Gå til innhold

Julegaveønsker dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Hva ønsker dere dere til jul? 🤩🌟

Dere som «har alt», ikke gir/får julegaver, eller syns det er teit, trenger ikke kommentere😇

Anonymkode: fcf48...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på senteret her

Gavekort hos hudpleien

Klær

Vintersko

Anonymkode: 63e06...e38

Skrevet

Har lagt inn "bestilling" på nye strikkede ullvotter fra søsteren min, hun elsker å strikke til folk som faktisk bruker det hun strikker. Jeg går tur med bikkja hver dag og elsker sånne votter.

Ellers ønsker jeg meg brødkurv, sånn til å sette på bordet og servere brød i til middager osv.

En bursdagskalender, begynner bli så mange ting å huske på i løpet av et år, så en evighetskalender hadde vært topp.

Jeg synes gaver som kan spises eller brukes opp er topp, alt fra en gavepose med krydder og olje til stearinlys, servietter og sjokolade.

Av mannen, som gjerne kjøper litt dyrere gaver, ønsker jeg meg en kåpe. Den er nok bankers da, bare finner en kåpe jeg liker også betaler han 😅

Vi pleier kjøpe noe sammen som trengs i huset også, pakke det inn og legge under juletreet. Det har vært alt fra sengetøy til Le creuset gryte tidligere. Vet ikke helt hva det blir i år, men muligens et vitrineskap.

Anonymkode: 098b9...32c

Skrevet

God vin

Bøker

Strikkeplagg. Ullsokker, genser, selbuvotter ol.

En god parfyme

Ullundertøy

Pysj

Ørepropper som sitter godt (brukes ved løping). 

Skiklær, vintersko, vinterkåpe osv har jeg også ønsket meg tidligere, men da som regel av mannen der jeg sender bilde/link av det jeg ønsker meg og med hvilken størrelse jeg trenger. 

Anonymkode: c05e2...506

Skrevet

Jeg ønsker meg forbruksvarer. Min faste dag og nattkrem, cc krem og mascara. Vin av god kvalitet, gode olivenoljer, balsamico og kaffebønner.

Skrevet

Jeg ønsker meg nye gore tex joggesko, god vin, garn, god sjokolade, treningstøy, gavekort på favorittbutikken(e)

Skrevet

Div bøker, portvin og annen vin, øredobber, pynt og fjas (venner og familie vet hva jeg liker), ting jeg samler på, hjemmelagde gaver - får glass med tørket chili, traktkantarell og liknende av en venninne og ville bli skuffa uten, og småkaker fra en annen - og et lite strikkaskjerf, og ny Kochblume, og et par DVDer/ dvd-bokser, ei litt tjukkere turbukse, tynn ullsinglet, Anton Berg, noe vinyl.

Skrevet
sug lut skrev (18 minutter siden):

Div bøker, portvin og annen vin, øredobber, pynt og fjas (venner og familie vet hva jeg liker), ting jeg samler på, hjemmelagde gaver - får glass med tørket chili, traktkantarell og liknende av en venninne og ville bli skuffa uten, og småkaker fra en annen - og et lite strikkaskjerf, og ny Kochblume, og et par DVDer/ dvd-bokser, ei litt tjukkere turbukse, tynn ullsinglet, Anton Berg, noe vinyl.

Noen bøker på lista? 

Skrevet

Takk for gode tips! Tar gjerne flere 😊

Anonymkode: fcf48...f40

Skrevet
Optatium skrev (43 minutter siden):

Noen bøker på lista? 

Siste til Arvola (ellers må jeg vente til den dukker opp på loppis til våren ;) ) og en til som jeg allerede har glemt, men jeg nevnte den for datter for en stund siden :D så jeg kan jo håpe hun husker.

Skrevet

Gavekort på Elkjøp så jeg kan kjøpe oppvaskmaskin. Både den, tørketrommel og bilen røk på få uker og jeg måtte prioritere 

Anonymkode: 6d6df...772

Skrevet

Øredobber,  sminke,  bodyspray, håndsåpe,  lite sjal til halsen, skinnhansker. 

Anonymkode: 2562d...869

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...