Gå til innhold

Har hatt et "forhold" til en mann i 1,5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå har du laget deg en annen "sak" du kan spamme forumet med?? Nå er det faktisk en "type" du gnager om. Tidligere har det jo vært daglige tråder om at ingen liker deg og at alle svikter deg, ikke engang familien vil ha noe med deg å gjøre. BUHUUU! Jeg kjenner deg igjen på måten du skriver, offerrollen  du tar osv. Nei, han liker deg ikke! Du er kun et hull han kan tømme seg i. Du er et gnagsår, ingen greier å ha noe med deg å gjøre i det lange løp. 

Anonymkode: 66da8...209

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Så nå har du laget deg en annen "sak" du kan spamme forumet med?? Nå er det faktisk en "type" du gnager om. Tidligere har det jo vært daglige tråder om at ingen liker deg og at alle svikter deg, ikke engang familien vil ha noe med deg å gjøre. BUHUUU! Jeg kjenner deg igjen på måten du skriver, offerrollen  du tar osv. Nei, han liker deg ikke! Du er kun et hull han kan tømme seg i. Du er et gnagsår, ingen greier å ha noe med deg å gjøre i det lange løp. 

Anonymkode: 66da8...209

Det var voldsomt. Hi

Anonymkode: 48bf1...611

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Problemet er at jeg aldri har barnefri, det er så ekstremt vanskelig!  I tillegg er jeg ganske avhengig av sex... hi

Det har du nok fortalt han, og det spekulerer han i. Jeg skjønner at det er vanskelig for deg, fordi du har sluppet han inn i et rom han ikke hører hjemme, fordi du selv ville for mye. Du må bare finne noen som vil mer. Det er ingen annen løsning.

Anonymkode: 363ee...ada

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det har du nok fortalt han, og det spekulerer han i. Jeg skjønner at det er vanskelig for deg, fordi du har sluppet han inn i et rom han ikke hører hjemme, fordi du selv ville for mye. Du må bare finne noen som vil mer. Det er ingen annen løsning.

Anonymkode: 363ee...ada

Der har du det! Takk for at du skriver dette ! Det gir mening! Hi

Skrevet

Det er da ikke så rart å ha noen man vil ha sex med uten å ønske et nærmere, varig eller forpliktende forhold, hi? Tiltrekning uten binding til alt som følger med forhold er helt naturlig, han synes du er deilig men vil ikke leve med deg. Det er ikke så vanskelig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Han sier at vi ikke passer som kjærester og at han vet ikke hvem som kan passe til meg... hi

Han vet ikke hvem som kan passe til deg? Som i at ingen vil være kjæreste med noen som deg?

Han manipulerer deg og devaluerer deg for å være i posisjon til å utnytte deg. Kanskje han er glad i deg (på sin skrudde måte? som du spør om i et annet svar, men han gir f i hvordan du har det så lenge han får det som han vil.

Liten artikkel her:  https://www.nrk.no/nyttig/difor-meiner-psykolog-sissel-gran-at-hekt-er-skadeleg-for-deg-1.17604900

Og kanskje denne kan hjelpe deg:  https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/hekta-pa-et-hap-om-kjaerlighet-9788203390197

Anonymkode: 7cc9f...310

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Han vet ikke hvem som kan passe til deg? Som i at ingen vil være kjæreste med noen som deg?

Han manipulerer deg og devaluerer deg for å være i posisjon til å utnytte deg. Kanskje han er glad i deg (på sin skrudde måte? som du spør om i et annet svar, men han gir f i hvordan du har det så lenge han får det som han vil.

Liten artikkel her:  https://www.nrk.no/nyttig/difor-meiner-psykolog-sissel-gran-at-hekt-er-skadeleg-for-deg-1.17604900

Og kanskje denne kan hjelpe deg:  https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/hekta-pa-et-hap-om-kjaerlighet-9788203390197

Tusen takk for svar. Setter pris på det. Du har rett. Jeg er IKKE forelsket i han. Men vi har et veldig veldig merkelig forhold. Hi

Skrevet

Han blir og veldig sjalu hvis jeg har kontakt med andre menn. Merkelig. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Han blir og veldig sjalu hvis jeg har kontakt med andre menn. Merkelig. Hi

Hvor lenge skal du tvære på denne saken? Du har skrevet innlegg her nesten hele tiden dere har hatt en relasjon, og du tar aldri til deg noen av rådene og tilbakemeldingene du får. 

Han er helt åpen med deg, han vil ha sex og bare det. Når det ikke er nok for deg så må du avslutte forholdet. 

Anonymkode: 9f7bc...5be

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Jeg har aldri opplevd en mann så intressert i meg som han. Men han vil bare ha sex med meg. Han sier han er glad i meg. Han sier han ønsker "hele pakken", men tydeligvis ikke med meg. Ingen vet om meg i hans liv. Jeg syns det er rart. Han ønsker virkelig å finne seg en kjæreste... men tydeligvis ikke meg. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Vi har veldig god kjemi og vi er veldig tiltrukket av hverandre. Hva skal jeg egentlig gjøre? Har prøvd å avslutte dette, men han kjemper enormt for å få meg tilbake...

Jeg vet så hva du snakker om her😅 

Jeg har holdt på med en mann jeg også. Nærmere et halvt år, god kjemi, han har alltid lyst på meg. Vi ser serier og koser oss men å ha meg som kjæreste? Nei. 

Hvem vil han da ha? Ei med bedre jobb eløer inntekt? Er jeg ikke god nok for han? Nei jeg orker ikke sånt. Det burde ikke du heller. Si du vil ha kjæreste og vil han ikke det med deg, så får dere stoppe å se hverandre. 

Anonymkode: 786a0...f78

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg vet så hva du snakker om her😅 

Jeg har holdt på med en mann jeg også. Nærmere et halvt år, god kjemi, han har alltid lyst på meg. Vi ser serier og koser oss men å ha meg som kjæreste? Nei. 

Hvem vil han da ha? Ei med bedre jobb eløer inntekt? Er jeg ikke god nok for han? Nei jeg orker ikke sånt. Det burde ikke du heller. Si du vil ha kjæreste og vil han ikke det med deg, så får dere stoppe å se hverandre. 

Anonymkode: 786a0...f78

Takk for at du deler!  Er enig med deg! For noen idioter 😅 jeg VET at jeg er et bra menneske, eier hus og bil, har god jobb. Han får aldri noe bedre 😅 hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hvor lenge skal du tvære på denne saken? Du har skrevet innlegg her nesten hele tiden dere har hatt en relasjon, og du tar aldri til deg noen av rådene og tilbakemeldingene du får. 

Han er helt åpen med deg, han vil ha sex og bare det. Når det ikke er nok for deg så må du avslutte forholdet. 

Anonymkode: 9f7bc...5be

Jo, det har jeg. Jeg har hørt på dere. Blokkerte han. Men han jobbet HARDT for å få meg tilbake!  Men ingenting er endret. Men helt ærlig... alle er sånn. Har truffet mange ! Alle vil bare ha sex ! Sånn er det i 2025. Ingen vil binde seg ! Hi

Skrevet

Takk for at du deler!  Er enig med deg! For noen idioter 😅 jeg VET at jeg er et bra menneske, eier hus og bil, har god jobb. Han får aldri noe bedre 😅 hi

Hva i all verden mener du med at han aldri får noe bedre?

Anonymkode: eb0cc...59c

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hva i all verden mener du med at han aldri får noe bedre?

Anonymkode: eb0cc...59c

Haha selvsagt får han det. Prøvde bare å tøffe meg. Hi

Skrevet

Haha selvsagt får han det. Prøvde bare å tøffe meg. Hi

Det er da ikke selvsagt, han gjør jo ikke dette fordi du ikke er bra nok. Han gjør det mest sansynlig fordi han er usikker og når han kan få deg til å følse deg liten så føler han seg bedre.

Skrevet

Det er da ikke selvsagt, han gjør jo ikke dette fordi du ikke er bra nok. Han gjør det mest sansynlig fordi han er usikker og når han kan få deg til å følse deg liten så føler han seg bedre.

Det er jo sjarmerende 😅☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Det er jo sjarmerende 😅☺️

Ja og men som han ender ofte opp alene. De tør  Ikke forplikte seg fordi de ser damer som et statussymbol ovenfor andre menn. Det kan jo hende den kan få noen som er «bedre» og som derfor vil imponere andre menn mer. Slik blir de sittende på gjerdet hele livet.

Skrevet

Jeg skal gå mot strømmen her. Hvis du er avhengig av sex og ikke egentlig har tid til et forhold heller (du har aldri barnefri, sier du), så passer ikke denne ordningen egentlig bra for deg også? Da må du akseptere at han ikke er kjæresten din og ikke kommer til å bli det, han er bare en fyr du har sex med. Det er ikke noe galt med det, selv om det er litt ukonvensjonelt. 

Anonymkode: e4528...1b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg skal gå mot strømmen her. Hvis du er avhengig av sex og ikke egentlig har tid til et forhold heller (du har aldri barnefri, sier du), så passer ikke denne ordningen egentlig bra for deg også? Da må du akseptere at han ikke er kjæresten din og ikke kommer til å bli det, han er bare en fyr du har sex med. Det er ikke noe galt med det, selv om det er litt ukonvensjonelt. 

Anonymkode: e4528...1b5

Jo, passer perfekt. Må bare holde følelsene i sjakk. Ikke alltid lett. Jeg kan få sex av andre, men det er så sjeldent. Med han her så blir det ofte..  hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.11.2025 den 16.23):

Skjønner det. Men HVORFOR?  Hvorfor er han gal etter meg ?

Det er det kun du som vet. 

Anonymkode: 1f6c4...f08

Skrevet

Hi her.

Nå tror jeg at jeg vet hva som er problemet. Det er den følelsen av at han ikke vil bli sett offentlig med meg. At vi aldri kan finne på noe annet enn sex. Vi trenger ikke være kjærester, men bare den følelsen av at han ikke orker å bruke noen minutter på andre ting.

Jeg har hatt et seksuelt forhold til en annen før, og det var trygghet og vi koste oss sammen uten sex og. Men vi var ikke kjærester. 

Gir det mening??

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Hi her.

Nå tror jeg at jeg vet hva som er problemet. Det er den følelsen av at han ikke vil bli sett offentlig med meg. At vi aldri kan finne på noe annet enn sex. Vi trenger ikke være kjærester, men bare den følelsen av at han ikke orker å bruke noen minutter på andre ting.

Jeg har hatt et seksuelt forhold til en annen før, og det var trygghet og vi koste oss sammen uten sex og. Men vi var ikke kjærester. 

Gir det mening??

Hi

Jeg skjønner ikke hvorfor du forventer at dere skal gjøre ting ute i offentligheten, når dere bare er fuckfriends, du setter deg jo selv opp for skuffelse når du holder på på det viset. Det er ikke vits å håpe og forvente noe som aldri kommer til å skje. Ønsker du noe mer, så er han ikke mannen for deg, som du har fått råd om ørten ganger fra før.Hvorfor gjør du dette mot deg selv?

Anonymkode: 92be2...61a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor du forventer at dere skal gjøre ting ute i offentligheten, når dere bare er fuckfriends, du setter deg jo selv opp for skuffelse når du holder på på det viset. Det er ikke vits å håpe og forvente noe som aldri kommer til å skje. Ønsker du noe mer, så er han ikke mannen for deg, som du har fått råd om ørten ganger fra før.Hvorfor gjør du dette mot deg selv?

Jeg trodde han hadde endret seg. Siden han har kjempet for å få meg tilbake!  Han har kjempet i mange mnd ! Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg trodde han hadde endret seg. Siden han har kjempet for å få meg tilbake!  Han har kjempet i mange mnd ! Hi

Hvordan har han kjempet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan har han kjempet?

Sendt masse meldinger. Tatt kontakt på kjøp og salg. Prøvd å ringe meg. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...