Anonym bruker Skrevet 10. november #26 Skrevet 10. november Anonym bruker skrev (På 9.11.2025 den 11.02): Snakket ikke bak ryggen. Bare luftet for broren min hva jeg tenkte Anonymkode: 6e3e1...b0b Og det var stygt gjort. Anonymkode: a0731...19a
Anonym bruker Skrevet 10. november #27 Skrevet 10. november Anonym bruker skrev (På 9.11.2025 den 12.34): Jeg synes hun overdriver. I mine ører er det å kommentere at noen skjemmer bort barnet sitt absolutt ikke å baksnakke. Det ville blitt utrolig lite å snakke om om man aldri skulle nevne andre i samtaler. Det å få høre at noen har sagt at de synes at datter / sønn / mann / hunden eller personen selv er bortskjemt er må folk tåle, så sant man ikke bruker har brukt halve kvelden på å legge ut i det vide og det brede om det. Anonymkode: bbe6b...582 Jeg nevner aldri folk. Har gode venner og mye annet å snakke om. Hi mener at denne venninnen skjemmer bort. Hva vil det si? Gi mye kjærlighet? Gi ting hun har råd til å kjøpe? Jeg leser at dette er sjalusi. Anonymkode: a0731...19a
Anonym bruker Skrevet 10. november #28 Skrevet 10. november Jøss, her var det mange skinnhellige mennesker som prøver å overbevise at de aldri snakker om andre. Som aldri sier til en kollega «jeg synes Anne jobber litt sakte», eller til en venninne «jeg synes ikke Hans behandler Mari noe bra», men eller til et søsken «jeg synes Kari skjemmer bort sønnen sin». Det har NULL troverdighet. Anonymkode: 81992...b31
Anonym bruker Skrevet 10. november #29 Skrevet 10. november Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jøss, her var det mange skinnhellige mennesker som prøver å overbevise at de aldri snakker om andre. Som aldri sier til en kollega «jeg synes Anne jobber litt sakte», eller til en venninne «jeg synes ikke Hans behandler Mari noe bra», men eller til et søsken «jeg synes Kari skjemmer bort sønnen sin». Det har NULL troverdighet. Anonymkode: 81992...b31 Det tenkte jeg og. Mye holier-than-thou holdning, ganske fasinerende å lese. Anonymkode: 2c8ad...563
Anonym bruker Skrevet 10. november #30 Skrevet 10. november Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Det tenkte jeg og. Mye holier-than-thou holdning, ganske fasinerende å lese. Anonymkode: 2c8ad...563 MEN - baktaler man en venninne? Man kan vel alltids slenge en kommentar om en litt perifer kollega, men en venninne?? Dessuten - tror de fleste her inne blir mest oppgitt over det faktum at HI tilsynelatende ikke forstår begrepet "baktale". OG at hun i sin enfoldighet uttaler seg om at en mor "skjemmer bort 16 åringen sin" all den tid HI ikke har barn selv! HI blir bare atter et irritasjonsmoment, som vel de fleste har vært borti før. For hvem har vel ikke møtt en barnløs dame som har veldig bestemte meninger om barneoppdragelse, som høylytt proklameres for omverdenen, for så å få egne barn og gå rett i samme fella selv! Anonymkode: 257a7...9d9
Anonym bruker Skrevet 10. november #31 Skrevet 10. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Jøss, her var det mange skinnhellige mennesker som prøver å overbevise at de aldri snakker om andre. Som aldri sier til en kollega «jeg synes Anne jobber litt sakte», eller til en venninne «jeg synes ikke Hans behandler Mari noe bra», men eller til et søsken «jeg synes Kari skjemmer bort sønnen sin». Det har NULL troverdighet. Anonymkode: 81992...b31 Det er jo ikke det som er saken. HI spør om venninnen overreagerer. Det synes jeg ikke hun gjør, jeg forstår veldig godt at venninnen er sur. Og ja, selvsagt har jeg også snakket om andre, det er jo bare flaks at de ikke har hørt det. Anonymkode: d0942...9a8
Anonym bruker Skrevet 11. november #32 Skrevet 11. november Anonym bruker skrev (På 9.11.2025 den 11.02): Snakket ikke bak ryggen. Bare luftet for broren min hva jeg tenkte Anonymkode: 6e3e1...b0b Og forskjellen på det er? Anonymkode: bbe6b...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå