Anonym bruker Skrevet 8. november #1 Skrevet 8. november Jeg har en svigerinne med et veldig flott hår. Hun har alltid hatt det langt og det er hennes store stolthet. Det har også vært noe hun har fått oppmerksomhet for siden hun var liten. Familien hennes er fortsatt "hysteriske" rundt håret hennes og om hun nevner at hun skal til frisøren så er det nærmest kryssforhør om hvor mange cm det skal tuppes. Mitt hår har vært helt alminnelig. Det har vært lang, kort, noe midt i mellom, lyst, mørkt, stripet osv. Overgangsalderen kom med en gave. Jeg har fått krøller. Store, myke krøller som nå legger seg fint nedover ryggen. Nå snakker de om mitt hår. (Rar familie, jeg vet). Etter et selskap for noen uker siden har svigerinnen min med jevne mellomrom sendt meg bilder av korte frisyrer hun mener jeg vil kle og oppfordringer om å klippe meg. Til å begynne med tok jeg det som humor og svarte litt morsomt tilbake. Jeg skjønner jo at det er en sjalusi som ligger under, men dette er for barnslig for ei dame på 55+. Nå har jeg sluttet å svare, men hun gir seg ikke. Skulle gjerne parkert dette en gang for alle. Noen gode forslag? Anonymkode: 66088...6f7
Anonym bruker Skrevet 8. november #2 Skrevet 8. november «Nå som jeg endelig har fått krøller så kommer jeg ikke til å klippe meg på en god stund. Men jeg tror at du hadde sett smashing ut med den frisyren - prøv selv, da vel». Anonymkode: 4d867...18e
Anonym bruker Skrevet 8. november #3 Skrevet 8. november Anonym bruker skrev (33 minutter siden): «Nå som jeg endelig har fått krøller så kommer jeg ikke til å klippe meg på en god stund. Men jeg tror at du hadde sett smashing ut med den frisyren - prøv selv, da vel». Anonymkode: 4d867...18e Denne Anonymkode: 99cfc...26b
Anonym bruker Skrevet 8. november #4 Skrevet 8. november Anonym bruker skrev (1 time siden): «Nå som jeg endelig har fått krøller så kommer jeg ikke til å klippe meg på en god stund. Men jeg tror at du hadde sett smashing ut med den frisyren - prøv selv, da vel». Anonymkode: 4d867...18e Takk! Den var god. Anonymkode: 66088...6f7
Anonym bruker Skrevet 8. november #5 Skrevet 8. november Jeg hadde også bare sendt den rett i retur. "Ja, det var en fin sveis, men hvorfor ønsker du at andre skal prøve den om du liker den? Du må jo selv klippe deg om du ønsker forandring, vi andre klarer å velge selv hva slags sveis vi vil ha," Anonymkode: 1054f...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå