Anonym bruker Skrevet 9. november #20 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det er jo ikke nødvendigvis at hun vil/ikke vil. Jeg vil gjerne møte mine venninner, men i en travel hverdag med to voksne i 100% jobb, 3 barn på ulike aktiviteter er det begrenset hva jeg rekker. For noen uker siden traff jeg en venninne for første gang på litt over 1,5 år. Ikke fordi vi ikke ønsker å treffes oftere, men de forpliktelsene man har er mange. 3 ganger i året hadde vært fantastisk. Anonymkode: 4af4e...45c Ja, det er nok det. Jeg tror hun vil ❤️❤️ Anonymkode: 4de4f...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå