Anonym bruker Skrevet 6. november #1 Skrevet 6. november Jeg lurer virkelig på om personen er sånn og har vært sånn hele livet eller om jeg har vært på en dannelsesreise Jeg fortalte en person i familien om opphavet til en nær person i livet mitt fordi hen spurte om juletradisjoner osv. Det var snakk om oppvekst med en far som hadde barn med flere omtrent samtidig, dømt for noe mens moren, en engel hadde flere barn med flere menn. Jeg sa det som det var, akkurat slik jeg hadde blitt fortalt det og tenkte det ikke spilte noen rolle. Denne personen har en god stilling i dag og gjør det veldig bra økonomisk Mitt familiemedlem responderte « såpass. En skikkelig «mine, dine -barn familie» eller bastard. Du kan jo si til personen at vi kommer fra adelsfamilie og nevne de som drev handel med utlandet, husker du? Haha, nei. Jeg bare tuller nå, altså Hva skjer? Jeg vet nesten ikke hvem jeg kan stole på lenger. Å si noe så stygt, helt ut av det blå. Jeg er imponert over personen og liker personen godt, også får jeg den stygge kommentaren Anonymkode: 61b1f...9fb
Anonym bruker Skrevet 6. november #2 Skrevet 6. november Hadde ikke reagert spesielt på det der. Høres ut som en litt dårlig spøk. Anonymkode: ef92f...410
Anonym bruker Skrevet 6. november #3 Skrevet 6. november Du er nå sensibel også, da. Herre. Anonymkode: 3b81e...e9b
Anonym bruker Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november Nå må du puste med magen og ikke være så lettkrenket, på andres vegne. Vi snakket faktisk om det ved middagsbordet i går, for læreren til ene datteren min hadde i en time snakket om språk og henvendt seg til ei jente i klasserommet med hijab og sagt noe om at det ikke kan ha vært lett å komme til Norge som flykning. Ble et helvetes bråk, for denne jenta var født i Norge og slett ikke flykning, det var rassistisk å si noe sånt... All naturlig flyt i samtaler vil jo forsvinne om vi 100% av tiden må tenke over om folk kan bli krenket av det vi sier, når vi atpåtil på tenke over om folk kan bli krenket på andres vegne blir det helt håpløst. Ja, ditt familiemedlem kom med en kommentar som ikke var særlig humoristisk i dine øyne, men derfra til å kalle personen giftig er vel å dra det litt langt eller? Anonymkode: 37c02...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå