Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? Han hadde fått tilbake brev i dag om å svare ut mer innen 5/11 så de har no ikkje avvist det kontant. Klarer han dette vert han halve Norges store helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett utfall så synes jeg dette er en sak som gjerne burde vært tatt gjennom rettsystemet om ikke annet så for å vise politikere at løgn ikke er greit og ikke lønner seg. I tillegg ville det vært en fin ripe i lakken til de tre i gutteklubben til Ap.

Skrevet

På hvilket grunnlag? 

Skrevet

Har han fått tilbake advokatbevilgningen sin?

Skrevet
prekæs skrev (1 time siden):

Har han fått tilbake advokatbevilgningen sin?

Nei, men har har vel fortsatt utdanningen og praksisen i minnet. 

Skrevet

Da er det bare å håpe på at politiet har baller nok til å ta tak i dette. 

Eller at AP tar ansvar og bytter ut ledelsen sin.

Skrevet

Da håper jeg at han tar saken mot Høyre i Oslo også. De har lovet halv pris på kollektivtransport og at de skal skåne barn og unge i budsjettkutt. Ingenting av dette har de holdt. 

Brutte valgløfter er dessverre ikke noe nytt, og jeg tror det vil være mange ugyldige stortingsvalg hvis man begynner å ettergå tidligere valgvinnere. 

Det hadde forsåvidt vært ganske interessant dersom det faktisk ble forbudt å lyve i valgkampen. Jeg ønsker meg ikke et regjeringsskifte, men politikerforakten har gode tider når politikerne ikke klarer å holde seg til sannheten. 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (1 minutt siden):

Da håper jeg at han tar saken mot Høyre i Oslo også. De har lovet halv pris på kollektivtransport og at de skal skåne barn og unge i budsjettkutt. Ingenting av dette har de holdt. 

Brutte valgløfter er dessverre ikke noe nytt, og jeg tror det vil være mange ugyldige stortingsvalg hvis man begynner å ettergå tidligere valgvinnere. 

Det hadde forsåvidt vært ganske interessant dersom det faktisk ble forbudt å lyve i valgkampen. Jeg ønsker meg ikke et regjeringsskifte, men politikerforakten har gode tider når politikerne ikke klarer å holde seg til sannheten. 

Brutte valgløfter finner du over alt, men dette var regel rett løgn. De sitter og sier at dette hadde de innført. 

Skrevet
TheWitch skrev (21 minutter siden):

Brutte valgløfter finner du over alt, men dette var regel rett løgn. De sitter og sier at dette hadde de innført. 

Enig, vesentlig forskjell.

Skrevet

Reikerås har uansett aldri stemt på Ap, så jeg skjønner ikke hvorfor han skal gå til sak på noen ting. Det er ikke han som er lurt, så han kan ikke kreve noen verdens ting.

Uansett, dette blir for dumt. Det er noe Trump driver på med, ikke vi i Norge.

Skrevet
Østerdølen skrev (1 time siden):

Reikerås har uansett aldri stemt på Ap, så jeg skjønner ikke hvorfor han skal gå til sak på noen ting. Det er ikke han som er lurt, så han kan ikke kreve noen verdens ting.

Uansett, dette blir for dumt. Det er noe Trump driver på med, ikke vi i Norge.

Jeg er enig i at slike løgner som Støre og Vestre fortalte ikke hører hjemme i norsk politikk.

Siden de ikke vant med en stor margin så kunne sannheten ha kostet de valget. Det er her sakens kjerne er. 

La oss det var Høyre og Frp som styrte. Det året det var valg så får alle som tjener under 800.000 opptil 150.000 i skattelette. I valgkampen så sier de: dette har vi alt innført og dette får dere ikke om dere stemmer rød/grønt, så vil dere beholde 150.000 ekstra i året så MÅ dere stemme på oss. Samtidig som de selv viste at dette ikke var aktuelt å videreføre etter valget? Så klart de hadde vunnet valget da, men hadde det vært rett? Nei, overhodet ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...