Anonym bruker Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november Jeg har snart vært sykemeldt i et år etter en ulykke. Legen snakker om AAP, og mest sannsynlig uføre etter det. Ut fra inntekten min kan jeg beregne hva jeg sånn cirka vil få i AAP/uføre, men vil denne utbetalingen bli forkortet dersom man har formue? Anonymkode: 348cd...156
Anonym bruker Skrevet 5. november #3 Skrevet 5. november Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har snart vært sykemeldt i et år etter en ulykke. Legen snakker om AAP, og mest sannsynlig uføre etter det. Ut fra inntekten min kan jeg beregne hva jeg sånn cirka vil få i AAP/uføre, men vil denne utbetalingen bli forkortet dersom man har formue? Anonymkode: 348cd...156 Nei, det vil den ikke. Anonymkode: de0df...dcf
Anonym bruker Skrevet 5. november #4 Skrevet 5. november Ufør heter det. Ikke uføre. Anonymkode: 63f56...1c9
Anonym bruker Skrevet 5. november #5 Skrevet 5. november Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Nei Anonymkode: 50317...614 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Nei, det vil den ikke. Anonymkode: de0df...dcf Tusen takk for svar Anonymkode: 348cd...156
Anonym bruker Skrevet 5. november #6 Skrevet 5. november Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Ufør heter det. Ikke uføre. Anonymkode: 63f56...1c9 Jøss, bare en skrivefeil, ikke dårlig ved tanke på at jeg har dysleksi 😀 Stolt av meg selv 😀 HI Anonymkode: 348cd...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå