Anonym bruker Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november Av redsel selv spør jeg rett ut; Ble NinamRuden dratt ned midt på gaten å voldtatt? Beklager uttalelsen men hun er åpen om temaet selv. Jeg er redd selv det ska skje, men vil gjerne vite på hvilken måte da jeg selv ble sjenket som kun 15åring og voldtatt. Rettere sagt, han brukte meg mens jeg sov. Jeg visste ikke da (for 17 år siden) at jeg ble voldtatt. Anonymkode: 83a48...2c8
Anonym bruker Skrevet 5. november #2 Skrevet 5. november Trenger du klikk nå da? Pinlig. Anonymkode: 0f51f...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. november #3 Skrevet 5. november En link er alltid lurt. Anonymkode: 6ea68...250
Anonym bruker Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november Anonym bruker skrev (13 timer siden): NinamRuden Hvem er det?? Anonymkode: d940b...dcd
Anonym bruker Skrevet 6. november #5 Skrevet 6. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvem er det?? Anonymkode: d940b...dcd Klikkhoreri Anonymkode: 0f51f...4cb
Anonym bruker Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (På 5.11.2025 den 21.15): Trenger du klikk nå da? Pinlig. Anonymkode: 0f51f...4cb Klikk? Anonymkode: 83a48...2c8
Anonym bruker Skrevet 7. november #7 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (På 5.11.2025 den 21.15): Trenger du klikk nå da? Pinlig. Anonymkode: 0f51f...4cb Hva mener du med klikk? Anonymkode: 83a48...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå