Anonym bruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Jeg har aldri opplevd en mann så intressert i meg som han. Men han vil bare ha sex med meg. Han sier han er glad i meg. Han sier han ønsker "hele pakken", men tydeligvis ikke med meg. Ingen vet om meg i hans liv. Jeg syns det er rart. Han ønsker virkelig å finne seg en kjæreste... men tydeligvis ikke meg. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Vi har veldig god kjemi og vi er veldig tiltrukket av hverandre. Hva skal jeg egentlig gjøre? Har prøvd å avslutte dette, men han kjemper enormt for å få meg tilbake... Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Du får ta på stoppknappen, ikke kult at du blir utnyttet. Kan jo se hva som skjer når han blir satt til side en god stund 😊 Anonymkode: 7206c...0dc
Anonym bruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du får ta på stoppknappen, ikke kult at du blir utnyttet. Kan jo se hva som skjer når han blir satt til side en god stund 😊 Anonymkode: 7206c...0dc Jeg har prøvd! I flere mnd ! Men han gir ALDRI opp ! Anonymkode: 48bf1...611
sug lut Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november Du vet hva du får. Det er opp til deg om du vil ha det.
Anonym bruker Skrevet 7. november #5 Skrevet 7. november sug lut skrev (11 minutter siden): Du vet hva du får. Det er opp til deg om du vil ha det. Skjønner det. Men HVORFOR? Hvorfor er han gal etter meg ? Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Skjønner det. Men HVORFOR? Hvorfor er han gal etter meg ? Anonymkode: 48bf1...611 Det må du jo spør han om. Hva sier han når du sier at du vil ha et stabilt og ordentlig forhold? Hvorfor vil han ikke ha hele pakken med deg? Anonymkode: 9f7bc...5be
Anonym bruker Skrevet 7. november #7 Skrevet 7. november Veldig mange menn er mer opptatt av hva de tror andre menn synd om dama enn hva de syns selv. Jeg tipper at han tenker du ikke passer inn i hans miljø. Det er en fin måte å si «han syns ikke du er bra nok». Kom deg bort fra han. Anonymkode: 7cc9f...310
Anonym bruker Skrevet 7. november #8 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Skjønner det. Men HVORFOR? Hvorfor er han gal etter meg ? Anonymkode: 48bf1...611 Antageligvis fordi du legger deg så lett på rygg for han. Anonymkode: 92be2...61a
Anonym bruker Skrevet 7. november #9 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det må du jo spør han om. Hva sier han når du sier at du vil ha et stabilt og ordentlig forhold? Hvorfor vil han ikke ha hele pakken med deg? Anonymkode: 9f7bc...5be Han sier at vi ikke passer som kjærester og at han vet ikke hvem som kan passe til meg... hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #10 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Antageligvis fordi du legger deg så lett på rygg for han. Anonymkode: 92be2...61a Det kan være. Men han sier at han kun vil ha sex med noen han har kjemi med og er tiltrukket av. Hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #11 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Veldig mange menn er mer opptatt av hva de tror andre menn synd om dama enn hva de syns selv. Jeg tipper at han tenker du ikke passer inn i hans miljø. Det er en fin måte å si «han syns ikke du er bra nok». Kom deg bort fra han. Anonymkode: 7cc9f...310 Tror jeg må bort fra han IGJEN! Blir egentlig lei meg når jeg lurer sånn på hva som er galt med meg. Hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #12 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det kan være. Men han sier at han kun vil ha sex med noen han har kjemi med og er tiltrukket av. Hi Anonymkode: 48bf1...611 Selvfølgelig sier han det, han sier det han vet du vil høre. Anonymkode: 92be2...61a
Anonym bruker Skrevet 7. november #13 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig sier han det, han sier det han vet du vil høre. Anonymkode: 92be2...61a Så hva skal jeg egentlig gjøre? Føles så merkelig å være i et forhold som aldri skal bli seriøst... det må jo være det for han og? Eller kanskje lettere for han hvis han egentlig ikke liker meg. Hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #14 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Så hva skal jeg egentlig gjøre? Føles så merkelig å være i et forhold som aldri skal bli seriøst... det må jo være det for han og? Eller kanskje lettere for han hvis han egentlig ikke liker meg. Hi Anonymkode: 48bf1...611 Det selvfølgelige burde jo være at du dropper han. Du er ikke i et forhold, du er et ligg når han vil ha det. Synes du ikke at du fortjener bedre enn det? Anonymkode: 92be2...61a
Anonym bruker Skrevet 7. november #15 Skrevet 7. november Men du har jo skrevet om dette mange ganger før, og du får akkurat de samme svarene hver gang, men likevel så fprtsetter du, hvorfor? Anonymkode: 92be2...61a
Anonym bruker Skrevet 7. november #16 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det selvfølgelige burde jo være at du dropper han. Du er ikke i et forhold, du er et ligg når han vil ha det. Synes du ikke at du fortjener bedre enn det? Anonymkode: 92be2...61a Så det er løgn at han er glad I meg? Alt er løgn ? Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #17 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så det er løgn at han er glad I meg? Alt er løgn ? Anonymkode: 48bf1...611 Du sier jo selv at han bare vil ha sex. Anonymkode: 92be2...61a
Anonym bruker Skrevet 7. november #18 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du sier jo selv at han bare vil ha sex. Anonymkode: 92be2...61a Virker sånn. Men han sier vi har det så fint og at vi har mer enn det... men jeg er usikker på hva det er... hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #19 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Virker sånn. Men han sier vi har det så fint og at vi har mer enn det... men jeg er usikker på hva det er... hi Anonymkode: 48bf1...611 Jaja, du er jo helt uimotagelig for det folk sier. Jeg begriper ikke hva det er å være usikker på. Anonymkode: 92be2...61a
Anonym bruker Skrevet 7. november #20 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jaja, du er jo helt uimotagelig for det folk sier. Jeg begriper ikke hva det er å være usikker på. Anonymkode: 92be2...61a Hva mener du? Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #21 Skrevet 7. november Jeg er dum. Jeg går med på dårlig deal for meg..? Har vondt i magen nå. Jeg sitter her alene.. det vet han. Men han har ikke gitt lyd fra seg Hi. Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #22 Skrevet 7. november Innen 5 dater bør en mann vise at han vil ha deg. Det vil si at han snakker om fremtid, dere går ut på offentlige steder, dere planlegger ting å gjøre sammen. Bare gjør det slutt med han. Du fortjener bedre. Anonymkode: 84f59...966
Anonym bruker Skrevet 7. november #23 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Innen 5 dater bør en mann vise at han vil ha deg. Det vil si at han snakker om fremtid, dere går ut på offentlige steder, dere planlegger ting å gjøre sammen. Bare gjør det slutt med han. Du fortjener bedre. Anonymkode: 84f59...966 Problemet er at jeg aldri har barnefri, det er så ekstremt vanskelig! I tillegg er jeg ganske avhengig av sex... hi Anonymkode: 48bf1...611
Anonym bruker Skrevet 7. november #24 Skrevet 7. november Gud bedre - du må bestemme deg HI. Anonymkode: f10f3...6a8
Anonym bruker Skrevet 7. november #25 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva mener du? Anonymkode: 48bf1...611 Hva jeg mener? Du har jo laget ørten tråder om den samme problemstillingen, du får de samme svarene hver eneste gang. Men du fortsetter likevel "forholdet", så ja du er helt uimotagelig for hva folk her sier. Du bringer dette på deg selv, slutt å syt. Anonymkode: 92be2...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå