Gå til innhold

Munnviker som dras ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å nærme meg 50 og har i tillegg vært deprimert noen år og ser at jeg har fått sånne sure munnviker og ser dratt ut i ansiktet. Munnen er som en opp ned smilemunn og jeg ser konstant sur ut. Greier knapt smile og løftemunnvikene. 

Hva kan hjelpe av øvelser på muskler der? Sånn at jeg får muskelen som drar munnen ned til å slippe litt?

Anonymkode: 55d6b...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Botox

Anonymkode: ee5fa...fba

Skrevet

Jeg er stygt redd for at den "muskelen" som drar munnvikene ned heter tyngdekraften. Det og litt slappere hud, som også kommer med alderen, setter sine spor hos oss alle. Om du ikke tenker kirurgi ol, så er det beste å gjøre å smile med som best du kan og prøve å tenke at økt alder er et privilegium. Ingen av oss ser ut som vi er 20 når vi er 50, og det skal vi ikke heller. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (5 minutter siden):

Jeg er stygt redd for at den "muskelen" som drar munnvikene ned heter tyngdekraften. Det og litt slappere hud, som også kommer med alderen, setter sine spor hos oss alle. Om du ikke tenker kirurgi ol, så er det beste å gjøre å smile med som best du kan og prøve å tenke at økt alder er et privilegium. Ingen av oss ser ut som vi er 20 når vi er 50, og det skal vi ikke heller. 

Det er en muskel som trekker ned. Setter du botox i den på hver side, fjernes mye av problemet. 

Skrevet

Du eldes. Det gjør alle.

Anonymkode: a4133...abe

Skrevet
Himmel og hav skrev (1 time siden):

Det er en muskel der som drar ned, jeg vil unngå kirurgi og botox, og tenkte det må da gå ann å tøye den eller trene oppover musklene. Vet bare ikke hvordan 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Botox

Nei

Anonymkode: 443e6...cfa

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg begynner å nærme meg 50 og har i tillegg vært deprimert noen år og ser at jeg har fått sånne sure munnviker og ser dratt ut i ansiktet. Munnen er som en opp ned smilemunn og jeg ser konstant sur ut. Greier knapt smile og løftemunnvikene. 

Hva kan hjelpe av øvelser på muskler der? Sånn at jeg får muskelen som drar munnen ned til å slippe litt?

Kan ikke gjøre så mye med tyngdekraften. 

Anonymkode: 443e6...cfa

Skrevet

Jeg tenker du må trene smilemusklene :) Så kan du jo tenke litt på hvordan du behandler ansiktet ditt. Min teori er at det å dra ansiktet nedover ved tørk, vask og påføring av kremer på sikt og over tid vil tøye huden nedover. Understreker. Min teori, men fullstendig ufarlig å gjøre det nedenfra og oppover :) 

Skrevet
prekæs skrev (1 time siden):

Jeg tenker du må trene smilemusklene :) Så kan du jo tenke litt på hvordan du behandler ansiktet ditt. Min teori er at det å dra ansiktet nedover ved tørk, vask og påføring av kremer på sikt og over tid vil tøye huden nedover. Understreker. Min teori, men fullstendig ufarlig å gjøre det nedenfra og oppover :) 

Huden er ikke slapp egentlig, men munnvikene dras ned, er generelt anspent og stram i all muskulatur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...