Anonym bruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Hvor mye legger dere i farsdagsgaven fra barna? Når jeg vokste opp ble det bare gitt en liten ting som for eksempel en bok han ønsket seg, noen tykke ullsokker og lignende. Når jeg snakker med andre, og ser reklamer for gaver til farsdagen føler jeg at det har tatt helt av. Gaver til flere tusener. Hva legger dere i farsdagsgaven fra barna? Anonymkode: 9fa65...d11
Anonym bruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Her bytter vi på mellom to ting, enten Pondus bok eller en adventskalender I fjor fikk han after eight adventskalender, i år får han Pondus bok. Anonymkode: 8a8c7...9a4
Anonym bruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november Vi ligger også helt lavt, men handelsstanden vil jo tjene på de som er villige til å la seg lure. Anonymkode: a46a6...325
Anonym bruker Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Vi ligger også helt lavt, men handelsstanden vil jo tjene på de som er villige til å la seg lure. Anonymkode: a46a6...325 Det er jo ikke utelukkende negativt det? Anonymkode: 7d914...ba5
Anonym bruker Skrevet 7. november #5 Skrevet 7. november Lista er lav her. Mer en form for oppmerksomhet. Kjøper gjerne enten boksershorts (som har ønsker seg hvert år), pondusboka, sjokolade, kopp. Anonymkode: 81fda...5e1
Anonym bruker Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november Vi baker yndlingskaken hans og så får han sokker, deo, sjokolade eller lignede. Det er markeringen som er viktig, ikke størrelsen på gaven. Anonymkode: 5d2ab...015
Anonym bruker Skrevet 7. november #7 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi ligger også helt lavt, men handelsstanden vil jo tjene på de som er villige til å la seg lure. Anonymkode: a46a6...325 La seg lure? Handelsstanden lever av at folk vil handle, det er ikke å lure noen altså. Du velger jo selv hva slags gavebudsjett dere skal ha i din familie. Anonymkode: 8a8c7...9a4
Anonym bruker Skrevet 7. november #8 Skrevet 7. november Pondusbok/boxere eller kalender. Ikke noe dyre ting her. Mannen i huset har farsdag i november, bursdag i midten av desember og julaften.... 3 gaver på ganske kort tid Anonymkode: 8c1ac...f3c
Anonym bruker Skrevet 7. november #9 Skrevet 7. november Vi gjør ikke så mye ut av det, men om vi husker på fars- eller morsdager, så blir det kake fra en av byens søndagsåpne bakerier eller is eller et eller annet. Anonymkode: 24c02...454
Anonym bruker Skrevet 8. november #10 Skrevet 8. november Ikke noen dyre ting her heller. I år har jeg kjøpt en flanellskjorte fra Dressmann til 199 kr til både pappa og mannen min. De er på hyttetur sammen denne helgen, og tenkte det var litt gøy for oss andre at de pakker opp samme tingen 😆 Anonymkode: 0c9d3...11a
Anonym bruker Skrevet 8. november #11 Skrevet 8. november Her blir det konfekt og blomster og napoleonskake fra barna. Min far får ullsokker og konfekt.. Anonymkode: 8430f...cb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå