Anonym bruker Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Har siden tidlig sommer hatt problemer med øynene mine, eksem og kløe på øyelokk - og nå har det flyttet seg til øyekroken. Har prøvd salve med kortison, med virkning etter noen dager, samt at jeg bruker øyedråper fordi jeg har trodd øynene mine har vært tørre. Men i går kveld vasket jeg som vanlig av sminken min micellar rensevann (dr. greve), og tenkte at det var rart jeg svidde like etter det.. Er det noen med erfaringer her? Er det flere som reagerer på dette? Hadde vært veldig oppklarende i allefall 🙂 Her har jeg i flere måneder trodd jeg har hatt tørre øyne. Sminke kunne det ikke være, da jeg var mye mascarafri i sommer og likevel opplevde plagene. Men har jo brukt pudder, og vasket det av med rensevannet.. Anonymkode: 7cc7d...9b1
Anonym bruker Skrevet 4. november #2 Skrevet 4. november Du kunne jo for eksempel bare sluttet med det og sett det om det hjalp? Anonymkode: 0a5c9...ff2
Anonym bruker Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november Ja, prøvde det nå i kveld - og det kjennes faktisk bedre ut allerede.. Har liksom aldri tenkt at det kunne vært dette 😛 Anonymkode: 7cc7d...9b1
Anonym bruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Jeg tåler ikke det. Har brukt det fra Garnier (tror jeg). Hovner opp litt rundt øynene, svir/klør og føler på et slags ubehag etterpå. Anonymkode: 9bae3...a23
Anonym bruker Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november Jeg bruker ikke miscellarvann på øyepartiet - trodde ikke det var egnet for det. Jeg bruker make-upfjerner først og så miscellarvann etterpå, på hele ansiktet minus øyepartiet. Anonymkode: 1d072...c3f
Anonym bruker Skrevet 5. november #6 Skrevet 5. november Ja, mulig det - jeg har dessverre brukt det på øynene 😕 Det er mye bedre, men klør fortsatt pittelitt/er litt rød, er det vanlig at det henger igjen litt? Brukte det for siste gang mandagskveld. Anonymkode: 7cc7d...9b1
Anonym bruker Skrevet 5. november #7 Skrevet 5. november Skjønner godt at du reagerer på dette. Jeg får eksem og utslett av alle "billige" merker. De er rett og slett ikke egnet for sensitiv hud. Anonymkode: 6bc49...b80
Anonym bruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november Jøss! Jeg har akkurat samme problemet og bruker samme renseprodukt. Har aldri tenkt at det kunde være orsaken. Har jo brukt det i så mange år uten kløe og utslett. Har smurt med kortison. Hjelper ikke mye. Da skal jeg slutte med Garnier micellarvann! Anonymkode: 52404...bab
Anonym bruker Skrevet 5. november #9 Skrevet 5. november Jeg fikk vonde øyne, men det var denne. https://www.kicks.no/lancome-bi-facil-waterproof-eye-makeup-remover-200-ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Skin Care&gad_source=1&gad_campaignid=16607731375&gbraid=0AAAAADuwE3rbJy6WpgpVMfINMkLkyGeyh&gclid=EAIaIQobChMIwd3s1fHbkAMVkQqiAx21GxZ2EAQYAiABEgK3OPD_BwE Jeg bruker bare Blephasol fra apoteket. Halv pris i Sverige. Anonymkode: e6e02...b84
Anonym bruker Skrevet 5. november #10 Skrevet 5. november Nivea Gentle Eye Makeup Remover! Anonymkode: 3b97e...34a
Anonym bruker Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november Ikke kortison på øynene. Prøv med en mild fet krem som locobase. Anonymkode: e39f8...49f
Anonym bruker Skrevet 7. november #12 Skrevet 7. november Ts her, dag 4 uten Micellarvann og er så å si helt som før igjen. Jeg klør ikke lengre, kun litt rødhet igjen. Anonymkode: 7cc7d...9b1
Anonym bruker Skrevet 7. november #13 Skrevet 7. november Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ts her, dag 4 uten Micellarvann og er så å si helt som før igjen. Jeg klør ikke lengre, kun litt rødhet igjen. Anonymkode: 7cc7d...9b1 Så flott Anonymkode: 26d6a...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå