Anonym bruker Skrevet 9. november #51 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Sendt masse meldinger. Tatt kontakt på kjøp og salg. Prøvd å ringe meg. Hi Anonymkode: 48bf1...611 Selv om jeg ga tydelig beskjed om at han IKKE måtte ta kontakt med meg igjen. Hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 9. november #52 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Selv om jeg ga tydelig beskjed om at han IKKE måtte ta kontakt med meg igjen. Hi Anonymkode: 48bf1...611 Javel, og? Blokkerte du ham? Sluttet du å svare? Du kiles jo tydeligvis av oppmerksomheten og koketterer kun med at det plager deg. Anonymkode: d3521...680
Anonym bruker Skrevet 9. november #53 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Selv om jeg ga tydelig beskjed om at han IKKE måtte ta kontakt med meg igjen. Hi Anonymkode: 48bf1...611 Men setter du ingen betingelser for at dere skal oppta kontakten? Anonymkode: 9f7bc...5be
Anonym bruker Skrevet 9. november #54 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Javel, og? Blokkerte du ham? Sluttet du å svare? Du kiles jo tydeligvis av oppmerksomheten og koketterer kun med at det plager deg. Anonymkode: d3521...680 Ja. Blokkerte han over alt. Svarte ikke. Men han fikk tak i meg igjen en annen plass. Jeg trodde han hadde endret seg. Hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 9. november #55 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men setter du ingen betingelser for at dere skal oppta kontakten? Anonymkode: 9f7bc...5be Jo. Og det er bedre. Men etterhvert som tiden er gått igjen... så kommer den dårlige magefølelsen snikende igjen.. jeg blir igjen usikker.. føler meg ikke god nok. Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 9. november #56 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Jo. Og det er bedre. Men etterhvert som tiden er gått igjen... så kommer den dårlige magefølelsen snikende igjen.. jeg blir igjen usikker.. føler meg ikke god nok. Anonymkode: 48bf1...611 Jeg blir ganske irritert på deg, så jeg slutter å svare nå. Anonymkode: 9f7bc...5be
Anonym bruker Skrevet 9. november #57 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg blir ganske irritert på deg, så jeg slutter å svare nå. Anonymkode: 9f7bc...5be Hvorfor blir du irritert på meg? Anonymkode: 48bf1...611
Superdolly Skrevet 9. november #58 Skrevet 9. november Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor blir du irritert på meg? Anonymkode: 48bf1...611 Jeg er ikke hun du spør, men det er vel ganske åpenbart? Du spør og spør og spør etter råd. Du spør og spør etter tolkninger og hvorfor. Imidlertid virker du helt uvillig til, eventuelt helt ute av stand til, å ta til deg svarene du får og forholde deg til dem. For oss som står på utsiden er dette veldig tydelig: Denne mannen vil ikke være kjæresten din. Han er ikke interessert i et forhold til deg. Han vil ha uforpliktende sex med deg når det passer ham. Enkelt og greit. Og hver gang du tar imot ham og ligger med ham, så sier du at det er helt greit for deg at han bruker deg slik. Og hvis det er helt greit for deg, så er jo det ditt valg, men da kan du ikke klage på at det er nettopp det som skjer.
Anonym bruker Skrevet 9. november #59 Skrevet 9. november Superdolly skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke hun du spør, men det er vel ganske åpenbart? Du spør og spør og spør etter råd. Du spør og spør etter tolkninger og hvorfor. Imidlertid virker du helt uvillig til, eventuelt helt ute av stand til, å ta til deg svarene du får og forholde deg til dem. For oss som står på utsiden er dette veldig tydelig: Denne mannen vil ikke være kjæresten din. Han er ikke interessert i et forhold til deg. Han vil ha uforpliktende sex med deg når det passer ham. Enkelt og greit. Og hver gang du tar imot ham og ligger med ham, så sier du at det er helt greit for deg at han bruker deg slik. Og hvis det er helt greit for deg, så er jo det ditt valg, men da kan du ikke klage på at det er nettopp det som skjer. 100% enig i dette, Anonymkode: 92be2...61a
Anonym bruker Skrevet 9. november #60 Skrevet 9. november Superdolly skrev (21 minutter siden): Jeg er ikke hun du spør, men det er vel ganske åpenbart? Du spør og spør og spør etter råd. Du spør og spør etter tolkninger og hvorfor. Imidlertid virker du helt uvillig til, eventuelt helt ute av stand til, å ta til deg svarene du får og forholde deg til dem. For oss som står på utsiden er dette veldig tydelig: Denne mannen vil ikke være kjæresten din. Han er ikke interessert i et forhold til deg. Han vil ha uforpliktende sex med deg når det passer ham. Enkelt og greit. Og hver gang du tar imot ham og ligger med ham, så sier du at det er helt greit for deg at han bruker deg slik. Og hvis det er helt greit for deg, så er jo det ditt valg, men da kan du ikke klage på at det er nettopp det som skjer. Er bare trist å innse ! Og dessverre ikke alltid så lett å godta når jeg er i dette. Takk for at du skriver dette. Hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 9. november #61 Skrevet 9. november Tenk å være såååå jævlig desperat etter sex !! Finnes det ikke andre kvinner der ute ??! Hi Anonymkode: 48bf1...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå