Gå til innhold

Sjalusi - problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei godt bekjent ei som jeg treffer av og til. Vi ble faktisk kjent fordi jeg holdt på med eksen hennes for to år siden, de gjorde det slutt for 7år siden. Han er over henne for lengst men usikker på om hun er det. Hun som dro fra han, han var visst søppel før henne. De siste to årene har vi fått mer og mer kontakt, vi prater ofte om han, spesielt hun. Sier det var en fryd å komme bort fra han osv. Hun sier stygge ting om han, men forrige gang hun var her fortalte hun meg at han hadde gitt henne en gave fra deres barn. Kjempe koselig det, men som hun poengterer dette til meg. Tar bilde og sier hun er takknemlig, hvorfor si så mye fæle ting om han da? Å hvorfor sende det til meg, er det for å vise hva han gir henne?

Hun vet jeg hadde sterke følelser for han og ser ikke vitsen i å fortelle meg flere ganger hva han har kjøpt til henne. Eller at han var innom for å hjelpe henne med det og det. Burde jeg si ifra eller spørre hvorfor hun prater så mye om han? 

Hun ble lettet da det var over med meg og han. Sa at jeg fortjente så mye bedre. Føles bare så falskt og vet ikke om jeg bør beholde henne videre i livet mitt. Jeg har heldigvis mange nære gode 💞

Anonymkode: aa354...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøye meg! Driver du med dette enda? 

Hun anser deg som en venninne som hun kan snakke med, hun er ikke sjalu på noe som ikke finnes. 

Anonymkode: 2faa8...5b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jøye meg! Driver du med dette enda? 

Hun anser deg som en venninne som hun kan snakke med, hun er ikke sjalu på noe som ikke finnes. 

Du vet ikke hele greia.

Jeg merker det er et problem når noen sier noe de mener men handler helt annerledes. Alt det snikk snakket om han eksen da? Hvorfor snakke så nedlatende om han når hun i neste øyeblikk kan rose han? Det blir dobbelt moralsk for meg. 

Skrevet

Hvor mange tråder om dette skal du opprette 

Anonymkode: 757ef...992

Skrevet

Herregud som du styrer.

Anonymkode: f1626...6d8

Skrevet

Det er bare det at jeg tror hun reagerer på at han fortsatt har litt kontakt med meg. Jeg sier ikke til han alt hun sier. Orker bare ikke høre så mye negative ting og at man deretter viser takknemlighet for gave. Det blir veldig forvirrende. 

Skrevet

Det er jo du som reagerer som ei sjalu kjerring her. Hvorfor vil hun være venn med deg?

Anonymkode: 1bf61...77d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er bare det at jeg tror hun reagerer på at han fortsatt har litt kontakt med meg. Jeg sier ikke til han alt hun sier. Orker bare ikke høre så mye negative ting og at man deretter viser takknemlighet for gave. Det blir veldig forvirrende. 

Åh, som du prøver å lage drama! Oppfør deg voksen og skjerp deg! Du virker jo hele sprø, hvorfor noen av dem vil ha kontakt med deg er rimelig uforståelig. 

Skrevet

Nå igjen 

Anonymkode: 9aa98...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...