Anonym bruker Skrevet 8. november 2025 #1 Skrevet 8. november 2025 Når jeg sitter stille og strikker, leser el. så puster jeg 7-8 ganger i minuttet. Jeg har fått kommentarer på at jeg puster sakte og sjelden, men jeg har jo ikke noe å sammenligne med. Puster selvsagt oftere om jeg prater. Hvor mange ganger i minuttet puster du når du er i ro? Anonymkode: 1a4dd...dc5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2025 #2 Skrevet 8. november 2025 Absolutt ingen aning Anonymkode: c9e98...562
Anonym bruker Skrevet 9. november 2025 #3 Skrevet 9. november 2025 Normalt pustefrekvens ved hvile hos voksne er 12-20 i minuttet, så 7-8 er litt lavt ja. Men hvordan føler du deg ellers? Er du svimmel, har du merket om du har blå lepper eller fingre, uvanlig trett, hodepine om morgenen, tungpustet ved lett aktivitet? I såfall bør du oppsøke lege Anonymkode: 22e45...feb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2025 #4 Skrevet 9. november 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Når jeg sitter stille og strikker, leser el. så puster jeg 7-8 ganger i minuttet. Jeg har fått kommentarer på at jeg puster sakte og sjelden, men jeg har jo ikke noe å sammenligne med. Puster selvsagt oftere om jeg prater. Hvor mange ganger i minuttet puster du når du er i ro? Anonymkode: 1a4dd...dc5 Har ikke peiling. Men det hørtes veldig lite ut Anonymkode: bf930...a82
Anonym bruker Skrevet 9. november 2025 #5 Skrevet 9. november 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har ikke peiling. Men det hørtes veldig lite ut Anonymkode: bf930...a82 Jeg testet nå. Pustet 16 ganger på 1 minutt Anonymkode: bf930...a82
Anonym bruker Skrevet 9. november 2025 #6 Skrevet 9. november 2025 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Normalt pustefrekvens ved hvile hos voksne er 12-20 i minuttet, så 7-8 er litt lavt ja. Men hvordan føler du deg ellers? Er du svimmel, har du merket om du har blå lepper eller fingre, uvanlig trett, hodepine om morgenen, tungpustet ved lett aktivitet? I såfall bør du oppsøke lege Anonymkode: 22e45...feb Nei, jeg føler meg frisk og rask. Jeg puster jo hele tida, bruker bare tid på både inn- og utpust. Det er jo ikke som jeg sitter og holder pusten til jeg blir blå 😄 Anonymkode: 1a4dd...dc5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2025 #7 Skrevet 9. november 2025 Tenker jeg puster rundt 12-14 ganger i minuttet når jeg er avslappet. Anonymkode: d97f0...72b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2025 #8 Skrevet 9. november 2025 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei, jeg føler meg frisk og rask. Jeg puster jo hele tida, bruker bare tid på både inn- og utpust. Det er jo ikke som jeg sitter og holder pusten til jeg blir blå 😄 Anonymkode: 1a4dd...dc5 Hvor gammel er du? 70? Anonymkode: bf930...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå