Gå til innhold

Adventskalender barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags adventskalender har dine barn?

Begge mine hadde gavekalender fra de var små. Datter (19) har fremdeles gavekalender, det er like koselig hvert år. Sønn (22) gikk over til Ponduskalender da han var rundt ti, og får Flaxkalender som voksen. 

Anonymkode: 736f3...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min på 21 får fortsatt pakkekalender. Jeg klarer ikke å stoppe 🙈 

I år får hun også puslespill-kalender, siden hun er så glad i puslespill. 

Anonymkode: 77ad9...f6c

Skrevet

Gavekalender er tøys. De kan velge en hver fra butikken. Dyrt nok det. Gaver får de på julaften. 

Anonymkode: a49a7...2e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Datteren min på 21 får fortsatt pakkekalender. Jeg klarer ikke å stoppe 🙈 

I år får hun også puslespill-kalender, siden hun er så glad i puslespill. 

Så flaut. Bare flaut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så flaut. Bare flaut. 

Så koselig. Bare koselig 😁😁

Skrevet

Mine på 13 og 16 har pleid å få gavekalender, men noen år kjøpe kalender. I år blir det sjokoladekalender og det klager de ikke på. Når de begynner å studere og da mest sannsynlig reiser til en større by så kommer jeg til å sende pakkekalender til dem i alle fall det første året deres borte, det vil nok gi litt positivitet og omsorg hjemmefra i en travel periode. 

Elsker å lage til pakkekalender men i år rekker jeg det bare ikke, travel høst. 

Anonymkode: 548ec...58f

Skrevet

Eldste får sjokoladekalender og flaxkalender, han ønsket det selv fra han var rundt 12 år gammel. I fjor valgte han kinder-sjokoladekalender 

Jentene på 16 og 18 har pakkekalender. De synes det er så koselig med barndommens gavekalender. Ikke er det dyrere enn andre kalendere heller, i snitt rundt 250-300 kr pr kalender.

De har venninner som får sminkekalendere o.l og det er dyrere.

Anonymkode: 2b4e5...2e1

Skrevet

Mine har pleid å få pakkekalender hvor vi har lagt vekt på at det skulle være noe brukbart/nyttig og ikke bare billige småting som går rett i søpla. Mye av det har derfor vært ting de nok ville ha fått uansett, som f.eks.ting til håret, panduro ting, kinobilletter til en førjulsfilm osv. 

Anonymkode: 92042...a37

Skrevet

Mine får pakkekalender, der det både er pakker og aktiviteter. Gavene kan være ting de trenger som feks. Sokker, boxere, deo ol. Noe godteri. Aktiviteter: bake pepperkaker med venner, kinotur, badeland, se julefilm. De får en 10kr sjokoladekalender av sin farmor. 

Anonymkode: 140e3...f3d

Skrevet

Begge har fått flaxkalender siden de var ca 10. Før det var det gavekalender.

Anonymkode: a6e65...265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...