Anonym bruker Skrevet 7. november #1 Skrevet 7. november Er så usikker 🤔 kan noen komme med forslag og linker? Tenker mest på opplevelsesgaver, spa, hotellovernatting, e.l. Men så kan det ikke være for dyrt heller. Bor i stavangerområdet, så trenger ikke være så langt derifra. Anonymkode: 2a076...c5a
Anonym bruker Skrevet 7. november #2 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Er så usikker 🤔 kan noen komme med forslag og linker? Tenker mest på opplevelsesgaver, spa, hotellovernatting, e.l. Men så kan det ikke være for dyrt heller. Bor i stavangerområdet, så trenger ikke være så langt derifra. Anonymkode: 2a076...c5a Noen som har prøvd parfloating? HI Anonymkode: 2a076...c5a
Anonym bruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Noen som har prøvd parfloating? HI Anonymkode: 2a076...c5a Nei, hva er det? Anonymkode: b7543...10f
Anonym bruker Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Nei, hva er det? Anonymkode: b7543...10f https://youwish.no/opplevelser/floating?gad_source=1&gad_campaignid=19217970447&gclid=CjwKCAiAzrbIBhA3EiwAUBaUdThLHAUKbYc4QYPjsAGOz3Qz6z5f3N356H-SRF_PAY6XpQFDptQBsBoCV0oQAvD_BwE Anonymkode: 2a076...c5a
Anonym bruker Skrevet 7. november #5 Skrevet 7. november Jeg har prøvd parfloating med min eksmann. Det ble vel preget av at vi ikke likte hverandre så godt, men jeg syns det var krevende mer enn fint. Jeg elsker floating alene. Anonymkode: cbba4...97d
Anonym bruker Skrevet 14. november #6 Skrevet 14. november Jeg vurderer nå jacuzzi, sauna og isbad i gave (gavekort fra you wish). Rart å gi gave som på en måte er en felles gave? Tenker og å gi han noe han liker å drikke + sjokolade i tillegg. HI Anonymkode: 2a076...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå