Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Hvis man skal kjøpe ett smykke eller armbånd til en 15 år gammel gutt. Hva er "kult" nå til dags? Evt hva andre ting synes deres unger er gøye? 😊 Han ønsker seg ingenting. Er stort sett bare interessert i å spille på PCen. Merkeklær bryr han seg lite om.. Han er vanskelig. Men han ønsker noe han kan åpne på julaften. Så han håper jo eg skal være flink i år også å finne på ting.. 😂 Søsteren får ett personlig smykke, så tenkte på noe i samme gate. Men vet ikke hva. Anonymkode: 569a1...000
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Hvis han ikke vet selv så synes han. Rope det vi sier er kult (da hadde han visst det selv). Anonymkode: afdaf...075
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvis han ikke vet selv så synes han. Rope det vi sier er kult (da hadde han visst det selv). Anonymkode: afdaf...075 At det var? Anonymkode: 80ca4...4ae
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Har han klokke? Smykker er litt enten eller, men han er kanskje litt ung til å ta det valget, om å være en smykkegutt eller ikke? Begge mine gutter, 20 og 23 nå, bruker smykker. Men ingen av dem gjorde det på ungdomsskolen. Klokke har de derimot brukt hele tiden. Variert litt mellom smartklokke, klokke med skinnreim og klokke med metall-lenke. Anonymkode: 5cab0...20d
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Sønnen min på 18 har lenge brukt smykker, gjerne litt grov type alla dette; 8mm Sølvfarget Stålkjede | På lager! | Lucleon Det begynte han med rundt 14-15 års alderen Anonymkode: 2eb04...091
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Kanskje en smartklokke? Anonymkode: 336d8...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå